Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Charmed » the Power Of The Next Genaration » naar de disco

the Power Of The Next Genaration

31 aug 2010 - 16:43

392

0

287



naar de disco

Mijn handen schieten naar voren. Ik laat mijn bevriezende krachten door mijn hand glijden en de jongen bevriest volledig. Ik loop achter hem langs en kijk naar wat hij uit zijn broekriem haalt. Het blijkt een lang stelige rode roos te zijn. Glimlachend ga ik voor hem staan. Met een beweging van mijn pols laat ik hem uit mijn betovering los. Hij brengt zijn hand naar voren. De roos leek fel te gloeien in het weinige licht van mijn kamer. ‘Je vergat te zeggen dat je prachtig bent en een geweldige lach hebt.’ Ik glimlach en pak de roos aan. ‘Dank u zeer.’ Zeg ik beleefd. Zuchtend ga ik op mijn bed zitten. ‘Wat is er.’ Vraagt James, terwijl hij over me heen buigt. Ik slik. Wat zeg je in zo’n geval. Mijn ouder zijn vermoord door een demon en ik probeer niet gek te worden? Nee, de waarheid hou ik voor me. ‘Niks.’zeg ik met een gesmoorde stem. James gaat naast me zitten en slaat zijn arm om me heen. ‘Vertel het me maar.’ Zegt hij geruststellend. Langzaam leun ik tegen hem aan. ‘Ik kan het niet.’ Snik ik. Tranen beginnen tot mijn ergernis langs mijn wangen te lopen. Stil omhelsd hij me tot ik uitgehuild ben. ‘Ik ga naar de disco. Wil je met me mee?’ vraagt hij. Ik lach en aai over zijn wang. ‘Ik mag niet. Ik ben pas vijftien.’ ‘Ben je altijd zo braaf.’ Lacht hij. Beledigt knijp ik mijn ogen samen. Ik loop naar de gang en kijk de gang op. Zachtjes sluit ik de deur. ‘Goed dan, maar ik wil voor drieën thuis zijn. Wacht beneden tot ik omgekleed ben.’ Fluister ik terwijl ik naar mijn inloopkast loop. Ik trek een strakke rode top en zwarte spijkerrok met een rode legging en zwarte hoge laarzen. Mijn haren hangen los langs mij wangen en ik smeer rode lippenstift op mijn lippen. Verdere make-up doe ik nooit op. Hoogstens een beetje cover als ik een pukkel heb. Snel gaat er een borstel door mijn haar. Dan klim ik naar beneden. James helpt me en al snel sta ik op de grond. James leid me naar zijn motor. Tranen springen in mijn ogen als ik bedenk dat mijn ouders behoorlijk pissig zouden zijn geweest, omdat ik uit mijn raam klim en met een vreemde jongen naar de disco.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.