Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Passion [3-shot] » Candy.

Passion [3-shot]

25 aug 2010 - 2:25

370

4

238



Candy.

Sorry dat deze niet zo lang is!

“Godverdomme Bill!”¯ Woest kijk ik hem aan. Alweer verkloot hij de routine, terwijl die nog zo gemakkelijk is.
“Dit deed ik al in toen ik een fucking spermacel was. Dit kan niet zo moeilijk zijn!”¯ ga ik verder.
“Kom op, shake ya ass. Het team rekent op je met de kampioenschappen! Soms vraag ik me af of je wel goed genoeg bent voor het team!”¯ Hij kijkt me aan terwijl een traan zichzelf produceert in zijn ooghoek.
“Moet dit?”¯ vraagt hij zachtjes.
“Moet je me zo vernederen?”¯ gaat hij op dezelfde toon verder.
“Ik verneder je niet! Ik ben de hoofdcheerleader, iedereen rekent op me. Bill, we oefenen samen, kom op.”¯ Ik kijk hem schuldbewust aan. Ondertussen is de traan een inktzwarte streep op zijn wang geworden. Ik zucht onhoorbaar en loop naar hem toe. Zachtjes kus ik de traan weg.
“Het spijt me Bill.”¯ zeg ik fluisterend. Hij knikt alleen maar wat. Ik ga met mijn hand door zijn haar heen.
“Candy. Niet doen.”¯ Ik negeer hem en blijf door zijn haar heen gaan. Dan neem ik hem in mijn armen.
“Candy, ik stop met cheerleaden. Ik kan het niet, ik houd jullie alleen maar op. En misschien is het beter dat we uit elkaar gaan. Je zeikt alleen maar op me.”¯ Ik doe geschokt een stap naar achteren.
“Bill?”¯
“Je hebt me wel gehoord.”¯ zijn zijn laatste woorden en dan loopt hij mijn achtertuin uit. Tranen wellen op en huilend laat ik me op de grond zakken. Dit meen je niet. Niet Bill. Niet mijn leven. Dan sleep ik mezelf overeind en als verdoofd loop ik naar binnen toe, door naar mijn slaapkamer. Ik begin alle foto’s van ons van mijn muur af te halen en steeds meer tranen stromen over mijn wangen. De foto’s leg ik in het bovenste laatje van mijn nachtkastje. Jankend laat ik me op mijn bed vallen. Dan begint mijn telefoon te rinkelen.
“Met Candy?”¯ Ik probeer opgewekt te klinken.
“Hey mop, met mij. Alles goed?”¯ Peyton, mijn beste vrienden. Ze hoort altijd alles.
“Bill heeft het net uitgemaakt.”¯
“Ik kom naar je toe.”¯ Dan hangt Peyton op. Een halfuur later staat ze in mijn kamer met twee bakken Ben&Jerry’s ijs, een hoop chocola en wat gezichtsmasker. Ze weet ook altijd wat ik nodig heb.


Reacties:


BAM
BAM zei op 20 maart 2011 - 20:03:
wheheheheheheee

stomme stomme stomme bill !!!! stout stout stout !!!!!


ik zie dit al zo gebeuren bij ons 2 he DDDD


jorinloveth
jorinloveth zei op 26 aug 2010 - 22:34:
nice nice, snel verder [;


SaarForYou
SaarForYou zei op 26 aug 2010 - 17:43:
Chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


missxangel
missxangel zei op 25 aug 2010 - 8:50:
Klinkt leuk.
En cheerleaden, dat is weer eens iets anders