Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Never ending night » Chapter seven

Never ending night

7 sep 2010 - 21:56

461

5

276



Chapter seven

Lang geledeen :O

Bella (pov)
Deze dag was de verschrikkelijkste uit mijn geschiedenis. Iedereen wilde weten waarom het uit was en waar hij überhaubt gebleven was. Jessica was op zoek naar nieuwe roddels op zoek en Mike, Tyler en Erik waren de grootste ramp. Constant sloegen ze hun arm om mijn middel, probeerden me te knuffelen en liepen met me mee naar iedere les. Het was alsof ik honing aan mijn kont had. Edward keek me een paar keer gefrustreerd aan. Thomas kon me steeds minder schelen, Edward domineerde mijn gedachten. Als hij erachter zou komen hoe geobsedeerd ik was, zou hij vast nooit meer met praten. Toen ik tijdens de lunch naar de kantine liep, zag ik hem weer naar mij kijken. Even twijfelde ik maar ik glimlachte naar hem en besloot een praatje met hem te maken.
''Mike, kun jij even een flesje cola voor me halen?'
'Kun je dat niet zelf dan?' vroeg hij verbaasd
'Ik heb buikpijn, ik ga alvast zitten goed?'
'Oké dan, de eerste en laatste keer.' zei hij met een knipoog.
Ik zuchtte, blij dat ik van hem af was, en liep naar Edwards tafel.
'Hee Edward.' zei ik aarzelend. Hij glimlachte
'Hallo Bella, heb je geen zin vandaag in volgelingen?'
'Pardon, ik heb geen idee waar je het over hebt.'
'Ik bedoel die drie jongens die je overal volgen.''
'Jaloers?'
'Zo zou ik het niet zeggen...' Ik wilde weten wat hij wilde zeggen maar hij begon snel over iets anders.
'Kom je erbij zitten of blijf je daar staan?'
Zonder antwoord te geven ging ik over de stoel tegenover hem zitten. We praten een beetje over vanalles, waarom hij naar Forks verhuisd was en hoe hij de school vond. Na een tijdje kwam Mike me het flesje cola brengen dat ik hem had laten halen.
'Bella? Kom je niet bij ons zitten?'
'Uhm nee, ik wilde nog iets vragen aan Edward.' zei ik, terwijl ik met mijn hand nonchalant wuifde naar hem. Mikes gezichts uitdrukking veranderde van teleurgesteld en kwaadheid.
'Nou goed dan. Hier: je flesje water. Ik spreek je nog wel.' En na die woorden stampte hij weg.
'Ik denk niet dat hij me mag..' zei Edward grinnikend tegen me.
Zuchtend keek ik hem aan. 'Ik ben blij dat ik van hem af ben, om eerlijk te zijn.' Mike zou me de komende dagen negeren. En vanaf dat moment verzonk ik in gedachtes. Hoe zou mijn leven zijn zonder Thomas. En in het bijzonder: hoe zou mijn leven zijn met Edward.

Edward (POV)
Ik wilde nog iets zeggen maar Bella verzonk in gedachten. Omdat ik niet het hart had om haar te storen. Letterlijk. Besloot ik om ook maar na te denken. Ze zag er prachtig uit, met haar haren die langs haar gezicht golfde en haar intelligente ogen die je altijd lief aankeken.
Isabella Swan zei ik mijn gedachtes.
Isabella Cullen dreunde mijn gedachten verder.


Reacties:


Lovalicious
Lovalicious zei op 9 juli 2011 - 12:29:
Oelala, Edward is jealouss!
Leuk, dit hoofdstuk! Dit hele verhaal eigenlijk

xxx NNC


twinsis
twinsis zei op 16 sep 2010 - 20:29:
Leuk !
Snel verder
xx Melis
melding


Lisaa
Lisaa zei op 11 sep 2010 - 9:29:
Oke, serieuss .
GA NU METEEN VERDERR <3


(:

xx


realMe
realMe zei op 8 sep 2010 - 20:36:
oh leuk, geweldig
je moet snel verder met dit
dit is fantasties
eigenlijk moet ik natuurkunde maken, maar ja
saai
ga maar weer eens verder met dat saai werk

snel verder xx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 8 sep 2010 - 17:33:
Oooh leuk hoofdstuk!!! Edward is echt heel cute hier
SNEL VERDER! Melding?
xxxx