Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I'm pregnant.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

3 sep 2010 - 22:00

840

1

322



I'm pregnant.

^^

POV Sammy:
Nick is met Joe en Kevin naar de studio om hun nieuwe album af te maken. Ik zit samen met Drew naar de teletubbie's te kijken. Ik voel me misselijk worden. Ik sta op en kijk naar Drew. ''Zitten blijven mama is zo terug.'' Drew knikt en ik ren naar de wc waar ik overgeef. Ik spoel me mond en loop terug naar de woonkamer waar Drew nog steeds braaf naar de teletubbie's kijkt. Ik zit net als ik de voordeur hoor open gaan. Drew kijkt op. ''Ga maar.'' Drew glijdt van de bank af en loopt naar de deur. Hij blijft op veilige afstand van de deur staan en de deur gaat open. ''Papa.'' roept ie vrolijk en gaat aan Nick's been hangen. Nick loopt verder naar binnen met Drew aan z'n been. Joe en Kevin komen achter hem binnen. Nick bevrijdt z'n been van Drew en tilt hem op. ''Hee, kleine vent.'' Drew lacht en slaat z'n armpjes rond Nick's nek. Nick komt naar me toe en kust me zacht. Hij zet Drew op de bank en Joe komt opnieuw binnen met z'n telefoon in z'n hand. ''Eh.. Ik moet gaan.. Lysse heeft me nodig.'' ''Is goed bro.'' Joe aait Drew door z'n krulletjes en knuffelt me kort. Ik hoor de voordeur dicht gaan en Kevin komt naast me zitten. ''Drinken Kev?'' vraagt Nick. ''Ja is goed, maar ik ga zo wel hoor.'' ''is goed.'' Nick loopt naar de keuken en ik kijk naar Kevin. ''Hoe gaat het met de meisjes?'' ''Ja, super.'' ''Mooi.'' Ik voel de misselijkheid weer op komen en Kevin kijkt me bezorgd aan. ''Sam gaat het?'' Ik knik. ''Ja, hoeso?'' ''Je ziet een beetje wit.'' Shit, Betrapt. ''Ik euh.. moet even naar boven.'' Ik sta op en ren naar boven. Ik ren door naar de badkamer en geef over. Ik spoel door en spoel me mond, Ik pak de test uit het kastje en doe hem. Naar een paar minuten verandert de test van niks naar een plusje. ''Dat meen je niet.'' roep ik wanhoopig. Ik pak paniekerig m'n telefoon en bel Demi. ''Met Demi Lovato.'' ''Demi met Sammy.'' ''Sammy, wat leuk je weer te spreken.'' ''Euhm.. ja idd.'' ''Sam, wat is er je klinkt verdrietig en bang.'' ''Euhm..wil je komen?'' ''Tuurlijk meis, ben al onderweg.'' ''Oke, tot zo.'' ''Tot zo.'' ik hang op en zak op de grond. Even later hoor ik een auto remmen en de bel. ''Oh hee Demi.'' ''Hee.. ik kom voor Sammy.'' ''Ow. ze is boven.'' ''Okee.'' Ik hoor Demi de trap op komen en doe de badkamer deur open. Demi verschijnt in de deur opening en ze neemt me gelijk in der armen. ''Hee, wat is er?'' Ik begin te huilen en Demi probeert me tekalmeren. Naar 5min ben ik rustig. ''Demi, Ik ben zwanger.'' ''Maar dat is toch leuk.'' ''Ja dat wel, maar ik durf het Nick niet te vertellen.'' ''Waarom niet?'' ''Weet ik eigenlijk niet.'' en lach door m'n tranen heen. Ik hoor Nick en Kevin praten en de voordeur die dicht gaat. Ik hoor Nick de trap op komen en kijk bang naar Demi. ''Je moet het hem vertellen.'' Ik knik en Demi laat me voorzichtig los. Nick verschijnt in de deur opening en kijkt van mij naar Demi en weer terug. Ik kijk Demi aan en ze knikt. Nick leunt tegen de muur. ''N..N..Nick.'' stamel ik bang. ''Wat is er lieverd?'' ''Beloof me dat je niet boos wordt.'' ''Ik beloof het als jij vertelt wat er is.'' Ik knik. ''Deal.'' Ik haal diep adem. ''Ik ben zwanger.'' Nick duwt zich van de muur af en loopt naar me toe. Ik blijf hem bang aan kijken en ontspan als ik zn armen om me heen voel. ''Maar dat is geweldig.'' Nick trekt me tegen zich aan. Ik begin opnieuw te huilen en Nick houdt me van zich af. ''Hee, waarom huil je nou?'' Ik haal mijn schouders op. ''W..Weet ik niet.'' Nick trekt me opnieuw tegen zich aan en ik leg mijn hoofd tegen hem aan. ''Euh.. ik ga maar weer eens.'' zegt Demi voorzichtig. Ik laat Nick los en omhels Demi. ''Dankje Deem.'' ''Graag gedaan meis.'' Ik laat Demi los en we lopen met z'n drieën naar beneden. We laten Demi uit en gaan dan op de bank zitten. Ik lig half tegen Nick aan en voor me zit Drew. En weer een kindje er bij. Nick staat ineens op waardoor ik op de bank val. Ik schiet recht en ga staan. Nick zakt door een knie. ''Lieve Sammy, Nu je ons 2e kindje verwacht wil ik het je nu vragen.'' Ik kijk hem met tranen in me ogen aan. ''Wil je met me trouwen?'' Ik knik. ''Ja.'' en ik vlieg Nick om z'n nek. Drew springt rond in de woonkamer. ''Mama en Papa gaan trouwen, Mama en Papa gaan trouwen.'' Nick en ik lachen en Nick kust me kort. Hij haalt de ring uit de doos en schuift hem om mijn vinger. Wow.. ik ga trouwen met de liefde van me leven.


Reacties:


saphira
saphira zei op 7 sep 2010 - 12:19:

Mamma en Pappa gaan trouwen!
Mamma en Pappa gaan trouwen!
Haha, leuk ja,,