Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » The Hidden Malfoy <Ronald Weasley> » IV. The hidden Malfoy *Fiona Narcissa Malfoy*

The Hidden Malfoy <Ronald Weasley>

27 aug 2010 - 15:17

267

1

191



IV. The hidden Malfoy *Fiona Narcissa Malfoy*

2de deel vandaag -a-

Het avond eten in villa Malfoy was anders dan bij mijn andere familie, waar veel geschreeuwt, gelachen en gepraat werd. Hier zei niemand een woord. We aten het voedsel in stilte en verplaatste ons dan naar de zitkamer. Iedereen zweeg totdat mijn vader de stilte verbrak. "Zo Fiona wat vind je van je nieuwe huis?" Een glimlach sierde mijn volle lippen voor een paar seconde. "Het is een mooi huis, Vader" Antwoordde ik zo ongeïnteresseerd mogelijk. Even verscheen er een sluwe grijns rond zijn mond. "Zeg eens, waarom je haastige besluit om je naar hier te begeven?" Ik rolde mijn ogen en zuchtte. "Ik had niet lang nodig om daarover na te denken, Vader, Ze zijn minderwaardig, mijn gezelschap is hen niet gegund en daarbij waarom zou ik bij hen willen leven als mijn familie hier is?" Lucius knikte. "Een zeer correct antwoord." Mijn moeder glimlachte naar me en legde haar hand op die van mijn vader. "Waarom laten we Fiona niet naar haar kamer gaan, zodat ze kan uitrusten." Lucius keek me even doordringend aan. "hmm, misschien is dat niet zo'n slecht idee. Hokey, breng Fiona naar haar vertrekken." Het lelijk schepsel knikte. "Dank u, Vader, Moeder, Draco." Ik gaf ze alle een kort knikje en volgde het wezen. Zodra we mijn kamer passeerde stopte Hokey. "Heeft jonge meesteres Hokey nodig?" Ik schudde mijn hoofd."Maak dat je weg komt en stoor me niet." bromde ik. Hij maakte een diepe buiging en liep al buigend de gang uit. Vreemd ding. Ik snelde me naar mijn koffer, die slechts half was uitgepakt en haalde mijn nachtjapon eruit.


Reacties:


SusieSimon
SusieSimon zei op 28 aug 2010 - 9:05:
OOOOOh! Niet zo gemeen tegen de huiself! Zometeen haal ik Hermelien er bij!
Leuke stukjes
Mag ik weer een melding?
xx