Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » We lost a dream we never had. » talking and a nightmare

We lost a dream we never had.

1 jan 2009 - 23:17

368

0

260



talking and a nightmare

De hele weg was het voor de rest stil. Bill keek gefocust naar de weg. "Hierin is sneller." zeg ik terwijl ik een weg aanwijs. Hij rijd gewoon rechtdoor, we rijden langs het hotel, de Erasmusbrug op. "Bill waar gaan we heen?" vraag ik bang. "Gewoon wat rijden, en praten." zegt Bill rustig. Gelukkig. "Oké." antwoord ik. "Ik ben echt teleurgesteld Elysh, waarom drugs, wat heb je eraan, behalve dat je je leven ermee verziekt." zegt Bill dan. "Ik weet niet anders als dat ik emt drugs ben opgegroeit, ik blow al sinds ik 13 ben. En voor de rest gebruik ik niet, alleen soms een pilletje XTC op een feestje." zeg ik. "Vanaf je 13e?" vraagt Bill ongelovig. Ik knik. "Ja, mijn vader is ook en junkie, en mijn moeder blowde ook." zeg ik erbij. Bill zucht. "Kun je ermee stoppen?" vraagt Bill. Ik doe mijn mond open. "Voor mij?" zegt Bill dan nog snel. "Ik wet niet Bill, je hebt er toch geen last van, ik word alleen rustiger, de rest hoeft het tochneit te weten." zeg ik dan. Bill zucht. "Oké dan, maar alleen als ik ook een keer mag blowen, kijken hoe het voelt." zegt hij en op de rotonde bij Maashaven draait hij de auto. "Nee, je hebt al een een joint gestolen, daar was je ziek van, weet je dat nog?" vraag ik. "Ik dacht dat het een sigaret was." zegt Bill verbaasd. Ik schud mijn hooft. "Nee."

'tom' 'jha liebling?' 'hou je van me?' 'ja tuurlijk en voor altijd blijf ik dat doen' zachtjes kuste hij me,zijn lippen zo vol en zacht,...'Aya?' 'jha schatz?' 'ik moet op tour morgen,voor 4 maanden, je ziet me nooit meer...' geschrokken schoot ik wakker. godver waarom droom ik over een player met een veels te groot ego die... fantastisch betoverend zoent,me in zn macht heeft met 1 blik. ik zuchtte en keek op mijn telefoon hoe laat het was. 1 bericht van tom... pff wat moet hij nu weer,ik voelde me nog echt te moe om te lezen en draaide me om. niet veel later viel ik weer in slaap...
volgende ochtend kwam ik beneden aan en stond er een heerlijk ontbijd klaar en een briefje...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.