Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When summer ends. ~ Fernando Torres. » 02.

When summer ends. ~ Fernando Torres.

6 sep 2010 - 17:09

462

0

208



02.

Avery Corlisto



Volslagen rende ik de deur uit de trap af naar buiten en rende richting Fernando met zijn nieuwe aanwinst. Ik hoorde haar giechelen, iew. ‘Nando!’ riep ik. Ik zag hem verstenen en langzaam omdraaien. ‘A avery.’ Zei hij. ‘De enige echte.’ Zei ik arrogant, en kruiste mijn armen over elkaar. ‘Ik dacht dat je nog in Brazilië was.’ Zei hij. ‘Niet dus.’ Zei ik woest. ‘Avery, ik kan het uitleggen.’ Zei hij. ‘Fernando, wat is dit?’ vroeg zijn nieuwe vangst. ‘Mijn zomerliefde, van vorig jaar. Avery Corlisto.’ Zei hij. ‘Je hebt het niet uitgemaakt?’ vroeg ze en keek me afkeurend aan. ‘Olalla..’ zei Fernando geërgerd. ‘Je hebt het niet uitgemaakt, Fernando. Dus doe dat nu.’ Zei Olalla, deed me denken aan dat merk Ola van die ijsjes. ‘Het geeft niet, Ollie. Ricardo heeft gelijk over je, hij wou me al waarschuwen, maar je bent compleet een nul, Fernando. Een NUL! Ik dacht werkelijk dat onze liefde sterk was, en ook, je was zo lief, en ik liet me gewoon gaan, ik heb gewoon voor het eerst het bed gedeeld met iemand waar ik verdomme veel van hield! En nu is dat niks voor niks geweest..’ Ik schudde mijn hoofd en beet op mijn lip. ‘Nee, Avery, wacht!’ Olalla hield hem tegen maar ik liep al snel terug naar mijn appartement waar Milano denk ik nog voor het raam stond te kijken. Ik knalde de voordeur dicht en liep tegen Ricardo op. ‘Je bent er al.’ Zei ik, en slikte mijn brok weg. Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte me tegen zich aan. ‘Hij is het niet waard, meisje.’ Zei hij sussent. Ik zucht en vocht tegen me tranen. Milano zat op de bank met nog een persoon, ik kijk over Ricardo’s schouder en zag Cesc naast haar zitten. Ik liet Ricardo los en liep naar de woonkamer. ‘Milano, wat doet hij hier?’ vroeg ik en keek Cesc afkeurend aan. ‘Hij is op bezoek, logeert in het hotel hier vlak bij.’ Zei Milano, nog steeds kijkend naar Cesc. ‘Hij wist vast allang van Fernando en zijn Ola ijsje.’ Zei ik woest. ‘Ola ijsje?’ vroeg ze. ‘Olalla, zijn nieuwe vriendin. God, ik praat er niet meer over. Kom Ricardo, we gaan ijs in kopen.’ Zei ik en trok hem mee naar de trap en naar buiten. Ik zag Fernando en zijn Ola ijsje en gaf hem een dodelijke blik. Met Ricardo aan mijn zijde voelde ik me altijd goed, hij werd mijn beste vriend in Brazilië, toen ik er nog studeerde en ik Fernando nog niet kende. Stiekem had ik een kleine crush op hem, maar dat is gelukkig al voorbij. Ik nam hem mee een ijssalon binnen en kocht twee bakken Ben & Jerry’s. ‘En nu films.’ Zei ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.