Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 34.Why?

Trip to hell!

7 sep 2010 - 17:53

1081

5

366



34.Why?

De deur sloeg met een lichte knal dicht. Meteen barstte je in snikken uit en rolde je jezelf op tot een bolletje. Je voelde je verschrikkelijk. Het leek alsof je nu pas leek te beseffen wat er het afgelopen uur gebeurd was. Je barstte nog heviger in snikken uit toen je terug dacht aan daarnet. Waarom?! Waarom moesten dit met je doen? Uit liefde had Bill gezegd, maar daar geloofde je niets van. Een normaal persoon zou zoiets nooit doen. Ze waren echt ziek in hun hoofd. Huilend voelde je met je hand tussen je benen. Hysterisch begon je te gillen toen je een slijmerig laagje op je hand voelde. Je trok meteen je hand en zag dat het sperma was gemengd met bloed. In paniek probeerde je het af te kuisen aan het dekbed, aangezien dat het enige was waar je het kon aan afkuisen. Huilend liet je je blik glijden over het bed dat helemaal besmeurd was met bloed. Plots hoorde je voetstappen naderen, doodsbang drukte je jezelf harder op het bed. De deur werd zacht open geduwd en Bill kwam rustig de kamer binnen gewandeld. Toen hij je zo gebroken op het bed zag liggen kwam hij meteen naar je toegerend. Het bed zakte in en je voelde een warme hand op je blote rug. Luid begon je te gillen en om je heen te slaan zodat Bill je zou loslaten, iets wat hij ook onmiddellijk deed. Bill zei sussend 'It's okay Keisha. I'm here, I will help you.' je negeerde Bill compleet. Sinds hij je verkracht had moest je niets meer van Bill hebben, je walgde van hem. Hoe had je ooit kunnen denken dat hij een lieve jongen was. Een vuile klootzak, dat was hij. Hoe kon hij?! Je voelde een zachte hand je tranen weg strelen, meteen begon je terug luid te gillen. Maar tot je ergernis trok Bill zijn hand niet terug maar begon zei hij zacht 'Ssht Keisha, everything will be okay.' je draaide je gezicht naar Bill toe. Met de meest walgende blik die je had keek je Bill aan terwijl je woedend siste 'Don't touch me!' Bill keek je rustig aan en had die reactie blijkbaar verwacht. Rustig zei hij 'Keisha, I think you want a shower. Come then we'll go to the bathroom.' nog steeds keek je hem woedend aan. Je kon je plots niet meer inhouden 'I said don't touch me fucking asshole!' met je hand sloeg je hard Bill's arm weg. Je had al meteen spijt van je woorden toen je Bill's gezichtsuitdrukking van bezorgd naar boos zag veranderen. Een harde vuistslag belandde recht op je neus terwijl Bill boos riep 'Don't act like that to me bitch!' huilend probeerde je je gezicht te beschermen toen Bill nog een keer wou uithalen. Huilend riep je 'I'm sorry, I didn't want to say that. I just...I'm sorry...Please stop!' Bill keek je nog een keer waarschuwend aan maar toen hij zag dat je echt niet zo bedoelt had verzachte zijn gezichtsuitdrukking weer. Doodsbang probeerde je je benen verder op te trekken, want met de nodige pijn gepaard ging. Bill zei sussend 'I'm sorry Keisha. Would you like to take a shower?' bijna onzichtbaar knikte je. Bill boog zich over je heen en nam toen je toen op als een baby.

Zacht sloeg Bill zijn arm om je heen om er zeker van te zijn dat je niet door je benen zou zakken. Een luide kreun van pijn verliet je lippen toen je de waterstralen over je huid voelde glijden. Meteen zette Bill de stralen wat zachter. Je stond met je gezicht naar Bill gedraaid, maar je keek weg van hem. Je wou hem nu echt niet zien, niet nadat hij je juist verkracht had. Bill fluisterde zacht 'May I wash your body?' met bloeddoorlopen ogen keek je Bill aan. Zijn ogen keek je smekend aan terwijl een lieve glimlach zijn mond sierde. Je wou nee zeggen, maar hoe moest je jezelf gaan wassen? Je polsen zaten vol striemen door de handboeien, waardoor het verschrikkelijk veel pijn deed als je iets vast nam. Een korte zucht verliet je mond toen je uiteindelijk toch toegaf. Bill drukte een vlinderlicht kusje op je lippen en fluisterde toen 'Thanks Keisha. You're a good girl.' hij nam het washandje en smeerde er wat zeep op waarna hij je lichaam zacht begon te wassen. Met zachte bewegingen maakte hij heel je bovenlichaam proper, dan liet hij zich door zijn knieën zakken en keek je vragend aan terwijl hij zacht fluisterde 'May I?' zacht knikte je. Zacht bracht Bill het washandje tussen je benen. Een zachte kreun kon je niet onderdrukken toen er een pijnscheut door je lichaam ging. Bill keek je lief aan en fluisterde 'Does it hurt a lot?' je zei zacht 'A bit.' Bill keek je lief aan en ging dan verder met je schoon te maken.
Zacht werd je neergelegd op het bed, waarna Bill naast je op het bed kroop. Zacht tilde hij het deken naar boven, waar je al snel onder kroop. Je ging meteen aan het ene uiteinde van het bed liggen zodat je zo ver mogelijk van Bill verwijderd lag. Het wou niet zeggen omdat hij je daarjuist mocht wassen dat je hem nu terug vertrouwde. Helemaal niet. Je had het gewoon toegelaten omdat je je ongelooflijk vies voelde. Je had echt het gevoel dat je "gebruikt" was en dat vond je echt walgelijk. Dus je moest echt douchen zelfs al moest Bill, zoals in dit geval, je wassen. Plots voelde je hoe Bill een arm om je heen sloeg, meteen dacht je terug aan de verkrachting. Tranen welden op in je ogen, je begon hevig te trillen en een zacht piepgeluidje verliet je mond. Bang piepte je 'Please, let me go.' Bill verschoot even maar zei dan sussend 'It's okay Keisha. It's over. I don't hurt you anymore. Don't be afraid sweetheart.' zacht streelde Bill door je haren om je terug te kalmeren. Zacht legde hij zijn hoofd op je schouder. Toen je uiteindelijk een beetje gekalmeerd was weergalmden enkel jullie ademhaling door de kamer. Je sloot je ogen, meteen gleed er een rilling over je rug toen je Bill's ademhaling in je nek voelde.
Beelden van de verkrachting verschenen voor je ogen, nooit zou het nog weg gaan. Nooit zou je rustig je ogen kunnen sluiten zonder de nachtmerrie steeds opnieuw te beleven.

Je was gebrandmerkt voor heel je leven...

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Krijg ik er weer van jullie?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 8 sep 2010 - 23:22:
Srry voor 2 x zelfde reactie.
Een blackberry werkt op deze site niej goed:s


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 8 sep 2010 - 23:20:
Srry voor 2 x zelfde reactie.
Een blackberry werkt op deze site niej goed:s


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 8 sep 2010 - 23:11:
Omg!
Echt waar!
Wat een vuile ....
Hoe kunnen ze dat die arme Keisha aandoen?!!!
Ze is idd gebrandmerkt voor het leven.
Als ik ze nu voor me zou hebben had ik zelf verkracht als het moest!

Arme Keisha
En vuile ...

Ga je weer snel verder??
Xxxx


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 8 sep 2010 - 23:09:
Omg!
Echt waar!
Wat een vuile ....
Hoe kunnen ze dat die arme Keisha aandoen?!!!
Ze is idd gebrandmerkt voor het leven.
Als ik ze nu voor me zou hebben had ik zelf verkracht als het moest!

Arme Keisha
En vuile ...

Ga je weer snel verder??
Xxxx


4passions
4passions zei op 8 sep 2010 - 16:11:
wat een hippocriet istie nou eigenlijk!!! (in dat vorige hoofdstuk deed hij al alsof hij haaar een plezier deed) en nu dit?! jezus ik begin echt van hem te walgen, arme Keisha!