Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » She's special to him.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

3 sep 2010 - 21:01

891

0

306



She's special to him.

aaaaaaah.. zo lief. xD

POV Joe:

''En? Is iedereen er klaar voor?'' zei Kevin sr die enthousiast achter de schermen van de concert rondliep. 'Ja, echt wel!' Kevin glimlachte breed, iets wat hij volgens mij altijd deed wanneer hij ergens heel veel zin in had. Ik was een beetje nerveus, ook al had ik al veel concerten gedaan, elke keer werd ik weer nerveus .Lysse komt aan lopen met JJ op der armen en Jolaise naast der. Jolaise loopt naar me toe en ik hurk bij der. ''Sucses papa.'' en ze geeft me een kusje. Ik glimlacht en sta weer op. Jolaise loopt door naar Nick en Kevin. Ik geef JJ een kusje en aai over z'n hoofdje. Ik trek Lysse dicht tegen me aan en kus der zacht. Sammy loopt met Drew naar Nick en Nick pakt z'n zoon over. Hij trekt Sammy tegen zich aan en kust der. Jolaise loopt terug naar Lysse en pakt der hand vast. Dan komt Danie ook aangelopen. Kevin pakt haar vast en kust der terwijl hij zijn armen om haar heen slaat. 'Succes.' Danie glimlachte lief naar Kevin. ''Jongens... Showtime!'' Roept Big Rob. Ik werp nog een laatste blik op Lysse en mijn twee kinderen, die me nog eens vrolijk toezwaaien. ''Sucses papa.'' roept Jolaise vrolijk. en ik verdwijn het podium op met de jongens. Ik kijk naar de zijkant en zie de meiden en de kinderen naar ons kijken. JJ kijkt met grote ogen naar me en lacht. Ik lach terug en begin dan met That's the way we roll. Naar een aantal liedjes begin ik in de microfoon te praten.''Hallo lieve fans.. bij het volgende nummer wil ik graag een speciaal iemand op het podium halen.'' Alle fans beginnen te gillen en ik loop naar de zijkant van het podium. ''Jolaise, wil je even met papa mee op het podium?'' zeg ik terwijl ik mijn hand naar Jolaise uitsteek. ''Jippie! Ik mag met papa op het podium!'' Jolaise neemt mijn hand aan en we lopen samen, hand in hand terug naar mijn microfoon. Ik pak mijn microfoon weer en begin te praten. ''Okee.. ik zei dat ik een speciaal iemand op het podium ging halen en dat is dit meisje naast me.'' Ik hurk naast der neer en ze glimlacht. Kevin komt naar me toe. ''Joe.. er zijn fans die vragen wie ze is.'' Ik blijf gehurkt naast der zitten. ''Dit meisje naast me.'' en ik sla me arm om me heen. ''Is Jolaise.. en Jolaise is mijn dochter.'' De fans leken allemaal wat te schrikken en te roezemoesen. Ik probeerde een paar te verstaan. ''Is hij niet te jong? En wij dan?'' Ik denk even na over wat ik moet zeggen. ''Jolaise is zo bijzonder voor mij omdat ze me altijd kan laten lachen, wat er ook is gebeurt. Ik herken heel veel van mijzelf in haar.'' Jolaise trekt aan mijn shirt. ''Papa, mag ik ook wat tegen ze zeggen?'' Ik til der op zodat ze ook bij de microfoon kan. ''Mijn papa is de allerliefste papa van de héle wereld!' Kevin pakt z'n microfoon van de standaart. ''Naast Joe is ook Nick vader.'' en weer beginen de fan te roezemoesen. ''Maar.. er is nog een ding.. Jolaise is niet de eenige die speciaal is voor Joe. Want Joe heeft namelijk sinds 6maanden een zoontje.'' Weer schrikken de fans en beginnen ze te roezemoesen. '' En ik moet jullie helaas teleurstellen.. want ik ben namelijk.. ja ik weet dat het wat jong is.. maar ze is de liefde van me leven.. ik ben getrouwd met Lysse.'' Ik kijk naar de zijkant van het podium. ''Lysse.. zou je er bij willen komen?'' Lysse kijkt me angstig aan en loopt dan het podium op met JJ in der armen. Lysse komt naast mij en Jolaise staan met JJ in haar armen. ''Dit is dus Lysse.'' Zeg ik en kijk trots naar Lysse. De fans beginnen weer een beetje te roezemoezen. Lysse pakte de microfoon van mij aan. ‘Joe, is een geweldige vader en man. Hij heeft mijn leven beter gemaakt en me geholpen in de tijden dat het niet goed ging met me. Ik weet dat heel veel van jullie teleurgesteld zullen zijn dat hij bezet is, maar jullie weten wel hoe geweldig hij is. En ik kan jullie verzekeren hij is veel meer dan geweldig. Ik kan er nu even geen woorden voor bedenken’ zegt ze en kijkt me glimlachend aan. Ik glimlach terug en kijk dan in het publiek. Sommige fans kijken glimlachend en andere moeten een traan wegvegen door wat Lysse net zei. Ze geeft me de microfoon weer terug en zet JJ weer goed op haar arm. ‘Dat was mijn geweldige vrouw Lysse’ zeg ik en sla een arm om haar heen. JJ grijpt me haar vast en trekt er aan. ''Auw.'' roep ik kei hard en Kevin gaat plat. Jolaise kijkt hem raar en en springt dan uit m'n armen. Lysse maakt me haar los en loopt af met JJ. Jolaise wil achter Lysse aan gaan maar Kevin houdt der tegen. ''Papa gaat een liedje voor je zingen.'' Jolaise komt naar me toe en ik zet der op de kruk. ''& Dat was mijn geweldige zoon die net aan me haren trok.'' zeg ik glimlachend. En ik begin ‘’Gotta find you te zingen.’’ Jolaise zingt vrolijk mee en de fans gaan uit hun dak.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.