Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When summer ends. ~ Fernando Torres. » 03.

When summer ends. ~ Fernando Torres.

6 sep 2010 - 17:10

502

1

210



03.

Avery Corlisto


Ik zat een wijvenfilm te kijken met Ricardo en at samen met Ricardo van de ben & Jerry ijs. ‘O wacht. Dus zij gaat vreemd, en weet niet dat haar vriend vreemd gaat met haar beste vriendin?’ zei Ricardo. ‘Klopt.’ Zei ik. ‘Eigenlijk vallen vrouwen films best nog wel mee.’ Zei Ricardo. Ik verslikte me bijna in mijn ijs en gaf hem een duw. ‘Ricar, doe normaal. Straks wordt je nog een wijf, of een homo!’ riep ik. ‘Ik val op vrouwen, my dear.’ Zei hij en maakte expres een gay handje. Ik rol met mijn ogen en duw hem van de bank af en wordt er even later ook weer afgetrokken en belande boven op Ricardo. ‘Ik wil die film kijken, niet stoeien.’ Zei ik droog. ‘Ik vind dit eigenlijk wel lekker liggen.’ Zei Ricardo. Ik zucht en gaf hem nog een vervelende tik en kroop omhoog. Ik ging weer op de bank zitten en trok mijn shirtje recht toen ik geklop op de deur hoorde. Welke gozer komt zo laat nog bij MIJN appartement? Ik opende de deur en zag Fernando staan. ‘Fernando.’ Zei ik neutraal. ‘Luister Avery. Dit mocht niet allemaal gebeuren..’ zei hij. ‘Wat niet? Dat ola ijsje van je? Bewijs het.’ Zei ik. ‘Zo makkelijk gaat dat niet.’ Zei hij zacht. Ricardo kwam er ook bij staan en friemelde met zijn t shirt. ‘Wat doet hij hier?!’ zei Fernando, en het klonk jaloers. ‘Jaloers? Ricar is mijn beste vriend, ik ken hem al sinds mijn studie tijd. Nog wat te vertellen?’ vroeg ik, ja, ik was nog steeds boos, boos op Fernando. ‘Ik wil het weer als vroeger, Avery.’ Zei hij en hield mijn schouders vast. Een lichte tinteling ging door mijn lichaam. ‘Na.. Fernando. We zijn gegroeid, ouder geworden, en wijs. Je hebt een liefde, dus ik snap niet wat je hier doet.’ Zei ik. ‘Ja, niet wat je hier doet.’ Zei Ricardo, en probeerde een beetje stoer over te komen. ‘Cardo..’ zucht ik en gaf hem een duw. ‘Ik weet niet wat ik hier doe, ik, ik wou je gewoon even zien..’ zucht hij. ‘Nou je hebt me gezien, ik ga slapen.’ Zei ik. ‘Oh, nou, naja, doeg dan.’ Fernando krabde aan zijn achterhoofd en liep weer weg. Ik deed de deur zachtjes dicht en ging tegen de deur aan staan en zucht. ‘Hij maakt het je moeilijk, hè?’ vroeg Ricardo. ‘Heel moeilijk.’ Zucht ik. ‘Laten we die wijvenfilm gaan afkijken! Of nee. Nog eentje kijken!’ riep Ricardo. ‘Dude, het is over twaalven. Ik ga slapen, de dekens liggen in de kast, maak het niet te laat oké?’ zei ik.

Ik stuurde Milano nog een smsje dat ze het niet te laat moest maken met die Cesc, ja ze was bootje varen hier in de buurt, met zo’n mannetje voorop met zo’n lange stok. Ik deed mijn nachtjapon aan en kroop onder de dekens. Fernando maakte me het wel moeilijk hoor, en dan ook nog bij me aanbellen. Zucht. Hij slaat mijn hart op hol.


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 9 sep 2010 - 16:51:
fernando is heir zooo cuuutee