Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » GESTOPT Ashtray heart |Draco Malfoy| » 6. They spun a web for me

GESTOPT Ashtray heart |Draco Malfoy|

27 aug 2010 - 14:33

311

2

289



6. They spun a web for me

Korte stukjes. Ja, sorry... Ik ben niet echt in de stemming.

Een lekkere geur drong in mijn neusvleugels. Draco. Zijn naam gierde na in mijn hoofd. Een sneltrein leek voorbij te komen. Maar ergens moest die trein stoppen. Mijn lippen verwijderde zich van zijn zachte, maar toch ook ergens weer ruwe, lippen terwijl ik mijn armen uit zijn nek weg haalde. Draco keek me niet begrijpend aan met die hemelse ogen van hem. Niet weer. "Wat is er?" vroeg hij zachtjes en liet zijn handen zonder schaamte op mijn heupen rusten. Echt rusten deden ze niet; af en toe streelde hij mijn bekken die vrij hard uitstaken. Kippenvel kwam over mijn lichaam. "Dit is geen goed idee." Weer kwam het er bot uit en duwde ik zijn handen ruw weg. Weer wou ik weglopen, maar hij hield mijn hand vast. Zijn vingers vlochten in de mijne en even keek hij me smekend aan. "Nee, Malfoy. Jij bent met Pansy en ik heb geen zin om nog langer ruzie met haar te hebben." Het was het slechtste excuus in eeuwen, maar hij zou het ermee moeten doen. Daarna liet hij me los. Even keek voelde ik nog zijn ogen zoekend naa mijn blik, terwijl ik me omdraaide en de weg naar buiten zocht. Toegeven dat hij erg goed kon zoenen moest ik wel doen. Daarom had Pansy ook vaak haar lippen op de zijne... Een zucht ontsnapte me. Waarom moest dat in godsake gebeuren! Toverdranken zou ik voor de rest van het jaar met hem moeten brouwen met gevolg dat het absoluut niet mijn lievelingsvak werd. Snape en Malfoy, die combinatie werd me net iets te veel. Ik ging meteen naar de kleders en liep toen naar de slaapzaal. Daar zou ik in alle rust mijn huiswerk verder kunnen maken. Eenmaal ik echt bezig was, lukte het aardig goed. Maar toen schoot het bij me te binnen: Christmis with the Malfoy family.


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 27 aug 2010 - 15:33:
Ik vind het wel leuk. :3 dus hou jij nou maar je .. ehh? Vingers?
ga maar verder als je er helemaal zin in hebt, soms werkt dat, -soms ook niet- : ) ik merk wel wanneer er een nieuw deeltje is. :'


verenaCullen
verenaCullen zei op 27 aug 2010 - 14:37:


geweldig like always

snel verder <3