Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When summer ends. ~ Fernando Torres.

When summer ends. ~ Fernando Torres.

6 sep 2010 - 17:08

160

1

240



00.

Avery Corlisto

De zomer van vorig jaar was geweldig! Ik had het perfecte vakantie vriendje, die ook nog beroemd is, gelukkig hadden we geen last van paparazzi. Zijn naam? Fernando. Typische Spaanse naam. Achternaam? Torres. Spaanse voetballer. Het klikte meteen en ik was opslag verliefd. We hadden alles samen gedaan, zwemmen, strandwandeling, voetballen, strandrit, picknicken. Alles wat een vrouw wou van haar perfecte lover. Mijn naam is Avery, Avery Corlisto. Mijn vader is spaans, mijn moeder itiliaans. Mijn beste vriendin woont twee appartementen verderop. Milano Sanchez, ze was de perfecte beste vriendin. En mijn leven kon niet beter. Toen Fernando weer naar Spanje ging, en daarna naar Engeland. Heb ik alle dagen geteld, en nu is het zover, de zomer van 2014. Italië. Venetië. Het Romeo en Julia stadje. Maar ik had nooit gedacht dat hij me hart ging breken, ik had altijd gedacht dat hij speciaal terug kwam voor mij. Maar schijn bedriegt, sprookjes bestaan niet, hij had een ander.


Reacties:


Torresss
Torresss zei op 6 sep 2010 - 17:17: