Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Part of me {gepauzeerd} » Kerstcadeaus, Kotsverwekkende Rattenkeutels en een Aap met Blauwe Ogen

Part of me {gepauzeerd}

30 maart 2011 - 22:43

488

9

590



Kerstcadeaus, Kotsverwekkende Rattenkeutels en een Aap met Blauwe Ogen

Sorry dat deze zo kort is, maar ik heb twee hele goede redenen (eigenlijk 3). 1: Ik ben heel erg inspiratieloos op dit moment. 2: Ik moest een cadeau gaan kopen voor een vriendin die zaterdag 17 wordt (Monika, alvast hartelijk gefeliciteerd :D). 3: Mijn broertje heeft Harry Potter 5 gejat en die heb ik nodig bij het schrijven van dit stukje :$.

Ik liep naar de kamer die ik met Ginny en Hermelien deelde, om me om te kleden.
“Waar kom jij vandaan? Je bent vannacht niet hier geweest, is het wel?”¯ Vroeg Hermelien streng. Ik glimlachte en probeerde onschuldig te kijken.
“Ik eh.. Heb bij de tweeling geslapen.”¯ Grinnikte ik. “Lopen is niet makkelijk als je te veel gedronken hebt.”¯ Ik lachte bij het zien van Hermeliens geschokte uitdrukking en Ginny, die ondertussen ook wakker was geworden, keek me vanuit haar bed met opgetrokken wenkbrauwen aan.
“Was het gezellig met Fred en George.”¯ Ik werd een beetje rood toen ze de nadruk legde op George, maar liet er verder niks van merken. Ik keek naar mijn bed en zag daar een berg cadeautjes liggen. Ik dook er op af en begon uit te pakken. Van meneer en mevrouw Wemel kreeg ik een zelfgebreide, paarse trui met een ‘F’ er op en zelfgemaakte toffee. Van Fred kreeg ik een pakket tovervuurwerk. Ron gaf me een pauwenveer, Harry gaf me een nieuw schetsblok en van Hermelien kreeg ik een dreuzeltekenset en een huiswerkplanner. Een knalroze pakje bevatte een ketting en oorbellen met peace-teken van Leona en Ginny had schattige oorbellen met cupcakes gekocht. Van Olivier had ik een officiële hoodie van Pullover United. Het laatste pakje dat op mijn bed lag, was er een van Kasper. Ik opende het glanzende groen met rode papier en kwam uit bij een stapeltje foto’s. Ik wilde ze net beter bekijken toen er op de deur geklopt werd en de tweeling binnen kwam.
“Ga je mee naar de kamer van Harry en Ron?”¯ Ik knikte en wilde de kamer uitlopen, toen Fred verdwijnselde en George mijn armen beetgreep om vervolgens samen met mij ook te verdwijnselen. Een seconde later stonden we aan het voeteneinde van Harry’s bed.
“Vrolijk kerstfeest.”¯ Grinnikte ik.
“Ga nog maar even niet naar beneden.”¯ Vervolgde George.
“Hoezo?”¯ Vroeg Ron.
“Ma zit weer te huilen,”¯ Zei Fred somber. “Percy heeft zijn trui teruggestuurd.”¯
“Zonder zelfs maar een briefje.”¯ Voegde ik er aan toe.
“Hij heeft niet eens gevraagd hoe het met pa is en hij is ook niet op bezoek geweest.”¯ Zei George weer.
“We hebben geprobeerd haar te troosten,”¯ Fred liep om het bed heen en bekeek een schilderij wat Harry blijkbaar had gekregen. “We zeiden dat hij een berg kotsverwekkende rattenkeutels was.”¯
“Het hielp niet echt.”¯ Viel George zijn broer bij.
“Goh, waarom zou dat nou zijn?”¯ Vroeg ik ze sarcastisch. “Gelukkig nam Lupos het van ze over. We kunnen beter even wachten tot hij haar opgevrolijkt heeft.”¯
“Wat stelt dat trouwens voor?”¯ Vroeg Fred, met een blik op het schilderij. “Het is net een aap met twee blauwe ogen.”¯ Ik zag de naam op de achterkant van het schilderij en stootte George aan, waarna ik op de naam wees.
“Het is Harry!”¯ George wees de rest op de naam. “Kijk maar daar staat het.”¯
“Een sprekende gelijkenis.”¯ Grinnikte ik, waarna ik wegdook voor het boekje dat hij naar mijn hoofd gooide.


Reacties:

1 2

Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 17:49:
Femke past erbij leuk!


heaven
heaven zei op 26 nov 2010 - 19:55:
OMG gaa eens heeel snel verder jij!!
Kwil de rest lezen
en George is ssoooo leuk!! net als Fred hehe


AleXx
AleXx zei op 7 sep 2010 - 21:36:
Snel Harry Potter 5 terug jatten. Haat het als er iets weg is wat ik nodig heb!
Ben benieuwd wat ze van George krijgt?!

Xx


xEmma
xEmma zei op 4 sep 2010 - 19:21:
Jat heel snel Harry Potter vijf weer terug, want ik wil meer !

En Dobby's cadeau is zo cool! Ik zou me ongelooflijk gevleid voelen als iemand een schilderij voor me maakte. Dat hij op een aap lijkt, doet er niet toe xd

& Georgie heeft haar geen cadeau gegeven ö
Wat een biatch!
Nee, just kidding, ik ben er van overtuigd dat hij haar nog iets gaat geven *wenkbrauwwiebel*

Snel verder<3
Xx


SaarForYou
SaarForYou zei op 3 sep 2010 - 7:52:
Oooh, ze heeft niets van George, : )
Met minder neeem ik ook genoegen : )