Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I'm what?!

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

4 sep 2010 - 22:25

982

0

310



I'm what?!

Pfff... ik had dit hoofdstuk bijna af en weet je wat er toen gebeurde? Toen viel me leptop uit en was ik alles kwijt!:( maar alles is er weer dus jullie kunnen nu lekker lezen!:D

POV Lysse again:

De volgende morgen wordt ik wakker en kijk naast me. Joe z'n plek is leeg en ik stap uit bed. Ik loop naar de overloop en hoor gelach van beneden komen. Ik loop moeizaam de trap af. Al is bijna beneden ben wordt het zwart voor mijn ogen en val ik naar beneden. Ik knipper met mijn ogen en zie Joe bezorgd boven me hangen. ''Lysse wat is er gebeurd?'' Ik denk even na. ‘’Ik.. ik.. ik weet het niet meer.’’ Ik begin zachtjes te snikken. ‘’Sssst, het is niet erg.’’ Joe trekt me tegen zich aan en vrijft over mijn rug. Ik concentreer me op z’n ademhaling en kalmeer. Ik voel een hand op m’n schouder en geen een gil. ‘’Rustig, het is Kevin maar.’’ Ik kijk op en zie Kevin en Danie staan. Danie kijkt bezorgd ‘’Wat is er gebeurd?’’ Ik kijk terug naar Joe en zie verdriet in z’n ogen. ‘’Ik weet het niet precies, maar ik was met Jolaise en JJ aan het spelen toen ik een knal hoorden en toen ben ik naar de gang gerend en Lysse lag bewusteloos onderaan de trap.’’ ‘’Is ze ergens over heen gevallen?’’ vraagt Kevin nu bezorgd. ‘’Nee want er lag niks op de trap.’’ Er schieten beelden door m’n hoofd. ‘’Ik.. het werd zwart voor mijn ogen en meer weet ik niet.’’ ‘’Dat zwart worden kan de val veroorzaakt hebben.’’ Ik knik en grijp naar m’n hoofd. ‘’Auw.’’ Piep ik zacht. ‘’Lysse?’’ Ik kijk op. ‘’Hmm?’’ Joe kijkt me bezorgd aan. ‘’Gaat het?’’ Ik voel een steek door m’n hoofd gaan en het wordt weer zwart voor mijn ogen. ‘’Joe.’’ Piep ik zacht en dan wordt alles zwart. Ik voel dat ik in iemands armen lig en ik knipper met m’n ogen. Ik zie dat ik in Joe’s armen lig en Joe die bezorgd naar me kijkt. ‘’W..Wat is er gebeurd?’’ breng ik met moeite uit. ‘’Herinner je je niks meer?’’ ‘’N..Nee.’’ Joe kijkt naast zich en ik volg z’n blik. Ik zie Kevin zitten en Kevin kijkt bedenkelijk. ‘’Dit is niet goed, we gaan naar de dokter.’’ Joe knikt en staat op met mij in z’n armen. Joe kijkt naar Danie. ‘’Danie, wil jij even op de kinderen letten?’’ ‘’Ja tuurlijk.’’ ‘’Dankje.’’ En Joe volgt Kevin. Joe zet me in de auto en stapt zelf ook in en Kevin scheurt weg. Kevin parkeert met piepende banden de auto en Joe tilt me uit de auto. Joe loopt naar binnen. ‘’Kan ik jullie helpen?’’ ‘’Ik hoop het’’ zucht Joe. ‘’Wat is er aan de hand?’’ ‘’Ze is al twee keer zomaar weg gevallen vandaag.’’ ‘’Hoe weg gevallen?’’ ‘’Euhm.. we waren aan het praten toen ze ineens me naam riep en toen ik keek was ze weg.’’ ‘’Oke leg der daar maar in het kamertje neer.’’ Joe knikt en loopt naar het kamertje. Hij legt me op dat bedgevalding neer en komt naast me zitten. De dokter komt binnen. ‘’We zullen is kijken.’’ De dokter onderzoekt me helemaal. ‘’Hmm.. je hebt een lichte hersenschudding en je bent lichamelijk erg zwak.’’ De dokter kijkt naar Joe. ‘’Ik verzoek u om even in de wachtkamer te wachten.’’ Joe knikt en staat op. Joe loopt het kamertje uit en de dokter kijkt me ernstig aan. ''Hoe oud ben je?'' Wat, waarom vraagt ie nu weer naar m'n leeftijd?! ''17.'' De dokter knikt. ''Ik heb goed en slecht nieuws, wat wil je eerst horen?'' ''Het goede.'' ''Okee.. het goede nieuws is.. dat je zwanger bent.'' WAT?! ''En het slechte nieuws is.. dat u tijdens de zwangerschap lichamelijk zwakker kan worden.'' ''Is dat schadelijk voor het kind?'' ''Nee.. helemaal niet.'' Ik zucht. De dokter roept Joe terug binnen. ''Jullie kunnen gaan, en Lysse, doe rustig aan.'' Ik knik. ''Dank u dokter.'' Joe helpt me met opstaan en samen lopen we naar de auto. Joe helpt me instappen en Kevin rijdt naar huis. Joe draagt me naar binnen en legt me op de bank. Danie komt naast me zitten. ''En wat zei de dokter?'' Joe gaat op de armleuning bij mijn hoofd zitten. ''Ze heeft een lichte hersenschudding en is lichaamelijk best wel zwak.'' Danie kijkt me bezorgd aan. ''Meisje toch.'' Ik glimlach zwak naar der. Fijn, hoe moet ik Joe nu vertellen dat ik zwanger ben. en hoe zal ie reageeren.. Ik ga racht zitten en Joe komt naast me zitten. Ik kijk naar m'n handen en dan naar Joe. ''Joe, ik moet je iets zeggen.'' Joe kijkt me lief aan. ''Zeg maar.'' Ik haal diep adem. ''De dokter zei dat.. dat..'' Joe kijkt me vragend aan. ''Dat wat?'' ''Dat ik nog zwakker kan worden dan ik al ben omdat.. omdat..'' Ik haal opnieuw diep adem. ''Omdat ik zwanger ben.'' Joe kijkt me met open mond aan. ''Dat meen je niet.'' Ik knik en kijk naar mijn handen. Ik voel Joe's handen op mijn schouders en Joe trekt me naar zich toe. ''Wow.. ik weet niet wat ik moet zeggen, maar hoe bedoel je nog zwakker?'' ''Nou, het is de derde op jonge leeftijd en dat heeft er mee temaken zei die.'' ''Okee.'' Kevin grijnst. ''Dan weet je wat je moet doen bro.'' Joe kijkt hem niet begrijpent aan. ''Wat bedoel je?'' ''Je moet extra lief voor der zijn en der helpen.'' ''Gohh.. je meent het, daar was ik nog niet achter.'' lacht Joe. Joe kijkt naar mij. ''Wil je nog steeds met Justin mee?'' Ik schud mijn hoofd. ''Nee.. ik blijf liever hier.. omdat... omdat ik niet zonder je kan.'' En ik kijk naar beneden. Joe pakt mijn gezicht tussen z'n handen en kust me. Joe laat me los en Danie knuffelt me. ''Gefeliciteerd.'' Jolaise komt naar ons toe. ''Wat is er?'' Joe kijkt der aan. ''Je krijgt er een broertje of een zusje erbij.'' Jolaise kijkt hem met open mond aan en begint dan te dansen. Kevin doet gezellig met der mee.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.