Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I don't want you to go.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

4 sep 2010 - 19:28

779

0

296



I don't want you to go.

Enjoy!

POV Lysse:

Ik zit naast Joe op de bank en Joe heeft z'n arm om me heen. Ik voel me telefoon trillen en peuter hem uit m'n broekzak. ''Met Lysse.'' ''Lyss.. je broer hier.'' Ik zucht. Stalker! ''Oh. hee Jus.'' ''Lyss.. ik had een vraagje.. Zou je mee op tour willen volgende week?'' ''Euh.. Jus, ik weet het niet, Ik bedoel ik heb 2 lieve kindjes en een geweldige man.'' Joe kijkt me aan. ''Slijmerd.'' Ik steek m'n tong naar hem uit. Joe kijkt me geschrokken aan en knikt. Oh god, die is wat van plan. '' En die wil ik niet alleen laten.'' ''Lysse alsjeblieft, ik heb je al zo lang niet meer gezien.'' ''Ik weet het Jus, Ik denk er nog over na okee?'' ''Okee.'' zucht Justin. Ik hang op en leg mijn telefoon op tafel. Joe kijkt me vragend aan. ''Wat was er?'' ''Justin vroeg of ik mee op tour wou.'' ''Je gaat niet.'' ''Joe, ik heb gezecht dat ik er nog over na zal denken.'' Joe staat op en loopt naar de trap. ''Dat kan me niks schelen, je gaat niet.'' en Joe loopt naar boven waar ik onze deur dicht hoor knallen. Ik zak onderuit en schiet weer overeind. Ik pak m'n telefoon en bel naar Justin. ''Bieber.'' ''Ja Bieber, Jonas hier.'' en ik grijns. Die grijns verdwijnt meteen als ik aan net denk. ''Ja, wat is er?'' ''Ik heb nagedacht en ik ga mee.'' ''Jes, Dan halen we je maandag op.'' Joe komt boos naar beneden gelopen. ''Ja is goed, tot maandag, kussies.'' ''Kusjes.'' Ik hang op en prop me telefoon in m'n zak. Joe komt voor me staan. ''Wat is er maandag?'' ''Iets.'' Joe pakt m'n boven armen en trekt me recht. Ik bijt op m'n onderlip van de pijn. ''Lysse.'' ''Laat los, je doet me pijn.'' Joe laat me gelijk los. ''sorry, maar wat is er maandag?'' ''Dan komt Justin me halen.'' ''Waarvoor?'' ''Ik ga met hem mee.'' ''Wat!!, Je gaat niet Lysse.'' roept Joe kwaad. ''Waarom niet?'' vraag ik bang. Ik hou heel veel van hem, maar nu wordt ik toch wel een beetje bang van hem. ''Omdat ik niet wil dat je gaat.'' ''Dus.. je gaat zo vaak weg, en dat wil ik ook niet.'' ''Lysse.. je hebt 2kinderen.'' Nu wordt ik boos. ''Ja, jij ook en toch ga je weg.'' ''Jullie gaan anders wel bijna altijd mee.'' Shit, dat is waar. ''Maar Joe, ik heb Justin al maanden niet meer gezien.'' ''Je gaat niet Lysse.'' ''Joe doe niet zo gemeen.. Ik ga gewoon met hem mee.'' ''Hoelang?'' Ik kijk hem niet begrijpend aan. ''Wat?'' ''Hoelang duurt de tour?'' ''4maanden.'' ''Nee, je gaat echt niet mee.'' ''Joe, ik ga maar voor 2maanden mee.'' ''Je gaat niet, Discussie over.'' Ik ren naar boven en smijt onze kamer deur dicht. Snel draai ik hem op slot en begin kleren in m'n koffer te proppen. Ik hoor gebonk op de deur en weet dat het Joe is. ''Lysse doe open!!'' ''Nee.'' gil ik terug. ''Doe godverdomme die deur open!!'' ''Nee.'' ik prop de laatste broek in me koffer en gooi hem dicht. Ik leg m'n koffer onder het bed en loop naar de deur. Ik haal de deur van slot en de deur vliegt open. Joe's ogen gaan van woendend naar verdriet. Joe legt z'n handen op mijn schouders. ''Lieverd, ik wil gewoon niet dat je gaat.. ik kan je zolang niet missen.'' Ik zucht. ''Joe ik mis mijn broer gewoon, mag ik alsjeblieft mee?'' ''Ik denk er nog over na oke?'' Ik knik. Ik mis niet alleen me broer, maar ook mijn jeugd. Joe trekt me tegen zich aan en ik sla mijn armen om hem heen. Joe gaat met z'n hand door mijn haar en ik grijp hem steviger vast. ''Mama?'' hoor ik een slapperige stem achter Joe en ik kijk om Joe heen. ''Wat is er meisje?'' ''Waarom schreeuwde papa zo?'' en Jolaise vrijft door der oogjes. ''Mama en Papa hadden een klein meningsverschil.'' zegt Joe snel en hij laat me los. Joe loopt naar Jolaise toe ''Kom dan brengt papa je terug naar bed.'' Jolaise knikt en loopt naar me toe. Ik hurk bij der neer en kus der. ''Slaap lekker lieverd.'' Jolaise knikt en loopt terug naar Joe. Ze pakt z'n hand en Joe loopt met der de kamer uit. Ik laat me achterover op bed vallen en voel mijn oogleden zwaarder worden. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap. Ik voel dat er een deken over me heen wordt gelegd en Joe's lippen die me zacht kussen. ''Ik wil niet dat je gaat.'' Hoor ik Joe nog zacht zeggen en ik val in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.