Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 32.Your fun is my hell!

Trip to hell!

29 aug 2010 - 19:26

1048

1

305



32.Your fun is my hell!

Bill drukte onverwacht zijn lippen op de jouwe, geschrokken wendde je je hoofd af. Bill kwam dichter tegen je staan zodat zijn buik tegen de jouwe kwam. In paniek probeerde je nog een beetje achteruit te stappen maar het lukte niet aangezien je al helemaal tegen de muur stond. Bang keek je Bill aan die je met een grijns aan keek. Hij boog zich wat naar je toe en wou weer zijn lippen op jouw lippen drukken, maar weer wendde je je hoofd af. Een geïrriteerde zucht verliet zijn lippen en Bill siste zacht 'Keisha, don't act like that. Otherwise I have to punish you.' je schudde huilend je hoofd en je zei huilend 'No stop! Let me go!' Bill negeerde je en nam je hoofd vast in zijn handen. Je probeerde hem weg te duwen maar het lukte niet. Bill drukte zijn lippen zacht op de jouwe en zoog zachtjes aan je onderlip. Toen je weigerde om je mond te openen drukte Bill plots zijn nagels scherp in je vel. Huilend opende je je mond, meteen gleed Bill's tong razendsnel je mond in. Je werd er misselijk van, hoe kon Bill dit nou doen? Wat had je hun verkeerd gedaan? Hevig begon je tegen te spartelen toen Bill's handen zich een weg baanden over heel je lichaam en je begonnen te betasten. Huilend riep je 'Stop! I don't want this, I...' Bill greep je kin vast en hij siste zacht 'Calm down Keisha, it's okay. You don't have to scream so loudly.' je onderbrak Bill 'Please stop! I don't...' Bill siste zacht 'Keisha, you also have to think about the opinions of other people.' bang keek je Bill aan terwijl duizenden tranen over je wangen gleden en kapot spatten op de koude grond. Huilend schudde je je hoofd, je wou wat zeggen maar Bill was je voor 'We will count all the votes okay? So we know who wants it and who doesn't.' Bill keek over zijn schouder naar de andere jongens terwijl hij luid zei 'Who wants this?' huilend keek je over Bill's schouder mee naar de andere jongens. Angst overspoelde je toen je plots alle handen omhoog zag gaan, Bill draaide zich grijnzend om naar jou en siste 'Like you have seen, everybody wants it.' huilend riep je 'No I don't!' Bill kwam dicht tegen je aan staan en zei sussend 'It's okay Keisha. It's just playing, we don't hurt you.' huilend schudde je je hoofd en je fluisterde zacht 'It's my body.' Bill fluisterde zacht 'If you do also your best, than it doesn't hurt.' Tom mengde zich in het gesprek en zei 'Keisha, it's not the end of the world!Be a big girl. You're sixteen, old enough for this.' huilend keek je naar Tom die naast Bill was komen staan. Tom keek je doordringend aan terwijl hij zei 'You don't have to be afraid. If you're not so nervous then it's so done. Be a big girl now, I know that you can do this.' hij streelde zacht over je wang en nam toen je vrije pols vast. Tom trok je zacht naar zich toe zodat je niet meer tegen de muur stond. Meteen sloeg hij zijn armen rond je heen en drukte hij een kusje op je neus terwijl hij zacht zei 'You can handle this, you're a big girl.' huilend keek je hem aan. Hij trok je zacht met zich mee richting het bed. Plots begon je hevig tegen te spartelen. Je wou dit niet! Je wou niet gedwongen worden tot dingen waar je zelf nog niet klaar voor was. Met heel wat moeite had je je toch weten los te krijgen uit Tom's greep. Meteen probeerde je terug naar achter te gaan om zo te ontsnappen maar je kon niet weg aangezien je nog vast hing aan Bill. Bill trok je met een harde beweging naar zich waardoor je recht in zijn armen vloog. Meteen werd je vrije arm vastgenomen en hoorde je een klik geluidje. Huilend keek je naar je arm waar nu ook een handboei rond zat, je volgde de handboei en zag dat je nu ook vast hing aan Tom. De tweeling kwam dicht tegen je aan staan zodat je helemaal geplet werd tussen hun lichamen. Bill boog zich wat naar voor en siste toen zacht in je oor 'It's your choice.' meteen drukte hij zijn lippen in je nek en begon zachtjes te zuigen. Huilend probeerde je hem van je af te duwen terwijl je luid gilde 'Don't touch me! Stop it!' je voelde Tom's handen naar het slotje van het je bh glijden. Hevig begon je tegen te spartelen en je probeerde je door je benen te laten glijden zodat je op de grond zou zakken maar Tom klemde zijn benen rond de jouwe zodat dat verhinderd werd. Plots voelde je hoe Bill's hand naar je slipje gleed. Oorverdovend begon je te gillen. Waarom kon niemand je komen helpen?! Je voelde hoe je bh werd losgemaakt, maar omdat je vast hing aan de jongens konden ze hem niet uitdoen. Gelukkig maar, toch nog iets dat meezat. Plots hoorde je een licht plofje en voelde je geen bandjes meer om je schouders. Geschrokken keek je naar beneden en merkte je dat je bh uit was. In paniek probeerde je je borsten te bedekken maar Tom was je voor en greep je armen vast. Hij legde zijn hoofd op je schouder en liet zijn blik over je borsten glijden. Je voelde hoe Bill je slipje vast greep en het naar beneden wou trekken. Huilend probeerde je Bill weg te duwen maar Bill was sneller en je slipje werd uit getrokken. Bill hurkte neer en nam je benen vast zodat hij je slipje helemaal kon trekken. Even later viel het op de grond en kwam Bill terug recht. Huilend keek je hem aan, je ogen waren bloeddoorlopen en je trilde hevig van angst. Bill keek je rustig aan, hij zag dat je helemaal stond te trillen en boog zich zacht naar je toe. Bill sloot je in zijn armen terwijl hij lief in je oor fluisterde 'It's okay Keisha. I know you can do this, you're a big girl. I believe in you, you can do this.'

Perfect uitgekozen woorden...Lieve handelingen...En dat alles met maar één doel...

Reacties zijn welkom.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 30 aug 2010 - 11:38:
Omg:o
Dit is moeilijk om op een blackberry te lezen maar tis me gelukt!
En zo erg voor Keisha!:o
Hoe kunnen ze haar dit aandoen man:o