Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 31.Help!

Trip to hell!

28 aug 2010 - 17:55

1235

2

325



31.Help!

Hard werd je op het bed gesmeten door Tom, huilend probeerde je overeind te krabbelen en van het bed af te kruipen maar Tom trok je aan je enkel terug en duwde je hard op je rug. Hij kroop op je en boog zich over je heen. Huilend probeerde je hem weg te duwen terwijl je luid gilde 'Let me go!' Tom drukte je hard terug neer en greep je polsen vast. Hij duwde ze boven je hoofd neer en klemde zijn benen rond de jouwe zodat je niets meer kon doen. Je probeerde tegen te spartelen maar je kon je niet meer bewegen. Tom boog zich over je en siste gemeen in je oor 'And now you're gonna listen to me Keisha.' hij drukte plots zijn lippen op de jouwe. Geschrokken wendde je je hoofd af terwijl je luid schreeuwde 'Let me go!' Tom negeerde je geschreeuw en drukte zijn lippen hard op de jouwe. Hevig probeerde je je gezicht af te wenden, maar Tom nam je kin vast en drukte zijn nagels diep in je vel. Hij dwong je om je mond open te doen. Huilend gilde je 'Please stop! Let me go!' Tom zuchtte geïrriteerd en schreeuwde toen boos iets naar Bill. Tom liet je kin los en liet zijn hand naar de zoom van je bloesje glijden. Met een vlotte beweging liet Tom zijn hand onder je bloesje glijden en al snel vond zijn hand de weg richting je borsten. Huilend schreeuwde je 'Don't touch me! Stop!' Tom hield meteen op en keek je gemeen grijnzend aan. Maar je gegil was niet de reden waarom hij was gestopt, maar om het feit dat Bill iets naast je had neergelegd. Bang draaide je je hoofd naar Bill die een zwarte zak op je bed had neergegooid. De grijns op zijn gezicht verraadde de problemen die je nog te wachten stonden. Bang liet je je ogen over de zwarte zak glijden, zwart de typische kleur van onheil. Bill nam traag de zwarte zak op en deed hem open. Gespannen keek je naar het voorwerp dat Bill eruit haalde. Je hart ging hevig te keer in je borstkas en je ogen werden zo groot als schoteltjes toen je zag wat hij eruit haalde. Twee paar handboeien gloeiden in Bill's hand en het leek heel even alsof ze de donkere kamer een beetje verlichtten. Met een vlotte beweging gooide Bill één paar naar Tom, die het met een snelle beweging opving. Meteen draaide je je hoofd naar Tom toe, een gemene grijns sierde zijn mond terwijl hij zacht siste 'It's your own fault.' hij wou zich over je heen buigen maar plots begon je hevig tegen te spartelen. Oorverdovend begon je te schreeuwen 'Help me! Somebody help me! Please!' meteen kreeg je een harde vuistslag tegen je wang. Een harde gil verliet je lippen terwijl je op alle mogelijke manieren Tom, die je onder controle probeerde te krijgen, van je af probeerde te krijgen. Tom wou je polsen vastgrijpen om ze nadien vast te klikken maar je was je zo hevig aan het verzetten dat dat niet lukte. Geïrriteerd schreeuwde Tom iets naar Bill, meteen kroop Bill het bed op en boog zich over je heen. Bang gilde je 'Bill stop! Let me go! I thought you w...' een harde vuistslag in je gezicht liet je meteen ophouden met gillen. Bill maakte van de gelegenheid gebruik om je polsen vast te grijpen en je met de handboeien vast te maken aan het bed. Huilend probeerde je je los te trekken uit de ijzersterke greep van de handboeien, maar niets hielp. Het ijzer van de handboeien sneed langs je huid bij elke beweging die je maakte. De tweeling was ondertussen van het bed afgegaan en was zich nu aan het uitkleden voor het bed. Traag drong het tot je door wat ze met je van plan waren. Hulpeloos zocht je naar een oplossing om te ontsnappen. Hard begon je aan de handboeien te trekken in de hoop dat je ze los zou krijgen. Je probeerde recht op te gaan zitten maar de handboeien waren zo hard gespannen zodat dat net niet lukte.
Geschrokken begon je te gillen toen iemand hard aan je voet trok en toen siste 'Calm down Keisha! It doesn't work.' huilend keek je Tom aan die je emotieloos aankeek. Tot je grote afgunst merkte je dat zowel Tom als Bill enkel een boxer aanhadden. Tom kroop als eerste het bed terug op en boog zich over je benen. Bill kroop ook op het bed en boog zich over je bovenlichaam. Hysterisch begon je te gillen en tegen te spartelen toen je handen over heel je lichaam voelde. Huilend probeerde je de tweeling van je af te duwen, maar niets hielp. Tom trok zonder veel moeite je rokje naar beneden en hij gooide het naast het bed. Hysterisch gilde je 'Stop please! Let me go!' Bill die je topje probeerde uit te krijgen had heel wat meer werk om het uit te krijgen, niet alleen omdat je hevig bewoog, maar ook omdat je zo hysterisch gilde. Een luide gil afkomstig van Bill's mond deed je abrupt ophouden met gillen, Bill nam je gezicht in zijn handen en siste 'Keisha, calm down. If you don't be calm right now then we have to hurt you. And I don't think you want that, so shut your mouth.' smekend keek je Bill aan terwijl je huilend zei 'Please stop! I don't want this.' Bill staarde je nog even aan maar draaide zijn hoofd dan toch van je weg. Hij boog zich wat verder over je heen en maakte dan je handboeien los. Dankbaar keek je Bill aan terwijl je huilend snikte 'Thank you, I...' Bill deed teken dat je moest stil zijn terwijl hij zacht zei 'It's okay Keisha, come.' zacht hielp hij je om op te staan. Meteen nam Bill je in zijn armen en begon hij je te knuffelen. Hevig trillend verborg je je gezicht in zijn nek, Bill fluisterde sussende woordjes terwijl hij zachtjes enkele stappen naar voor zette waardoor jij naar achter moest. Bill wiegde je zachtjes heen en weer en probeerde je te kalmeren, zijn hand streelde zacht zijn rug. Plots voelde je hoe hij de zoom van je topje beet greep en het in een snelle beweging uit trok. Geschrokken deinsde je achteruit toen je besefte dat hij je helemaal niet wou kalmeren, maar hij je eigenlijk gewoon verder wou uitkleden. Paniek overspoelde je toen je de koude muur tegen je rug voelde. Huilend keek je Bill aan die je grijnzend aankeek. Huilend schudde je je hoofd en fluisterde je smekend 'Please don't.' Bill stak lief zijn hand naar je uit en veegde lief je tranen weg terwijl hij steeds dichter tegen je aan kwam staan. Hij zei lief 'It's okay Keisha, we're just gonna have fun.' een klik geluidje deed je verschrikt opkijken. Bill had zijn beide handen langs je hoofd geplaatst en je zag een handboei om Bill's pols zitten. Geschrokken keek je naar jouw pols en tot je afgrijzen merkte je dat je vast zat aan Bill. Het stond dus officieel vast, je kon geen kant meer op.

Zestien, een prachtige leeftijd. Voor velen het begin van een "nieuw" leven, een leven vol jongens, plezier en alcohol. Maar voor één onschuldig meisje was het het begin van een nachtmerrie. Een nachtmerrie die nooit meer zou eindigen...


I'm back. Reacties alsjeblieft?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 29 aug 2010 - 18:59:
Zestien, een prachtige leeftijd. Voor velen het begin van een "nieuw" leven, een leven vol jongens, plezier en alcohol. Maar voor één onschuldig meisje was het het begin van een nachtmerrie. Een nachtmerrie die nooit meer zou eindigen...


^^ heb voor dit stuk geen woorden voor.
ga je snel verder!?


4passions
4passions zei op 29 aug 2010 - 18:12:
Maar voor één onschuldig meisje was het het begin van een nachtmerrie. Een nachtmerrie die nooit meer zou eindigen...


Dat noem ik nu eens een onheilspellende zin! Arme Kesha... Ik dacht effe echt dat Bill weer de goeie kerel ging zijn..mr nee!:o

melding? xx