Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Live chat!

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

26 aug 2010 - 0:01

871

1

322



Live chat!

Peepz.. ze gaan bekend maken dat ze kindjes hebben.. altans alleen Joe&Nick.. Kevin verteld niks over Danie der zwangerschap.;)

POV Joe:

info:
JJ is nu 6maanden en de Jongens zijn weer op tour. ^^

Ik zit met Kevin en Nick klaar voor de livechat met fans. We beantwoorden veel vragen. ''Joe deze is voor jou.. Joe, heb je echt een relatie met Lysse, (het zusje) van Justin Bieber?'' en Kevin kijkt me aan. ''Ja ik heb al meer als 2,5jaar een relatie met Lysse.'' en ik kijk trots. Snel pak ik mijn telefoon en sms Lysse.
Lieverd..
We zijn met de live chat bezig.. heb je zin om te komen?
en neem onze schatjes ook maar mee!
Hopelijk tot zo.
x Your Danger.


''Nick deze is voor Jou.. Ik las op internet dat je vader bent geworden. klopt dat?'' Nick krijgt een kleur. ''Ja.. ik kan jullie vertellen dat ik de trotse vader ben van een Jongen.'' Ik grijns. ''En z'n zoon heeft mijn naam als tweede naam en Lysse der naam als derde naam.'' Kevin kijkt sip. ''Joe voor jou.. Joe hoe heb je Lysse leren kennen?'' ''Nou dat is simpel.. Nick & Lysse zijn al best lang bevriend en ze kwam vaak bij ons over de vloer en 2,5jaar geleden heb ik mijn liefde voor haar aan haar bekend.'' Mijn telefoon gaat af.

Joe/Papa! <33
Leuk.. ja hoor we komen er aan.
JJ is niet meer te houden. ^^
Tot zo.
x Lyss&Je Kindjes.


Ik laat m'n telefoon aan Kevin zien en Kevin begint te glunderen. Nick pakt Kevin's telefoon. ''Kevin voor jou. Kevin ik zag dat Joe jou een smsje liet lezen.. en nou vroeg ik me af waarom je ineens zo blij keek?'' ''Nou euhm.. Dat krijgen jullie zo wel te zien.'' We beantwoorden nog meer vragen als de deur open gaat. Jolaise komt Binnen gerent en stormt op Kevin af. ''Ome Kevin.'' Kevin lacht en pakt der op. ''Hallo meisje.'' ''Mama.. zei dat we mee mochten..'' en ze knuffelt Kevin. Lysse komt binnen gelopen met JJ op der armen. Ik sta op en loop naar der toe. Ik pak JJ van der over en kus der kort. Samen met JJ loop ik terug en ga ik weer op de bank zitten. Nick staat op en Lysse gaat op z'n plaats zitten Nick gaat op de arm leuning naast haar zitten. Kevin pakt z'n telefoon weer. ''Ow Joe deze is voor ons. Kevin en Joe wie zijn die kindjes die bij jullie zitten? x Esmee'' Ik kijk Lysse aan en ze knikt. ''Nou Esmee. Het meisje bij Kevin is Jolaise en het Jongentje dat ik vast heb is JJ..'' Kevin gaat verder. ''En ze zijn beide van Joe&Lysse.'' Kevin leest z'n telefoon weer. ''Joe hoe komen jullie op de naam JJ? x Femke'' ''Deze laat ik Lysse beantwoorden.'' ''Ik ben op de naam JJ gekomen omdat ik hem wou vernoemen naar zijn vader.. dus JJ is een afkorting van Joe Junior.'' Ik sla mijn arm om der heen en JJ kruipt naar Lysse toe. ''Mama'' brabbelt ie vrolijk en trekt aan Lysse der haar. Lysse lacht en maakt der haar los. ''JJ.. kom is bij ome Nick.'' ''One Nick.'' Nick pakt JJ op en lacht. Pa komt binnen. Jolaise springt op. ''Opaaaaaaa..'' en ze rent op hem af. Hij tilt der op. ''Hee lieverdje.. Jongens jullie moeten over een paar uur op... dus soundchecken over 5 min.'' ''Okee..'' Roepen we alle drie tegelijk. Lysse staat op en pakt JJ over van Nick. ''Ik ga alvast.'' ''Is goed.'' Ik trek der naar me toe en kus der kort. Lysse loopt samen met onze vader weg. ''Joe dit is een leuke vraag.. Joe heb je er al ooit is over nagedacht om Lysse tenhuwelijk te vragen?'' ''Ja ik heb er wel eens aan gedacht en ik moet bekennen ik heb het ook uitgevoerd.. Ik ben voor JJ's geboorte met Lysse getrouwd.'' Ik til me hand op en laat me ring zien. ''En wij mochten de getuigen zijn.'' grijnst Kevin blij. ''Jongens we moeten gaan.'' ''We krijgen net te horen dat we moeten gaan.. tot de volgende keer.'' ''En we zijn uit de lucht.'' Ik zucht en sta op. Ik loop de gang op en tref daar Jolaise aan met Danie. ''Heb je Lysse gezien?'' ''Euhm.. ja die is met JJ in de zaal.'' ''Oke..'' Ik kijk naar Jolaise. ''Ga je met papa mee?'' Ze knikt en pakt mijn hand vast. Samen lopen we naar Lysse en JJ. Lysse heeft JJ's handjes vast en probeert hem te laten stappen. Ze pakt hem op en daait een rondje. Jolaise trekt aan me hand. ''Papa..'' Ik hurk bij der neer. ''Ja?'' ''Mag ik op ome Nick's drum stel?'' Nick komt binnen. ''Tuurlijk. ga je mee?'' Ze knikt en rent naar Nick. Samen met Nick loopt ze naar het drumstel en ik loop naar Lysse. Ik steek me armen uit naar JJ. ''JJ.. kom is naar papa.'' Lysse laat hem los en JJ stapt naar mij. Net voor mij valt ie en ik vang hem snel op. JJ kraait van plezier en Lysse komt naar me toe. Ik sla me arm om der heen en kus der wang. Ze glimlacht en ik geef JJ aan haar. Ik loop naar het podium en we beginnen aan de soundcheck. Jolaise huppelt vrolijk over het podium heen en weer. Ik zal der straks bij het concert op het podium halen!


Reacties:


MissFroggy
MissFroggy zei op 2 sep 2010 - 19:24:
joe junior <3