Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » We lost a dream we never had. » afscheid

We lost a dream we never had.

1 jan 2009 - 21:01

987

0

311



afscheid

elysha keek paniekerig,ze moet worden opgevrolijkt.. 'kunnen we wat leuks gaan doen,voor de nodige afleiding' 'kan wel wat heb je in je hoofd?' vroeg bill. 'ik wee nie' elysha schudde lachend met haar hoofd. 'trouwens hoe laat is het 'vroeg ik nu' 'uhh iets over 1nen hoezo?' 'hoezo! hoe the fuck kom ik nu naar huis >,< omg ze zullen vast ongerust zijn!' snel griste ik mijn telefoon uit mijn broekzak en zag 13 gemiste oproepen, Fuck...

Ayana keek op haar mobiel haar gezicht vertrok. "Wat is er?" vraag ik. "Euhm, ik heb 13 gemiste oproepen." mompelt ze. Mijn ogen worden groter. "Bel snel terug dan, ze maken zich vast heel erg druk." zeg ik. Shit, slimme opmerking Elysh.. Aya belde terug, ze liep de kleedkamer uit om te bellen. "Dus, Elyshí¡, stiekem ben je zwanger." grijnst Tom. Ik voel de tranen opkomen. "Tom! Dat heb je weer goed verziekt, hou nou je bek er maar over." zegt Bill boos. Hij trekt me dichter tegen hem aan. "Shh, rustig maar, we vinden wel een oplossing." sust Bill em zachtjes. Ik knik. Ayana komt weer terug.

'eh jongens ik denk dat ik maar naar huis moet..' zei ik terwijl ik mijn ogen over de vloer liet glijden. 'hoezo!' riep tom. fuck hoe moet ik ze dat nou uitleggen,mijn vader is dronken afgevoerd naar het ziekehuis,mijn moeder heeft weer een zelf moord poging overwogen en mijn huisgenoot heeft een feest gegeven wat uit de hand liep >,< jha dag : Mn huis genoten hebben me nodig'zei ik snel voordat ze achterdochtig werden

Ayana keek op haar mobiel haar gezicht vertrok. "Wat is er?" vraag ik. "Euhm, ik heb 13 gemiste oproepen." mompelt ze. Mijn ogen worden groter. "Bel snel terug dan, ze maken zich vast heel erg druk." zeg ik. Shit, slimme opmerking Elysh.. Aya belde terug, ze liep de kleedkamer uit om te bellen. "Dus, Elyshí¡, stiekem ben je zwanger." grijnst Tom. Ik voel de tranen opkomen. "Tom! Dat heb je weer goed verziekt, hou nou je bek er maar over." zegt Bill boos. Hij trekt me dichter tegen hem aan. "Shh, rustig maar, we vinden wel een oplossing." sust Bill em zachtjes. Ik knik. Ayana komt weer terug.

tom kwam met een treurig gezicht op me af en omhelsde me stevig. ik lachte en probeerde de tranen binnen te houden.Ook gustav en georg kwamen me nog een knuffel geven. 'denk niet dat we je zomaar laten gaan hoor ' beloofde gustav me en knuffelde me nog eens extra. na de nummer uitwisseling was het dan echt tijd om te gaan. met zn alle liepen we naar buiten,aangezien ze toch naar hun hotel moesten. om de pijnlijke stilte te verbreken vroeg ik maar in welk hotel ze zaten.

"Jaa, waar zitten we?" vraag ik dan. Bil grinnikt. "In de Golden Tulip, in het centrum, die vernieuwde." zegt hij. "Niet Hilton?" vraag ik. Bill schud zijn hooft. "Die is te dicht bij een junkie buurt zegt David." zucht Bill. "Laan op Zuid?" vragen ik en Ayana tegelijk. "Ja, hoe weten jullie dat?" vraagt Bill verbaasd. "Ik woon hier." zegt Aya. "En ik heb hier gewoond." vul ik Aya aan. "Ohjaa.." zegt Bill met een dom gezicht.

ik zuchtte eens diep,zo maak je in 1 dag zulke goede vrienden en zo raak je ze kwijt. 'waar moet jij zijn?'vroeg tom toen. 'jullie kennen het daar toch niet 'grinnikte ik lachend. 'waar dan?'vroeg Elysha. 'nou eerst woonde ik dus vlak voor de stad en nu in coolhaven,heb het huis van me zus over genomen met een paar vrienden van me,zei ik trots.'pf fkan het nog verder van hier vandaan x3' lachte ze. 'moetenw e je anders brengen?'vroeg georg toen emt een engele gezichtje. 'nee joh ik moet nog langs me vader joh en me auto staat hier,ik spreek jullie echt nog wel! wanneer gaan jullie weg?' bang voor het antwoord wachtte ik af

"Over 4 dagen, dat moest ik van David dus ngo doorgeven, het concert in België gaat niet door omdat de Franse sletjes en de domme belgjes met Halloween de concertzaal hebben overgenomen omdat er een concert van een metalband was, de moshpit heeft het podium vernield, maar ik moest het doorgeven. Dus nu zitten jullie met mij in Rotterdam opgescheept." grijns ik. De jongens zuchten. "Ik keek er naar uit." zeurt Bill. "Maar liefje toch, ik kan je nu Rotterdam laten zien, op je gemak!" zeg ik alsof ik tegen een klein kind praat. Bill kijkt me beteuterd aan. "Oke!" roept ie dan ineens blij uit. "Ik snap die gasten soms echt niet hoor " zeg ik lachend tegen Ayana in het nederlands met mijn eigen accent wat ik nog heb.

'ja dat snap ik giechelde ik. 'maar ik denk dat ik nu echt maar moet gaan hoor' elysha knikte treurig. 'ik bel je! we spreken snel af okki!'ik knikte : tuurlijk jullie zijn hier nog 4 hele dagen ' lachte ik terwijl ik naar mijn auto liep. ik zuchtte,startte de motor en zwaaide naar ze. Afscheid nemen is nooit fijn,maar het voelt gwn niet goed alsof ik mezelf achter laat

Ik zwaai Aya uit, het voelt kut om haar te laten gaan. "Gaan we nou?" zeurt Bill. Ik kijk hem aan alsof ik wil zegen shut the fuck up. "Billy wil neuken!" roept Tom. Ik kijk hem weer pinnig aan. "Goh, je was net zo braaf en netjes toen Aya er was, wat is er gebeurd met jou? Lost your mind?" vraag ik met een gemene grijns. Tom bloos mompelt wat en kijkt weg. Bill schiet in de lach. Hij rent op me af, geeft me een natte kus op mijn wang en tilt me op. "De eerste die Tom verlegen krijgt!" roept Bill lachend uit. "Dat moeten we vieren! We gaan uit!" roept hij blij terwijl hij me laat zakken. "Het is maandag, hmm, Hollywood is dicht, Outland ook, Off Corso is boring dus jullie gaan naar de Thalia maar ik heb geen zin dus ik loop naar de Tulip." zeg ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.