Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De terugkeer van Hunter J pt 2/3

~The Long Journey Continue's~

30 aug 2010 - 15:03

497

1

215



De terugkeer van Hunter J pt 2/3

Sora en zijn vrienden waren aan het lunchen en Diamond zo noemde Kairi de baby Dialga was aan het spelen met Sparky en Pikachu.
Sora en Ash zaten rug aan rug na te denken.
"Sora!, Dawn! moet je eens kijken!, riep Kairi.
Ash sprong overeind en Sora viel naar achter.
"jongens? we moeten denk 'ns maar gaan, zei Ash en trok Sora overeind en greep zijn en pet.
"Dialga,vlucht nu het kan!, riep Sora en Diamond keek hem vragend aan.
"GROOOHHH!, brulde Dialga en er verscheen een donker portaal van onder hun voeten.
"Giratina!, riepen Sora en Ash tegelijk.
Giratina keek naar Dialga en knikte en tilde kleine Diamond en de kinderen op zijn rug.
Diamond riep naar zijn moeder maar Dialga keerde haar rug naar hem toe.
"Dialga, is toch wel oke?, vroeg Dawn met tranen in haar ogen.
Sora keek naar kleine Diamond die huilde.
"ja, ze is in orde ze vertrouwt mij haar enige kind toe, zei Sora en Diamond kroop toen in zijn armen.
"Pikachu, zei Sparky en vonkte toen er een helicopter over hun hoofden vloog.
J kwam aanvliegen op haar Salamence.
Sparky, Pikachu, Yuki en Piplup keken dreigend naar J.
"Giratina, sneller!, riep Ash en wees naar J die op hen afkwam.
Diamond keek toen opeens boos naar J en sprong uit de armen van Sora.
hij laadde een Roar of Time maar die ging finaal mis en raakte Giratina die veel schade had opgelopen.
"Staraptor! vlieg Dawn en Kairi veilig naar beneden!, riep Ash en gooide de bal van Staraptor de lucht in.
"Giratina!, wakker worden!, riep Sora en greep Diamond om zijn middel.
"fernape!, riep Blaze en deed zonder iets te zeggen zijn vlammenwerper en het werkte ze remde af en Giratina belandde ongedeerd op de grond.
Sora daarentegen rolde van Giratina af en knalde met Diamond tegen een rots.
"dia, zei Diamond bezorgd en likte over zijn wang.
"ik ben oke, zei Sora en krabbelde overeind.
J stond voor zijn neus.
"geef nu, die Dialga aan mij, sneerde J.
"nooit, gromde Sora en ging voor Diamond staan.
Blaze en Sparky waren nergens te bekennen.
"Riolu!, kom eruit en doe je Aurasphere!, riep Sora en gooide de bal van Riolu de lucht in.
"iolu! riep Riolu en vuurde een blauwe bol af op J die naar achter sprong.
Diamond keek met grote oogjes naar Sora die niet in orde was en hem toch bleef beschermen.
"oke, dan is dit nu je einde!, brulde J en een hyperstraal wilde Sora en Riolu raken maar Diamond deed een Protectieschild en de straal sloeg kaatste terug.
maar Sora zag niet dat er een Drapion achter hem stond en werd zonder pardon gescheiden van Diamond.
J richtte haar arm naar Diamond en wilde schieten....
"pika...CHUUUUUUUUU!, brulde Pikachu en Ash kwam aanrennen.
J begon te vloeken en liet Salamence een Hyperstraal doen.
"Pikachu, ontwijk en doe je Bliksemstraal!, riep Ash en ging voor Sora staan.
Diamond rende bezorgd naar Sora die versuft overeind krabbelde.
"ialga, zei Diamond en kroop in zijn armen.
maar Sora en Diamond werden weer gescheiden en dit keer had J Diamond te pakken in een kokon.
"IK KRIJG JE NOG WEL J!, schreeuwde Sora woedend en zakte toen in elkaar.
Word vervolgd.......


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 1 sep 2010 - 21:19:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Je moet echt snel verder gaan, dit is veel te spannend