Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » He is jealous.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 16:19

1147

1

423



He is jealous.

Stoute James! Oeh.. JJ is boos op z'n papa! xD

POV Lysse:

''Jolaise doe je schoenen nou is aan.'' ''Ja mama.'' Jolaise rent weg en ik kleed JJ verder aan. Als JJ aan is gekleed loop ik naar beneden. en zet JJ op de grond.
Ik loop naar de keuken en maak JJ z'n flesje klaar. Ik loop terug met z'n flesje en geef hem aan hem. Ik plof op de bank en Jolaise komt naast me zitten met der bakje cornflacks. Ik voel Joe's lippen in mijn nek. Ik kijk op en glimlach naar hem. Joe glimlacht terug en drukt z'n lippen op die van mij. ''Wil je wat drinken?'' ik knik en Joe loopt weg. ''Mama.. wat gaan we in de stad doen?'' ''Kleren kopen voor jou en JJ.'' Jolaise eet der bakje leeg en Joe komt terug met een glas cola. Ik drink hem leeg en pak JJ op. ''Ga je mee lieverd?'' ''Ik kom mama.'' Jolaise komt naar me toe gerend en Joe pakt der op. Joe geeft er een kusje en hij kust JJ ook op z'n hoofdje. Hij kijkt me kort aan en kust me dan. ''Tot straks .'' ''Tot straks.'' ''Ik kom over 2uurtjes met de jongens ook die kant op.'' Ik loop naar buiten en zet JJ in z'n autostoeltje en Jolaise kruipt naast hem. Ik start de auto en rij naar de stad. Ik tilt JJ uit de auto en Jolaise komt naast me lopen. We lopen een kleding winkel in. 'Mama, ik wil die!' Roept Jolaise& ze trekt aan mijn shirt. 'Schat, ik ben even wat voor JJ aan het uitzoeken' Jolaise kijkt somber. Ik zet JJ naast Jolaise neer. 'Let heel even op je broertje dan ga ik even naar die vrouw om om de juiste maat te vragen' Ik loop weg. Ik praat met een vrouw en de vrouw loopt weg met het shirt dat ik vasthield. Ik kijk rond en voel 2 armen om me heen en een mond bij m'n oor. 'He babe, lang niet meer gezien' JAMES! ''James laat me los.'' ''Ik dacht het niet Lysse.'' ''James ik meen het.'' James grijpt me steviger vast en sleurt me mee. Hij sleurt me mee naar een kleedhokje en duwt me tegen de muur en begin me te zoenen. Ik stribbel tegen en probeer los te komen. Ik duw James naar achteren en wil weg rennen. James grijpt me vast en trek me terug. ''Ik dacht het niet, wij gaan eerst wat plezier hebben.'' ''Nee.'' ik kijk hem bang aan en hij drukt zijn lippen op de van mij. Nee.. ik moet weg. Ik zet m'n handen tegen hen aan en probeer hem weg te duwen. Hij leunt naar achteren. ''Nee.. Stop.. Laat me gaan..'' smeek ik hem. ''NEE.'' roept ie hard terug en ik slaat me tegen me wang. Ik begin te huilen. ''Jij bent van mij en van niemand anders..'' Ik wil tegen hem ingaan maar hij legt zijn hand op mijn mond. ''Je mag dan wel 2 kinderen hebben met die Joe..'' James spreekt zijn naam uit als of het vuilnis is. ''Je hoort bij mij.'' Ik pak z'n hand vast en haal hem van me mond. ''NEE.'' James duwt me tegen de muur en begint aan me te zitten. Hij knoopt mijn blouse open en ik begin nog harder te huilen. Hij gaat zo dichtop me staan dat ik niet kan bewegen. 'James... alsjeblieft..' smeek ik opnieuw. Hij drukt zijn lippen op die van mij zodat ik geen geluid meer kon maken. Hij probeert mijn riem los te maken, maar hij gaat niet open. James haalt zijn lippen van die van mij af en kijkt naar zijn handen. 'HELP!' gil ik en hij kijkt me woedend aan. Dan heft ie zijn hand op en geeft me nog een klap. Ik hoor gehaast voetstappen en James laat me ruw los waardoor ik op de grond valt. ik sla mijn handen voor mijn gezicht en begin te snikken. Het gordijn wordt opengegooid. Er staat 2 vrouwen in de opening en ze kijken met grote ogen van mij naar James. 'Bel de bewaking!' roept de jongste. De andere vrouw rent naar een telefoon en James kijkt de jonge vrouw met samengeknepen ogen aan. Ik zie de angst in haar ogen, maar ze blijft voor de opening staan. James loopt op haar af en duwt der aan de kant. Hij rent door de winkel heen. 'We moeten nu gaan' roept ie in paniek. Ik zie James met Lillian weg rennen. Jolaise&JJ. Ik sta op en ren naar Jolaise toe de JJ's handje vast houdt. Ik sla mijn armen om der heen. ''Mama.. wat is er?'' ''Niks meisje.'' Ik voel een hand op m'n schouder en draai me geschrokken om. Ik kijk recht in het gezicht van Kevin. ''Lysse?'' Kevin zakt door z'n knieën en neemt me in z'n armen. ''Wat is er gebeurt?'' ''James.. hij hij.. hij zat aan me.'' ''Dat meen je niet?'' Kevin houdt me van zich af en kijkt me geschrokken aan. Ik knik en Kevin staat op. Hij trekt me omhoog en knuffelt me. ''Kom we gaan naar de Mac daar zijn Joe en Nick.'' Ik knik en Kevin pakt JJ op. Jolaise pakt mijn hand en Kevin slaat z'n arm om me heen. Als we voor de Mac staan komen Joe en Nick naar buiten gerend. Joe rent op me af en pakt me vast. Ik begin te huilen en Joe trekt me dichter tegen zich aan. ''Lysse.. wat is er?'' ''Hij.. hij zat aan me.'' ''Wie?'' ''James.'' Ik voel dat Joe kwaad wordt. ''Wat?'' ''Laat maar Joe, hij is al weg.'' zucht Kevin. Joe laat me los en kijkt me aan. ''Ik had met je mee moeten gaan.'' Joe drukt zijn lippen op die van mij en met z'n alle lopen we de Mac binnen. Jolaise staat aan Joe's jas te trekken. ''Papa.. papa.. mag ik een happy meal.'' Joe pakt er op. ''Tuurlijk meisje.'' Joe besteld en betaalt als we alles hebben lopen we naar een tafeltje en beginnen we te eten. Joe is al snel klaar en slaat z'n arm om me heen. Joe kijkt naar JJ. ''Oeh.. mag papa ook een hapje?'' JJ kijkt Joe boos aan en eet z'n stukje appel verder op. Ik schiet in de lach en Joe trekt een pruillipje. ''aaah, hij bedoelde het niet zo.'' zeg ik nog lacherig en druk mijn lippen op de van Joe. Joe pakt een stukje Meloen en stopt die in JJ's mond. JJ eet vrolijk z'n meloen op en Jolaise verteld aan Kevin en Nick hoe mooi ze der my little pony wel niet vind. Ik leg mijn hoofd tegen Joe's schouder en Joe geeft JJ stukjes fruit. Hij is echt dol op z'n kinderen.. en Jolaise is dol op Kevin. Jolaise is bij Kevin op schoot gaan zitten en is druk aan het vertellen. Nick is aan het smsen.


And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 24 aug 2010 - 22:32:
JAAAA~!!!!
Me lieft jou story!