Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » We lost a dream we never had. » a bad trip and a lost friend

We lost a dream we never had.

1 jan 2009 - 23:43

582

0

318



a bad trip and a lost friend

"Daar ben ik goed ziek van geweest devil." glimlacht Bill. "Moet je maar niet stelen." grijns ik. Hij lacht. "Ik vraag ik het vervolg wel welk pakje ik moet hebben." grinnikt hij. Ik knik, we komen aan bij het hotel. "Sleutel van kamer 189 bitte." zegt Bill in gebrekkerig Nederlands als we bij de balie staan. De vrouw achter de balie knikt. "En zij?" vraagt ze in het Duits. "Hoort bij mij." zegt Bill. De vrouw geeft me de sleutel omdat ik het dichtste sta. We lopen naar onze kamer. "Gosh I need my drug." zucht ik zacht. "Dat kan ik ook wel gebruiken." zegt Bill. Ik kijk hem raar aan. "Wat? Je wordt er toch rustiger van?" vraagt hij. Ik knik. "Maar je kan er niet tegen." zeg ik dan. "Nou en." zegt Bill. Ik zucht. Ik pak een blow en steek hem op. Bill probeerd er een uit mijn pakje te pakken. Ik tik hem op zijn vingers. "We delen hem, je gaat niet nu ene hele blow oproken." zeg ik dan. Als we de blow op hebben kleden we ons uit en gaan in bed liggen, al snel vallen we in slaap. De volgende morgen word ik door een openslaande deur wakker. Ik kijk waar het vandaan kwam en zoals ik al dacht, Bill hangt boven de plee te kotsen.

gulzig begon ik van al het heerlijke eten te eten en na een tijdje zat ik al behoorlijk vol. ik besloot het briefje maar te lezen :" Live Aya,het spijt me verschrikkelijk van het uitgelopen feestje,ik heb mezelf er maar uitgezet,van mij heb je geen last meer. geniet van je ontbijd ik hoop dat je het lekker vind. bubaai Kus Youri. 'wat de..' zei i khard op. 'wat?' hoorde ik Melody slaperig achter me. 'Your is weg...'fluisterde ik. 'hij is gewoon echt weg..' kleine zoute tranen dropen van mijn wangen af. 'hee stil maar meisje.ach kind toch stt..' melody trok me mee op de bank waar ze me heen en weer wiegde. 'ik moet hem bellen,ik moet hem bellen..'fluisterde ik terwijl ik leveloos voor me uit staarde. ik ben omgegroeid met youri. Mijn vriend,voor altijd en nu..nu is hij weg...

"Ach Liefje toch, ben je weer ziek." grijns ik jennend. "Hou je bek." zegt Bill chagerijnig en hangt weer boven de plee. Tom komt binnen. "Wat hoor ik? Hé Elysh toch hier?" vraagt hij dan. Ik knik "En wat hem betreft hij is weer ziek door een sigaret van mij." zeg ik en gier het uit. Bill mompelt iets onverstaanbaars ik kijk hem aan en hij kijkt dodelijk terug, ik schiet nog harder in de lach en tief uit bed. Ik kijk even verbaasd op en schiet weer in de lach net als Tom. "Lach maar." sist Bill en moet weer op passen dat er neit meer naast als in de plee ligt. Ik en Tom rollen over de grond van het lachen terwijl Bill om de wc pot geklemd zit. Georg en Gustav komen ook binnen en als ze het schouwspel zien schieten ze weer in de lach. "Ik blow nooit meer." zegt Bill. Ik krijs van het lachen en bedenk me dat eht beter is als ik een joint opsteek. "Ben effe roken." meld ik. "Kan toch ook hier." zegt Tom. "Denk niet dat Billywilly dat leuk vind." zeg ik nog altijd giechelend. "Ga bij hem staan." zegt Tom. "Goed idee." en pak een blow. Ik steek hem op en ga op de wastafel zitten met mijn benen over elkaar

[purple][/purple]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.