Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » We lost a dream we never had. » koppels

We lost a dream we never had.

2 jan 2009 - 22:53

546

0

259



koppels

"Ik ga niet betalen omdat ik van je houd hoor." zegt Tom sip. Ik merk dat ie het meent. "Je meent het he?" vraag ik. Hij knikt. "Maar ze geloofd me niet nou dan, laat maar dan.." zegt Tom verdrietig, Bill troost hem. "Meent hij eht?" vraagt Aya zacht. Ik knik. Ik loop naar Tom. "Je meent eht écht hea?" vraag ik. Tom kijkt me in mijn ogen wat hij altijd doet. "Ja." zegt ie dan. "Oké mooi zo, Aya hij meent het." zeg ik dan. "Hoe weet jy dat?" vraagt Aya me. "Ik zie in iemands ogen of ze liegen of neit, of dat ze het menen of neit, allemaal van die dingen." zeg ik. Ze knikt. "Das Aya, wat denk je, wil je mijn meisje zijn?" vraagt tom liefjes. "Hmm, Tom Kaulitz, die naam kan ik niet weigeren, die jongen ook neit, maar kan jy mij wel aan?" vraagt Aya. Toms mond zakt lachend open en hij knikt heftig. Aya rent op Tom af en zoent hem innig. Bill loopt op me af. "Lief he?" vraagt ie. Ik knik en zoem hem. "Is het centrum heir in de buurt?" vraagt Bill opeens. "Jaa, de Coolsingel is midden in het centrum. Hoezo?" vraag ik verbaasd. "Gewoon." zegt Bill. Ik knik vaag.


'ik hou van je'fluisterde ik liefjes. 'ik nog veel meer van jouw'fluisterde hij terug.ik kroop nog dichter tegen hem aan en gaf hem nog een kusje op zn mond. 'en weet je!' zei ik opeens. 'nee wat?' 'ik wil eigenlijk nog steeds me geld wel' probeerde ik weer zo serieus mogelijk. ik hoorde elysha al helemaal los gaan en bill hield het ook niet langer. nog steeds zat ik met een droog gezicht naar tom
te kijken.hij begon te grijnzen :'zal ik je dan maar betalen'lachte hij. ik knikte heftig met mijn hoofd en vouwde mijn handen open en bleef zo een tijdje wachtend.opeens sprong k boven op tom en gaf hem een zuigzoen op zijn wang. 'aawhh nee!'kreunde hij.tevrede keek ik naar het resultaat.'Elysh bill kijk eens naar mijn kunst werk'grijnsde ik gemeen


"Oh my Gott, zuigkracht nummer 2!" roep ik uit. "Nummer 2?" vraagt Aya. Ik knik. "Ooit Bills 'kunstwerken' gezien?" vraag ik haar. Ze schud haar hooft en Tom schiet in de lach. Ik haal mijn haar uit mijn nek en laat de grote donkerpaarse vlek zien. Haar ogen worden groter. Bill grijnst. "Vers van de pers." merkt hij op. Ik lach sarcastisch naar hem en hij kijkt ene beetje betrapt naar onder. "Ja lachen jullie maar, maar loop er zelf maar eens mee rond." zeg ik emt een zuur gezicht. "Sorry schatje!" zegt Bill en kust me weer op mijn wang. "Jaja, het zal wel slijmbal." grijns ik. "Zeg Tom, benje nog ziek van die lekkere mayo." merk ik sarcastisch op. Toms gelach sterfd. Wij lachen alleen nog maar harder.


'weet je eigenlijk vond ik het wel geil' grijnsde tom terwijl hij met zn piercing speelde. mijn ogen werden groot en met open monden keken we tom aan.'jij spoort officeel niet!' Flipte Bill uit. 'wat nou Elysha walgd er toch ook niet van?' schandelijk wreef ik over mijn voorhoofd en begon te lachen : mijn gestoorde mannetje'grijnsde ik. trots knikte hij en gaf me een zoen. 'btw leer me ook zulke zuigzoenen '


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.