Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » fan Inge.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

26 aug 2010 - 1:15

985

0

336



fan Inge.

Inge ze komen dichterbij dan je denkt! ^^

POV Inge

Ik schoof snel de laatste stukjes van de lasagne naar binnen en liep van de tafel. ‘Wat ga je doen?’ ik zuchtte, mijn moeder zeurde te veel vond ik. ‘Sorry mam, ik kan niet helpen afwassen, ik zeg toch al dagen dat de livechat straks is!’ Ik loop de trap op en doe mijn kamerdeur op slot. Enthousiast doe ik mijn laptop aan en zoek de livechat op. Het is superdruk op de livechat en alle andere wachtten tot een van de Jonas Brothers online kwam. Eindelijk kwamen ze in beeld. Ze werden direct gebombardeerd met vragen. Snel typte ik een brandende vraag wat ik me al maandenlang afvroeg. '’Joe deze is voor jou.. Joe, heb je echt een relatie met Lysse, (het zusje) van Justin Bieber?'' Even was het stil terwijl Kevin naar Joe staarde. ''Ja ik heb al meer als 2,5 jaar een relatie met Lysse.'' Joe keek trots in de camera. Ik vond het echt super jammer dat mijn favoriete Jonas broer echt officieel bezet was. Niet dat ik natuurlijk ook wat met Joe zou krijgen, ze leek me een aardig meisje. Ik zag dat Joe iemand aan het sms’en was terwijl de volgende vraag alweer binnenkwam. ''Nick deze is voor Jou.. Ik las op internet dat je vader bent geworden. klopt dat?'' Nieuwsgierig kijk ik extra goed naar Nick, die een rood hoofd kreeg. ''Ja.. ik kan jullie vertellen dat ik de trotse vader ben van een Jongen.'' Joe en Kevin glimlachten breed.''En z'n zoon heeft mijn naam als tweede naam en Lysse der naam als derde naam.'' Kevin kijkt sip. ''Joe voor jou.. Joe, hoe heb je Lysse leren kennen?'' Nu werd ik echt supernieuwsgierig, elk tienermeisje droomt er wel eens van om een van de drie broers te ontmoeten, nieuwsgierig keek ik naar het scherm. ''Nou dat is simpel.. Nick & Lysse zijn al best lang bevriend en ze kwam vaak bij ons over de vloer en 2,5 jaar geleden heb ik mijn liefde voor haar aan haar bekend.'' Ik probeerde me voor te stellen, Joe die je verteld dat hij hopeloos verliefd op je is. Ik typte hoe het precies gegaan was. Maar mijn vraag raakte verloren in de veelgestelde vragen. Er klonk een deuntje bij hun vandaan. Joe pakte zijn telefoon en liet iets aan Kevin zie die begon te glunderen. ''Kevin voor jou. Kevin ik zag dat Joe jou een sms’je liet lezen.. en nou vroeg ik me af waarom je ineens zo blij keek?'' Ik ging wat dichter naar het scherm toe, hiervan wou ik geen seconde missen. ''Nou euhm.. Dat krijgen jullie zo wel te zien.'' Ze beantwoorden nog meer vragen als de deur open gaat.’’ Oké, nu wou ze ook weten wat er in het sms’je stond. Gespannen keek ik naar het scherm tot de deur open ging. Er kwam een klein meisje binnen gerent en stormde gelijk op Kevin af. ‘’Ome Kevin’’ riep ze vrolijk en Kevin pakte haar op. Verstijfd bleef ik stil zitten achter mijn laptop. Ome Kevin? Bedoelt ze dat ze de dochter is van… Nick… of Joe? ‘’Hallo meisje’’ Zei Kevin vrolijk. ''Mama.. zei dat we mee mochten..'' en ze knuffelt Kevin. Er kwam een meisje binnen lopen, ik schatte haar ongeveer 16 í¡ 17 jaar, ze droeg een jongetje in haar handen. Joe stond op en liep naar ze toe. Mijn mond viel open… Joe nam het jongetje over en kuste haar! Joe heeft dus kinderen! Joe ging met het jongetje weer op de bank zitten. Het meisje moest dus we Lysse zijn. Geboeid keek ik verder naar het scherm. Lysse nam de plek van Nick in die op de leuning van de bank ging zitten. ''Ow Joe deze is voor ons. Kevin en Joe wie zijn die kindjes die bij jullie zitten? x Esmee'' Yes! Antwoorden! Joe keek Lysse aan die even kort knikte. ''Nou Esmee. Het meisje bij Kevin is Jolaise en het Jongentje dat ik vast heb is JJ..'' Kevin gaat verder. ''En ze zijn beide van Joe&Lysse.'' Ik was nog steeds een beetje geschokt. Kevin leest z'n telefoon weer. ''Joe hoe komen jullie op de naam JJ? x Femke'' ''Deze laat ik Lysse beantwoorden.'' ''Ik ben op de naam JJ gekomen omdat ik hem wou vernoemen naar zijn vader.. dus JJ is een afkorting van Joe Junior.'' Joe slaat zijn arm om haar heen en JJ kruipt naar Lysse toe. ''Mama'' brabbelt hij vrolijk en trekt aan Lysse der haar. Lysse lacht en maakt der haar los. ''JJ.. kom is bij ome Nick.'' ''One Nick.'' Nick pakt JJ op en lacht. Mijn hart smolt een beetje, wat een super lieve kindjes! Dan zie ik de deur weer open gaan, Kevin sr. Komt binnenlopen. Jolaise springt op. ''Opaaaaaaa..'' en ze rent op hem af. Hij tilt der op. ''Hee lieverdje.. Jongens jullie moeten over een paar uur op... dus soundchecken over 5 min.'' ''Oké..'' Riepen ze alle drie tegelijk. Wat? Is het nu alweer bijna voorbij? Lysse staat op en pakt JJ over van Nick. ''Ik ga alvast.'' ''Is goed.'' Joe geeft haar nog even kort een kus. Dan loopt Lysse loopt samen met Kevin sr weg. ‘’Oké, laten we nog een vraag beantwoorden.’’ Zei Nick die zich weer helemaal op de livechat richtte. Laatste vraag… Laatste vraag… Brandde er door mijn hoofd. De vragen stroomden weer binnen en snel typte ik snel een vraag. Ik deed heel eventjes mijn ogen dicht en maakte een kort schietgebedje, hopend dat mijn vraag zou worden uitgekozen. ‘’De vraag van Inge, wanneer komen jullie weer naar Nederland?’’ De jongens grijnsden. ‘’Sneller dan je denkt Inge.’’ Zei Joe glimlachend. Joe was zo mooi als hij glimlachte. ‘’We laten het jullie weten wanneer de volgende livechat is.’’ Zei Kevin. Na een paar seconden was hun beeld verdwenen. Ik glimlachte tevreden. Ze mochten dan wel alle drie bezet zijn, maar ik had wel met hun gepraat, een droom die uitkomt!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.