Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 15: het interview

Tell me why! (jonas brothers)

1 sep 2010 - 22:50

1158

3

317



deel 15: het interview

een nieuw deel! sorry voor het lange wachten!

Jennifer pov:
We zaten nu al weer bijna 2 maanden in Nederland. School was eigenlijk al lang weer begonnen, maar Sascha was nog veel te depri om te gaan en ik werd constant gefotografeerd of nageroepen als ik de school binnenkwam. Op dit soort momenten miste ik Nick heel erg. Natuurlijk had ik elke dag wel met hem gemaild of gebeld, maar het was toch anders. Sascha was sinds we in Nederland waren aangekomen bijna niet meer buiten geweest. Ik was bijna hele dagen bij haar. Heel vaak bleef ik dan ook slapen. Toen we terugkwamen in Nederland beloofden mijn ouders dat ere iedere dag iemand thuis zou zijn. Dat was heel lang gelukt tot vorige week, ze moesten allebei naar een vergadering en sindsdien werken ze allebei weer volle dagen. Ik zit daarom ook bijna de hele dag bij Sascha. Ondanks dat ze zo depri is is het daar toch een stuk gezelliger. Lucas vertelt altijd verhalen over wat hij vroeger toen hij klein was en op school zat allemaal gebeurde. Meestal verscheen er dan wel even een lach op haar gezicht, maar die was later ook weer verdwenen. Joe had nog wel contact proberen te zoeken, maar Sascha had het genegeerd. Daarom hield ik Joe vaak op de hoogte hoe het met haar ging. Ik vertelde de dingen die we hadden meegemaakt. Het schoolwerk dat we moesten doen ondanks dat we niet naar school gingen, de grappen van Lucas en ook over Sascha’s huilbuien. Vandaag had ik nog geen contact gehad, met niemand eigenlijk. Ze hadden het vast druk. Ik zat vandaag alleen thuis. Mm’ ouders waren werken en ik had Sascha gezegd dat ik vandaag een keertje niet langskwam. Ik had vandaag gewoon zin om lekker op de bank te hangen en even nergens aan te denken. Dus ging ik op de bank zitten en besloot om een beetje te zappen. Na een paar minuten kwam ik op een Amerikaanse zender. Er was iets van het nieuws op. Ik legde de afstandsbediening naast me neer en zakte onderuit. Na een paar minuten was het afgelopen. Ik wou net verder zappen toen ik opeens het hoofd van Nick in beeld zag. Er verscheen een lach op m’n gezicht. Het was een interview van een paar dagen geleden. Waarom ze het nu past uitzenden wist ik niet, maar ik vond het prima zo. Ze hadden het over van alles en nog wat. Over hun laatste tour, over nieuwe cd’s en over familie en toen kwamen ze bij het onderwerp liefde. Ik zag hoe Joe langzaam heen en weer schoof op de bank. Kevin vertelde dat hij heel gelukkig was met Daniëlle. Nick vertelde dat hij mij miste en dat hij hoopte om me snel weer te zien. Er verscheen een lach op mijn gezicht van oor tot oor, maar tegelijk besefte ik dat dat nog wel eens heel lang kon gaan duren. En toen was het woord aan Joe. Ze vuurden de meest irritante vragen op hem af. En toen kwam opeens Femke in beeld. Ze had een glimlach van oor tot oor. De interviewster begon haar nu vragen te stellen. Ik zag dat Joe schrok. Ze begon dan ook te vertellen dat ze al heel lang gelukkig is met Joe en dat ze hopen nog lang verder te leven. ‘Hou op’ zei Joe plotseling. Hij stond op. ‘Hou op met liegen’ ik zag dat ze hem wat in zijn oor fluisterde. ‘Dat kan me niks schelen’ ‘wat kan je niks schelen?’ Begon de interviewster. Ik begon langzaam een hekel aan haar te krijgen. Ze praatte of het kleine kinderen waren. ‘Dit is niet mijn vriendin. Ze liegt. En ik ben klaar met doen alsof. Ik vind haar niet leuk. Niet meer althans. Sascha is mijn vriendin, Nou, ja was eigenlijk’ ‘wat is er dan gebeurd Joe?’ Begon de interviewster weer. Ik had zin om de tv uit te drukken, maar ik wou weten wat Joe te zeggen had. ‘We hadden ruzie. Om Femke. Ze was de liefste vriendin die ik me maar wensen kon en dat is verpest door haar’ hij wees naar Femke. Vervolgens vertelde hij het hele verhaal. Van de dood van janna en de schuld die haar dacht aan te hebben, tot de bedreigingen van Femke en zelfs de ontmoetingen met ons en de date met Sascha kwamen aan bod. Opeens ging de deurbel. Ik had zin om niet open te doen, maar ik deed het toch. Misschien was het belangrijk. Ik liet de tv aan staan en rende snel naar de deur. Toen ik die open deed schrok ik me wild.


Sascha pov:
Vandaag was ik alleen thuis met Lucas. De hele week eigenlijk al. Mam was op zakenreis. Verder kwam Jennifer bijna elke dag op bezoek. Alleen vandaag had ze afgebeld. Ze wou graag even alleen zijn. Ze was een geweldige vriendin. Ze pratte er niet over alleen als ik erover wilde praatten. Ik wist hoe erg ze Nick miste. Gelukkig hoefden we nog niet naar school. Zij werd door iedereen nageroepen en nagekeken en ik zou instorten als ik al die mensen zie. Alles doet me op dit moment denken aan Joe. We moesten natuurlijk wel huiswerk doen. Ik zat net aan een opgave voor wiskunde toen de deurbel ging, sloffend liep ik erop af. Ik stond nog in m’n pyjama maar dat maakte me op dit moment niks uit. Toen ik de deur open deed, zoefde Jennifer langs me heen de kamer in. ‘Je moet dit zien’ zei ze alleen maar en ze stopte een videoband in de recorder. ‘Wat moet ik zien?’ Vroeg ik verbaasd. ‘Dit’ zie ze vastberaden en ze drukte op play. Ik zag Kevin’s hoofd in beeld verdwijnen. Hij had het over Daniëlle. Ik wou weglopen. ‘Wacht nou even’ ook al wou ik het niet, toch bleef ik staan. Ik draaide me om en ging naast haar op de bank zitten. opeens kwam dat ene blonde meisje in beeld. Ik keek naar de grond. Ik wou dit niet zien. Opeens hoorde ik Joe er tegen in gaan en vervolgens hoorde ik mijn naam. Ik keek verbaasd op. Ik hgoorde hoe Joe het hele verhaal uitlegde en alles werd opeens helder. Hij sprak de waarheid, dat zag ik in zijn ogen. Ik voelde me ontzettend stom. Ik had gewoon naar hem moeten luisteren. En niet zomaar weg moeten gaan. ‘Ik …moet …het … goed … maken’ stamelde ik langzaam uit. ‘Dat kan! Graag zelfs’ zei opeens een stem vanuit de kamerdeur. Ik keek op. M’n mond viel open van verbazing. Voor me stond Joe. ik rende op hem af en gaf hem een dikke knuffel. ‘Het spijt me zo. Ik had naar je moeten luisteren en…’ verder kwam ik niet, want hij drukte een vinger op mijn lippen. ’sssstt, het is al goed. Het is ook mijn foet. Ik had eht je metten moeten vertellen. Het sp…’ ik liet hem niet uitpraten. Ik drukte mijn lippen zachtjes op die van hem.


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 2 sep 2010 - 16:58:
I love it!
Snel verder!


SusieSimon
SusieSimon zei op 2 sep 2010 - 10:00:
ik wil ook weer een melding! ik hou van dit verhaal

xx


saphira
saphira zei op 1 sep 2010 - 23:02:
Iehhh!!
Ik hoop dat Nick ook mee is!
Mag ik weer een melding?