Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De verdwenen Gymleider!!!!!!

~The Long Journey Continue's~

7 sep 2010 - 19:10

388

2

204



De verdwenen Gymleider!!!!!!

Sora en zijn vrienden kwam eindelijk aan in Sunyshore City.
Ash veegde het zweet van zijn voorhoofd, het was erg warm in Sunyshore en de graden op een grote toren maakte het erger.
"Wow, ik ga meteen naar de 8e gym!, riep Sora en rende naar een klein gebouwtje.
"Sora, zei Dawn maar deed geen eens moeite om hem terug te roepen.
Sora rende naar de deur en knalde tegen een dichte deur op.
"aaawww maaaaaaaaan!, kreunde Sora en wreef nijdig over zijn neus.
"hallo daar, wil je de Gymleider uitdagen?, zei een jongen met roodkrullerig haar.
"wat? waarom niet!, riep Sora hyper met zijn armen zwaaiend.
"Volkner de gymleider is er momenteel even niet, trouwens ik ben Flint, zei Flint.
"ik ben Sora en ik wil de beste Pokémon trainer worden die er bestaat!, zei Sora en Sparky keek hem grijnzend aan.
"Sora!, riep Ash en kwam aanrennen.
Roxas, Dawn en Kairi kwamen aanlopen.
"je kan hem wel overhalen om te vechten, zei Flint.
"waarom wil Volkner eigenlijk niet meer vechten?, vroeg Sora serieus.
Flint ging zitten en Sora en de anderen ook.
"zoals jullie weten begonnen ooit ik en Flint ook als Pokémon Trainers, zei Flint.
Sora knikte en Sparky ging op zijn schoot zitten.
"nou het begon toen we net 10 waren, hij had een Pikachu gekozen als zijn partner en ik een Chimchar, zei Flint.
"Ja, maar dat is dan nog geen rede om niet te gaan vechten, zei Roxas met opgetrokken wenkbrauwen.
"nou, het was nog niet zo langgeleden dat zijn vader stierf, zei Flint.
Roxas gezicht betrok en keek meteen de andere kant op.
"weet je, onze moeder, die is ook nog niet zo langgeleden gestorven ik bedoel te zeggen doordat ik op reis ben gegaan heb ik het eigenlijk verwerkt, zei Sora en wees naar Roxas en hemzelf.
"Sora, iedereen verwerkt zijn verdriet op zijn eigen manier, niet iedereen kan dat, zei Ash met een brede grijns.
Roxas grinnikte en Dawn ook.
"dan ga ik hem toch zoeken! ik wil die gymbadge hebben!, riep Sora en wilde wegrennen maar Dawn trok hem aan zijn capuchon terug.
"Volkner traint altijd in de vuurtoren vlak bij de haven, zei Flint.
"nou dan ga ik daat toch heen!, riep Sora en rende richting het PokémonCenter.
"nee Sora! die kant op!, riepen Ash, Flint en Dawn in koor.
Roxas grinnikte en Kairi ook.
"dan toch die kant op, stelletje zeikerds!, zei Sora en moest toen gaan rennen want Dawn rende achter hem aan.
Word vervolgd........


Reacties:


pikafan10
pikafan10 zei op 7 sep 2010 - 19:29:
whaha,
Sora, toch
Meisje plagen, zoentjes vragen
grapje whahaha


Sunrise
Sunrise zei op 7 sep 2010 - 19:14:
Die Dawn .
En toen Sora tegen die deur opknalde kwam ik niet meer bij .