Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De terugkeer van Hunter J pt 3/3

~The Long Journey Continue's~

2 sep 2010 - 7:37

669

1

263



De terugkeer van Hunter J pt 3/3

Sora werd langzaam wakker.
"waar ben ik?, gromde Sora nijdig.
"veilig en Diamond is gevangen door J, zei Roxas verdrietig.
"WAT!, schreeuwde Sora woedend.
"hey, hou je rustig wil je! je hebt een enorme klap gekregen, zei Dawn.
Sora krabbelde overeind en het duizelde hem vreselijk.
Dawn en Roxas vingen hem op toen hij weer dreigde te vallen.
"Damn it, ik wraak, gromde Sora nijdig.
"eet eerst maar wat, zei Dawn en rende weg.
toen Dawn weg was wendde Roxas zich tot zijn broer.
"hoe haal je het in je hoofd om in je eentje J te achtervolgen en te bevechten, zei Roxas boos.
"ik beschermde Diamond en ze lokte het uit trouwens ik ben de gene die knock out ging dat was haar schuld niet de mijne!, riep Sora nijdig.
"als je niet zo koppig was geweest was Diamond hier nu nog, gromde Roxas boos.
"Rox, ik zeg het je voor de laatste keer, ik was niet de gene die in gevecht raakte maar Ash! ik beschermde mezelf en Diamond tegen dat wijf!, zei Sora en het was waar wat hij zei.
"je mag van geluk spreken dat je niks hebt gebroken al zou je je hersens nog beter moeten laten nakijken, zei Roxas nijdig.
"wie is hier de gene met een eigenwijs karakter, zei Sora fel.
"jij!, dat word nog eens je dood, zei Roxas nog feller.
"Voor de aller- wilde Sora zeggen maar Ash kwam aanwandelen.
"Ash zeg hem daar even dat ik het niet was die heeft gevochten, zei Sora.
"wat? dat was toch zo? ik schoot je te hulp toen het nodig was maar ik zag die Drapion niet, zei Ash over zijn hoofd krabbend.
Sora keek nijdig naar Roxas.
"oke, je hebt gelijk, maar Roxas ook je was best roekeloos bezig toen je Riolu inzette, zei Ash en klopte op zijn schouder.
Sora grinnikte en Sparky en Riolu sprongen toen in zijn armen.
"wat doen we? erachterna gaan?, vroeg Sora.
"ja, tuurlijk, Giratina is ook weer opgeknapt, zei Roxas.
Sora rende naar Giratina die loom voor zich uitstaarde.
"Giratina!, riep Sora en omhelsde hem.

na een lange vlucht haalde ze de helicopter in.
Sora blies op het fluitje van Celebi.
"Celebiiiii!, riep een bekende stem.
"Celebi, ik heb je hulp nodig, jij moet als ik binnen ben Roxas, Dawn en Kairi beschermen daarna heb ik je hulp nodig voor iets, zei Sora en sprong met Ash, Sparky en Pikachu op de romp.
"Blaze!, doe je vlammenwerper!, riep Sora en gooide de ball van Blaze de lucht in.
"En Buizel doe je waterpistool!, zei Ash en gooide een Pokéball omhoog.
door verandering van temperatuur werd het metaal zacht en konden Sparky en Pikachu het openbreken met ijzerstaart.
"Blaze, keer terug, ga Riolu!, zei Sora en Riolu sprong blij uit zijn pokéball.
"iolu, zei Riolu en keek hem verwachtend aan.
"Riolu, luister probeer doormiddel van aura Diamond en zijn moeder te zoeken, zei Sora.
Riolu knikte en deed zijn ogen dicht.
Sora voelde zich niet lekker worden en zag toen een bekent blauwe licht.
het licht ging van hier helemaal naar achterin de helicopter waar Diamond was maar geen Dialga.
het stopte meteen toen Riolu ook stopte en naar achter wees.
"kom op, voor Dialga vrees ik het ergste, zei Sora en rende naar een kamer waar een heleboel pokémon stonden en Diamond.
"kom op, fluisterde Sora en de kokon van Diamond en rende weg.
Sora en Ash klommen zonder enige moeite naar boven waar Giratina de boel opblies met Celebi.
KABOEM!!!!!!!!!!! de Helicopter ontplofte en Sora en zijn vrienden vlogen terug naar vaste land.
daar begonnen ze te zoeken maar geen spoor van Dialga.
Sora liet zachtjes de tranen stromen toen hij naar Diamond keek.
"ze hebben zijn moeder vermoord, zei Ash kwaad.
"het spijt me kleintje, zei Sora en gaf Diamond een dikke knuffel.
Diamond keek Sora verbijsterd aan.
"ja, moeder is dood, zei Sora en veegde zijn tranen weg.
Diamond begon toen hartverscheurend te huilen.
Celebi keek toe hoe Sora Diamond probeerde te troosten.
"CELEBIIIIIIII!, riep Celebi en een donker blauwe portaal verscheen boven het meer.
"GROOOOOWWWWH!, brulde een luide dtem.
"DIALGA!, schreeuwde Sora en Ash in koor.
Dialga vloog naar Diamond en Diamond rende naar zijn moeder.
Sora wendde zich tot Celebi.
"jij hebt Dialga opgeroepen is het niet?, vroeg Sora.
Celebi knikte en vloog in zijn armen.
word vervolgd.......


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 3 sep 2010 - 20:41:
Whaha, vroeg me af hoe Sora Giratina omhelsd had .
MAAR DEZE EPI IS TE GAAF