Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Einundzwanzig

Oh Boy - DM

21 sep 2010 - 20:08

174

0

135



Einundzwanzig

Blaise liep naar buiten, mompelend en hoofdschuddend. Hij begreep er geen snars van. Draco keek me doordringend. Ik staarde terug.
"Is het Ryan? Je weet wat Marcus gezegd heeft." Mijn mond zakte open, en ik begon ontzettend hard te lachen. Dat hij nou echt dat ik met Ryan... Kom op, Ryan?!
"Nee, hoor, maak je maar geen zorgen," hikte ik met tranen in mijn ogen. Draco keek me vaag aan.
"Maar er is wel iemand die je leuk vindt."
"Waarom denken jullie dat nou toch?"
"Zo kijken meisjes ook altijd naar mij." Ik staarde hem stom aan. Mijn lachbui was nog niet uitgestorven, en hij veroorzaakte al een nieuwe.
"Dan ben ik geen meisje geloof ik," zei ik giechelend.
"Zie je wel, verliefd."
"Hoor eens, wat ik voel of denk, dat zijn mijn zaken, daar heb ik jouw commentaar niet voor nodig. Kras nou maar lekker op!" Mijn stem klonk al meteen wat bitsiger dan ervoor. Ik kon meneer moeial missen als kiespijn. Zeker als ik wilde dat niemand er voorlopig achter zou komen dat ik een boontje had voor Fred.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.