Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Minutsowa » I'm Sorry

Minutsowa

7 sep 2010 - 20:19

450

0

181



I'm Sorry

Uiteindelijk viel ik toch in slaap, en droomde dat ik mijn familie en Alos en zijn ouders nog een laatste keer zou zien…....

Ik werd wakker. Ik moest goed kijken voordat ik wist waar ik was. Ik keek naar de deur en schrok me rot. Daar stond Bunny!
'Het... spijt me... Ik ga het eten klaarmaken...' stamelde ze.
'Oke' zei ik, en ze verdween. Ik bleef nog even liggen om na te denken over wat er gisteren gebeurd was. Opeens wist ik dat ik heel gemeen was tegen Bunny. 'Tijd om sorry te gaan zeggen'
Ik liep de trap af en bedacht wat ik haar wilde gaan zeggen, maar ik werd afgeleid door een bekende geur. 'Bunny!' schreeuwde ik hard. Ik hoorde potten en pannen vallen.
'Is dat citroenthee met sakura aroma??'
'Uhh... ja' zei Bunny terwijl ze de keuken uit kwam. 'Waarom??' 'Mijn moeder maakte dat vroeger altijd voor me als ik druk was. Ook voordat ik naar school ging. Als ik een overhoring of proefwerk had, was ik altijd heel zenuwachtig en dus deed ze altijd extra veel aroma erbij.' 'Wat aardig van haar'. Toen was het stil. De gedachte dat ik mijn moeder nooit meer zou zien deed me pijn. Ik ging snel zitten voordat het me te veel word. 'Bunny, luister' zei ik en gebaarde dat ze moest komen zitten. 'Ik wil me graag verontschuldigen voor mijn gedrag van gisteren. Ik was erg onbeschoft tegn je. Is er iets dat ik kan doen om het goed te maken?' vroeg ik smekend. Bunny begon te lachen. 'Haha Suze, dat is helemaal nergens voor nodig gek! Ik weet ook wel dat het heel raar is als je opeens wakker word in een andere wereld joh!' 'Bunny...' 'ja?' 'heb jij geoefend op mijn naam en andere regel?' 'uh... ja... eigenlijk wel...' stamelde ze. 'Te gek! kom, laten we gaan eten' Toen we klaar waren, moesten we naar het marktplein. Ik wist zo onderhand wel hoe het zat met het niet mogen praten 's avonds.

[/i]'Bunny, waarom mochten we gisteravond eigenlijk niet praten?' vroeg ik. ' Omdat, als er een nieuw meisje komt naar Minutsowa, het anders ongeluk brengt. We moesten dus absoluut niet praten ofzo. Nu mogen we wel gewoon weer altijd praten, tenzij er word verzocht om niet te praten' 'Oh.. nu snap ik het...' zei ik en ging verder met mijn tanden poetsen.[i]

We waren aangekomen op het marktplein. Omdat nog niemand wist wie ik was, werden we ook niet raar aangekeken. Opeens zag ik, dat er kermis was. 'Bunny! Heb je me hier naartoe gebracht zodat ik lol kon hebben op mijn eerste dag hier?' 'Yep' 'Oke, maar ik ga niet zonder jou!' 'Wat bedoel je??'. Veel uitleg kreeg ze niet, want ik trok haat mee naar de achtbaan. Ik had echt, de tijd van mijn leven, al moest ik steeds aan mijn familie en Alos denken...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.