Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » They have twins.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

29 aug 2010 - 20:53

794

0

331



They have twins.

Dat hadden jullie niet verwacht hea?! xD

POV Danielle:

Ik zit met Lysse en Jolaise tv tekijken terwijl Lysse JJ de fles geeft. ''Tante Danie, Hoelang moet je nog?'' vraagt Jolaise en ze kijkt naar me buik. Ik leg mijn hand op mijn buik. ''Nog 2 weken.'' ''Het zijn toch twee kindjes?'' ''Ja dat klopt meisje.'' De jongens komen met veel kabaal binnen. Jolaise springt van de bank en rent naar Joe. ''Papaaaaaa'' Joe pakt der op en knuffelt der. Kevin komt naar me toe en kust me kort. ''Hee schat.'' en hij glimlacht. Joe komt met Jolaise tussen mij en Lysse in zitten en aait JJ over z'n hoofdje. Ik sta op en loop naar de wc. Er gaat een steek door me heen en ik hap naar adem. Ik loop terug naar de woonkamer en de steken worden pijnlijker. Ik geef een gil en Lysse kijkt me geschrokken aan. ''Danie gaat het?'' ''Euh.. ja.'' en ik trek een pijnlijk gezicht. Kevin komt naar binnen. ''Lieverd, wat is er? ik hoorde je gillen.'' ''Niks, alleen krampen in mijn buik.'' Lysse kijkt me aan. ''Wat voor krampen?'' ''Euh.. duwende krampen.'' Lysse flipt bijna. ''Danie, dat zijn weeën.'' Kevin kijkt geschrokken van mij naar Lysse en weer terug. ''Wat zie je?'' ''Ik zei dat die krampen weeën zijn.'' Kevin schrikt op nieuw en kijkt me dan aan. ''We gaan nu naar het ziekenhuis.'' Kevin rent naar boven en 5min later is ie weer beneden. Joe staat ondertussen ook al binnen met JJ op z'n arm en Jolaise naast hem. ''Wat is er?'' en hij kijkt vragend naar Lysse. ''Danie, moet gaan bevallen.'' Joe kijkt der met grote ogen aan. ''sirieus?'' ''Nee ik lieg, Dohh.. wat anders?'' ''Ja, weet ik veel.'' Lysse pakt Jolaise der handje. ''Kom we gaan naar huis.'' ''Waarom?'' vraagt Jolaise. ''Omdat ome Kevin en tante Danie naar het ziekenhuis moeten.'' zegt Lysse tegen der. Jolaise knikt en ze lopen weg. Lysse kijkt om. ''Bel me als het zo ver is.'' Ik knik en dan gaan Kevin en ik op weg naar het ziekenhuis. Bij het ziekenhuis aan gekomen mogen we gelijk mee met de dokter. ''Oke.. Danielle.. we geven je een infuus die de weeën sterker en sneller laat komen.'' Ik knik en voel de naald in me huid gaan. De dokter gaat weg en naar een halfuur komt ie terug. ''Okee.. bij de volgende wee mag je persen.'' Ik knik en doe wat de dokter zegt. Ik knijp Kevin's hand fijn en naar een halfuur hoor ik het gehuil van het eerste kindje. Naar nog een halfuur Kevin's hand fijn knijpen is het 2e kindje er ook. Kevin kust mijn voorhoofd en ik zucht diep. Er komen 2 verpleegsters met ieder een kindje. ''Gefeliciteerd met jullie dochtertjes.'' Kevin begint te glunderen en pakt er eentje over. De andere krijg ik. ''En hoe gaan de meisjes heten?'' Ik denk na en kijk naar het kleine meisje in me armen. ''Lara.'' Kevin kijkt naar het meisje in zijn armen. ''Tamara.'' zegt ie trots en kijkt vragend naar mij. Ik knik en glimlach. ''Lara & Tamara.'' zegt Kevin nog eens te bevestiging. De verpleegsters knikken en lopen dan weg. Ik glimlach gelukkig. Kevin geeft Tamara aan mij en belt naar de rest, hij zet hem op luidspreker. ''Met Joe,Lysse,Nick,Sammy&de kindjes..'' ''Hooi met Kevin'' ''Heee..'' 'ík belde even om te zeggen dat jullie onze kindjes kunnen komen bewonderen.'' ''Okee.. we komen er aan.'' ''Oke.. tot zo.'' ''Tot zo.'' en Kevin hangt op. Hij pakt Tamara weer over en aait over der hoofdje. een kwartier later vliegt de deur open en komen Joe,Lysse,Nick,Sammy en de kindjes binnen. Jolaise loopt naar me toe en klimt op het bed. ''aaah.. ze zijn lief.'' en ze kijkt trots naar de Nichtjes. Lysse en Joe komen met JJ bij Jolaise staan en Sammy en Nick gaan met Drew bij Kevin staan. Jolaise kijkt me aan. ''En hoe heten ze?'' ''Lara en Tamara.'' ''hihi, dat lijkt op elkaar.'' lacht ze zachtjes. ''Dat was ook de bedoeling.'' en ik glimlach. Lysse geeft JJ aan Joe en knuffelt me kort. ''Gefeliciteerd.'' Nick grijnst ondeugend naar Kevin. ''zozo toe maar, Twee in een klap.'' Kevin kijkt hem geiriteerd aan. ''Ach ja.. ik kon het ook niet weten.'' en Kevin haalt z'n schouders op. Sammy staat zo wat te springen. ''Volledige namen?'' ik lach. ''Lara Sammy Nicholas en Tamara Lysse Joseph.'' ''Ieeee.. Lara draagt mijn naam.'' gilt Sammy vrolijk. Lysse kijkt me vragend aan. ''Wie is nou wie?'' en ze lacht. Ik kijk naar Lara. ''dit is Lara.. en Kevin heeft Tamara.''Lysse knikt begrijpent en Joe slaat z´n arm om der heen. Naar een uur gaan ze weer weg en wij moeten nog een nachtje blijven.''

-----------------------------------------------------------------------------------------

Opzij, opzij,
Want wij willen er nu ook wel eens bij.


Lara Sammy Nicholas &Tamara Lysse Joseph.
10 November.


Trotse ouders:
Kevin&Daniëlle Jonas.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.