Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Kevin is gonna be a father! ^^

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

25 aug 2010 - 0:18

564

0

293



Kevin is gonna be a father! ^^

Boeiya.. sorry.. maar ik kreeg in een keer inspiratie! &jawel.. Naast Lysse&Sammy.. is onze Danielle nu ook zwanger! ^^ Hij is kort want veel inspi had ik niet.

POV SuperKevin:

Ik zit voor de tv en zap verveeld langs de zenders. Danie komt in een keer de trap afgerent. ''Kevie.. je zult het nooit geloven, maar het is ons gelukt. IK BEN ZWANGER!'' Ik sta op en loop naar der toe. ''Wow.. ik word vader.'' Ik kus der lang en stopt met tegen zin als de bel gaat. Ik laat Danie los en loop naar de deur. Als ik open doe zie ik niemand staan. Ik voel dat er iemand aan me broek trekt en ik kijk naar beneden. ''Ome Kevin.'' Ik hurk bij der neer. ''Jolaise.. wat doe jij hier?'' Ik ben niet alleen hoor.'' Ik til der op en sta oog in oog met Lysse. Ze grijnst. ''Hee..'' ''Hee.'' Joe komt aanlopen met JJ op z'n armen. ''One Jevin.'' Kraait ie vrolijk en ik lach. ''Kom er in.'' We lopen naar binnen. ''Lieverd.. Joe en Lysse zijn er met de kinderen.'' Danie rent op Lysse af. ''Lysseeeeeeee.'' En knuffelt der. ''wow.. ook hallo Danie.'' lacht Lysse. ''Ik wou je net bellen.'' Lysse kijkt Danie verbaasd aan. ''Waarom?'' ''Omdat ik je iets wou vertellen.'' Ik schud zuchtend me hoofd en loop naar de woonkamer. Jolaise rent voor me uit ''RILEY.'' gilt ze vrolijk en ze stort zich op Riley. Riley blaft vrolijk en likt Jolaise over der gezichtje. Joe ploft naast me neer en samen kijken we doelloos naar het scherm. Joe zet JJ op de grond en JJ kruipt naar Jolaise en Riley. Ineen keer horen we Lysse gillen. Joe kijkt me geschrokken aan en wilt opstaan. Lysse komt terug gerend en stort zich op Joe. ''Wow.. Lysse doe is rustig.'' lacht Joe. ''Joe je zult het niet geloven maar Danie is zwanger.'' en ze begint te stuiteren. Joe grijpt der vast en probeert der rustig te houden. ''Lysse kalmeer.'' Naar 5min is Lysse rustig en kijkt Joe naar mij. ''Dus.. je hoort nu bij de club.'' Ik geef hem een stomp tegen zijn schouder. Lysse kijkt naar Danie. ''Hoelang?'' ''Euhm een maand.'' ''AAAH'' gilt Lysse en ze begint bijna weer te stuiteren. Joe zucht. ''En daar ben ik mee getrouwd.'' grapt ie. Lysse kijkt hem aan. ''is dat erg dan?'' ''Neuh.. helemaal niet, maar je bent gewoon de laatste tijd Hyper.'' Lysse kijkt schuldig. ''sorry.'' ''Geeft niet lieverd.'' en Joe kust der kort. JJ begint te huilen en Lysse loopt naar hem toe. ''Heb je honger?'' JJ knikt heftig. Lysse kijkt op. ''Danie heb je nog babyvoeding van JJ hier staan?'' ''Euhm.. ja denk het wel.'' Danie loopt naar de keuken en komt even later terug met een flesje. ''Dankje.'' Lysse pakt JJ op en gaat op Joe's schoot zitten. JJ moppert en Lysse stopt snel de fles in zijn mond. Lysse zet de lege fles op tafel en kijkt naar JJ. ''Teverden nu?'' JJ laat een boer en Joe kijkt geschrokken naar zijn zoon. Joe pakt hem op. ''Liet jij nou een boer?'' JJ kraait vrolijk en grijpt z'n haar vast. Joe lacht en zet JJ weer op de grond. Danie komt naast me zitten. ''Ik hoop dat jij ook zo'n lieve vader wordt.'' fluisterd ze in me oor en kust me wang. Om 8uur zijn Joe&Lysse weer vertrokken met de kinderen en Danie ligt nu tegen me aan op de bank met Riley op der buik. Wow, ik wordt gewoon vader!

And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.