Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » The have a little bit Fun together.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

25 aug 2010 - 11:44

746

1

313



The have a little bit Fun together.

16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ duidelijk?! haha Enjoy! ^^

POV Lysse:

''Weltrusten ventje.'' Ik stop JJ's tut in z'n mond en loop de kamer uit. Ik loop naar Jolaise der kamer en kijk even of ze slaapt. Ik doe zachtjes de deur dicht en loop naar beneden. Ik laat me naast Joe op de bank vallen en zucht. Joe kijkt op. ''Wat is er lieverd?'' ''Niks.. ik zuchte alleen.'' Joe glimlacht en drukt zijn lippen op die van mij. ik kus maar al te graag terug. Joe duwt me zachtjes achterover en komt boven me hangen. ''You make me crazy.'' en hij grijnst ondeugend. Ik lach. Joe drukt zijn lippen weer op die van mij en gaat met z'n handen onder mijn shirt. Joe haalt z'n lippen van die van mij en hij trekt snel mijn shirt uit. Ik laat me weer achterover vallen en Joe drukt z'n lippen weer op die van mij. Ik grijp z'n shirt vast en trek hem omhoog. Joe haalt z'n lippen van die van mij en ik trek snel z'n shirt uit. Joe grijnst en drukt z'n lippen weer op die van mij. Ik voel Joe's hand onder mijn rug gaan en zonder moeite klikt ie mijn BH los. Hij pakt hem vast en gooit hem naast de bank. Joe kijkt me grijnzend aan en drukt zijn lippen op die van mij. Ik zoen terug en me telefoon begint te trillen. Ik zucht en Joe haalt z'n lippen van die van mij. ''Justin.'' staat er. Ik zucht opnieuw en neem op. ''Met Jonas.'' en ik grijns. ''Ja.. hallo Bieber hier.'' Ik lach. ''Zeg het eens.'' ''Wat ben je aan het doen?'' Ik kijk naar Joe. ''Gaat je geen flikker aan.'' ''Lysse..'' ''Nee Justin ik zeg niks. Nou vertel op wat je moet zeggen want de film begint zo weer.'' ''Okaay.. Mama vroeg of je morge langs wou komen?'' ''Moet je daarvoor bellen?'' ''Joah.'' ''Ja.. we komen morge wel langs.. was dat alles?'' ''Neuh..'' ''Nou vertel op.'' ''Ik hou van me zusje en ik mis der..'' ''Pff.. ik mis je ook wel maar helaas moet je toch kunnen leven zonder mij 24-7 om je heen.'' ''Pfff.. Joe heeft ook altijd geluk.'' Ik lach en Joe kijkt me verbaasd aan. ''Nou Dat was het wel.'' zucht Justin. ''Okaay.. byee.'' ''Byee.'' Ik hang op en Joe pakt mijn telefoon af. Hij gooit hem op de andere bank en drukt zijn lippen op die van mij. Ik schiet in de lach en Joe haalt z'n lippen van de mijne. ''Waarom lach je nou?'' ''Omdat jij zo ongeduldig bent.'' ''Dus..'' ik wil weer wat zeggen maar Joe heeft z'n lippen al weer op die van mij gedrukt. Joe haalt z'n lippen van mij en maakt mijn riem los. Hij schuift m'n broek naar beneden en gooit hem naast me op de grond. Joe wilt zijn lippen weer op die van mij drukken maar ik hou hem tegen. Ik ga met mijn handen naar zijn riem en maak die los. Joe trekt z'n broek uit en gooit hem bij de rest. Ik druk mijn lippen op die van Joe. Joe haalt z'n lippen weer van die van mij en hij trekt mijn BjönBorg boxer uit en z'n eigenste. Ik laat me weer achterover vallen op de bank en Joe kijkt me aan. Ik knik en Joe opent me benen. Joe komt langzaam in me en begint te bewegen. Wow.. ik heb dit gevoel echt gemist. Joe begint sneller te bewegen en naar een aantal minuten komt ie uit me. Hij kijkt me aan en kust me kort. ''Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' Joe staat op en doet z'n boxer en broek weer aan. Ik sta ook op en doe mijn BjönBorg boxer aan en Joe's shirt. Joe kijkt me grijnzend aan. ''Staat je goed.'' Ik lach en druk mijn lippen op die van hem. Joe sluit me op in z'n armen en maakt er een tongzoen van. Joe laat me los en ik loop naar de keuken. Ik pak een glas en vul die met Cola. Ik loop naar de tuin. ''Danger.. Lily.. Binnen komen.'' De honden komen naar binnen gerent en gaan op hun vast plek liggen. Ik ga naast Joe op de bank zitten en laat me tegen hem aan vallen. Langzaam voel ik mijn ogen dicht zakken en val in slaap. Ik voel hoe Joe me optilt en naar boven draagt. Het laatste wat ik voel is Joe's lippen die mij zacht kussen.


And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:


saphira
saphira zei op 25 aug 2010 - 23:27:
noohh! Je schrijft echt SUPER
ik volg het cker weten!