Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » They're taking me far away » It's not time for hiding, Dom!

They're taking me far away

30 aug 2010 - 8:11

621

9

416



It's not time for hiding, Dom!

Ik kwam er net achter dat ik nog geen copyrights had gegeven, dus: Matt, Dom en Chris zijn van hunzelf (jammergenoeg). verhaal iz van mij ^^' Chris z'n pijp is ook van mij (alleen weet hij dat zelf nog niet). Dit is Matt POV

Chris en ik waren op het bankje blijven zitten, terwijl Dom even naar de wc ging. Dit was al de tweede keer dat we op Dom moesten wachten. We hadden toch niks beters te doen. Chris bleek het niet erg te vinden, hij rookte rustig verder aan zijn pijp. Ik zat hier maar en staarde voor me uit. Ik verveelde me verschrikkelijk, dus besloot ik te kijken wat er voor reacties stonden op het laatste plaatje wat we getwitterd hadden. Ik pakte mijn blackberry. Ik bekeek de reacties, bijna allemaal van groupies: 'trouw met me Matt!' 'Ik wil kinderen van je, Dom!'. Ik bekeek de namen van de mensen die gereageerd hadden. Mijn oog viel op de naam: ThePeasPirate. grappig... (misschien was het een schuilnaam voor een spion van de CIA, Ik moet op mijn hoede blijven...)
Toen ik opkeek, zag ik twee mannen naar de wc lopen, ze zagen eruit als politieagenten, maar toch anders. Ik vroeg me af wat die op het vliegveld moeten. ''Wacht even, ik ken die mannen ergens van. Ik heb ooit iets gelezen over zetas, vermomd als politieagenten. En Dom is ook daarbinnen!'' Chris lachte: '' Kom op Matt, je hebt te veel samenzweringen gelezen. Je zult straks zien dat Dom voldaan en tevreden de wc uitloopt.'' ''Ok dan...'' zei ik. Misschien maakte ik me te snel zorgen. Maar het was wel eigenaardig. Wat moesten Skolux hier? Ik dacht dat ik die periode allang voorbij was. Misschien moesten we ons maar verstoppen.
Na een kwartier was Dom nog niet terug. Ik verveelde me nog steeds. Chris las ondertussen het bassisten-tijdschrift. Ik had ook wel zin om te lezen. Ik pakte wat tijdschriften die Dom mee had genomen. 'Drum4life' 'National Geographic, samenzweringen editie: samenzweringen door de jaren heen'
Had ik hem toch nog wat nuttigs aangeleerd. Onderschat nooit de kracht van aliens! Daar wist ik alles van. Mensen ontvoeren om te onderzoeken, of andermans klusjes te fixen...Straks zouden ze Dom iets aandoen! Dan verminken ze zijn gezicht, of doen ze zijn prachtige lichaam iets aan!
Ik probeerde er niet aan te denken.
Ik pakte een dik boek uit zijn tas: 'Twilight saga: Eclipse'. WAT!?
''TWILIGHT IS SHITE!'' Ik gooide het boek in de prullenbak. Dat zou Dom toch niet erg vinden. Chris lachte: ''Hou je geld maar alvast apart voor een nieuwe!'' ''WAT!?" zei ik. "Ik dacht het niet! Ik moet Dom behoeden voor slechte-kwaliteit boeken.'' Ik snuffelde verder in zijn tas. Op een paar pornobladen en playboys vond ik niks speciaals meer in zijn tas. Ik keek op mijn horloge. Het was al 10:20. ''Dom moet wel opschieten, anders halen we het vliegtuig niet.'' zei ik tegen Chris. Chris antwoordde niet, hij sliep.
Met de pijp in zijn mond, die er bijna uitviel. Ik porde Chris totdat hij wakker werd. ''F*CK, Matt! Wat is er?'' ''Het is al 10:20 en Dom is nog niet terug!'' zei ik bijna schreeuwend. ''Rustig Matt! Er is niks aan de hand.'' Zei Chris op een kalmerende toon. ''Het is eigenlijk meer iets voor vrouwen om lang op de wc te zitten...'' zei Chris, met een poging om een grapje te maken. hij lachte even, maar zag toen dat ik bloedserieus was. Had hij dit op een ander moment verteld, dan had ik het grappiger gevonden. ''Laten we even gaan kijken dan.'' zei Chris tenslotte. ''We gaan op Dom-controle'' zei ik. We liepen de wc binnen. Zo te zien was er niemand. ''Dom?'' probeerde ik.
Geen antwoord. Chris keek onder de gleuven van de gesloten wc's, misschien zat Dom daar. Ik probeerde het nog wat harder: ''Hallo, Dom?''
Niks. Ook niemand bij de gesloten wc's.
''F*CK DOM WAAR BEN JE?!'' Niet hier dus.
Ik vond zijn i-phone op de grond bij de wasbakken. Dat was iets wat hij altijd bijhield...


Reacties:

1 2

VeraLMuse
VeraLMuse zei op 25 april 2011 - 15:07:
oh man al die complimetjes maken me zoo blij!!!
dan toch maar verderschijven?


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 25 april 2011 - 11:43:
Weetje... Dit verhaal is een combie van spanning, humor en vaagheid.
Geniaal dus!

Snel verder jij hoor, en een mekding pleasss!


Snullie
Snullie zei op 29 jan 2011 - 8:44:
Oeeeeeeee! Spannend hoor.
Jammer dat ik zo laat ben
Als je nog eens besluit verder te schrijven, mag ik dan een melding aub?


VeraLMuse
VeraLMuse zei op 4 sep 2010 - 12:18:
@saarforyou: hahaha XD


SaarForYou
SaarForYou zei op 3 sep 2010 - 19:37:
Op een paar pornobladen en playboys na vond ik niks speciaals meer in zijn tas.
toen ging ik stuk