Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Why me?

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

8 sep 2010 - 1:11

1173

1

343



Why me?

No Lysse!!!

POV Lysse:
Ik voel me niet op me gemak bij die Mike. Hij kijkt me steeds eng aan en volgt alles wat ik doe. Joe slaat z'n armen om me heen en kust me nek. Ik glimlach kort. ''Lysse..'' Ik kijk op. ''Ja, mam.'' ''Lieverd, ik weet dat je getrouwd bent en op je eigen woont, maar zou je een nachtje hier willen slapen, Alleen.'' Ik kijk om naar Joe. ''Oke.. als Joe het niet erg vindt.'' ''Ik vindt het niet erg lieverd, ik moet toch zo weg, met de jongens en ik was toch al wel laat thuis.'' Ik draai me weer om. ''Oke.. dan blijf ik wel.'' ''Mooi want Justin en ik moeten zo gaan, Justin heeft een optreden.'' Ik knik. ''Okee.'' Ik leun weer tegen Joe aan en begin een gesprek met Leen. Tegen 5 uur staat iedereen op. Mike is gelukkig al eerder weg gegaan. Ik loop mee naar de deur en Justin knuffelt me net als Leen en me moeder. Joe kust me kort. ''Ik hou van je, en als er iets is bellen hea.'' Ik knik. ''Byee.'' Iedereen stapt in de auto en ik ben alleen. ''Zo, Sammetje, dan is het nu alleen nog wij twee.'' Sam blaft vrolijk en ik ga op de bank zitten. Sam komt naast me liggen en ik zet de tv aan. Ik zap langs alle kanalen en kom niks bijzonders tegen. ''Pfff.. er is hier ook geen flikker op.'' Ik sta op en sluit de deuren en ga naar boven. Ik kleed me om en ga op mijn balkon staan. Ik leg mijn hand op mijn buik. Joe, ik mis je. ): Ik kijk nog even naar de hemel en ga dan weer naar binnen. Ik sluit mijn schuifdeur en ga ik bed liggen. Ik val al snel in slaap. Ik word wakker van gerommel aan de deur en kijk op m'n wekker. ''01.00uur'' ik zucht en stap uit mijn bed. Ik loop stilletjes de trap af. Ik loop de woonkamer in en kijk die rond. ''Hmm.. alleen Sam die ligt te slapen.'' Ik wil weer terug lopen naar de gang als de deur open gaat. Verstijfd blijf ik staan. Mike komt langzaam naar me toe. ''Hallo Lysse.'' en hij lacht gemeen. ''W..w..wat doe je hier?'' Mike blijft op me af komen en ik loop steeds verder achteruit. ''Ik kom voor jou, want weet je, ik hou helemaal niet van je moeder.'' ''W..w..wat?'' ''Ken je James nog?'' Ik knik. ''Ik ben hier namens hem.'' Wat, nee.. ik moet weg. Mike staat nu voor me en grijnst gemeen. Hij pakt mijn polsen vast en duwt me tegen de muur. ''Ik moest je opzoeken en mocht dan doen met je wat ik wou.'' Mike pakt me stevig vast en duwt me op de bank. Hij trekt met een ruk mijn slaapshirtje omhoog en trekt mijn ondergoed uit. ''Nee.. alsjeblieft doe niet.. plz..'' Mike negeert mijn woorden en komt in me. Ik begin tehuilen en probeer hem van me af te duwen, maar dat wind hem alleen maar op. Naar een kwatier komt ie uit me en kijkt me aan. ''Dankje lieverd, hier had ik echt behoefte aan. En mondje dicht tegen je moeder.'' Ik knik en Mike gaat weg. Ik sta op en ga naast Sam op de grond zitten. Ik begin hevig te snikken en Sam kijkt me smeekend aan. Ik aai over z'n koppie. ''Waarom ik.. waarom kan ie me gewoon niet met rust laten.'' Sam legt z'n kop op mijn benen en kijkt me lief aan. Ik laat mijn hoofd tegen de muur zakken en kijk naar buiten. Ik zie het langzaam morgen worden en ik val in slaap. Ik word wakker van de bel, maar heb niet de behoefte om open te doen. Even later hoor ik dat ze de via de achterdeur proberen binnen te komen. Ik kijk bang naar de keuken en hoor hoe het glas van de keukendeur kapot wordt gemaakt. Sam kruipt dichter tegen me aan en ik sla beschermend m'n armen om hem heen. Sam kijkt me bang aan en ik kijk bang terug. Plots hoor ik de stem waar ik het meest van hou. ''Lysse?'' Joe.. ''Lysse waar ben je?'' ''Lysse antwoord.'' hoor ik de stem van Kevin. ''We splitsen op.'' hoor ik Nick zeggen. Ik hoor dat er iemand de trap op loopt en er komt iemand de kamer in. Ik kijk op en zie kevin staan. Kevin kijkt me aan. ''Lysse?'' Ik blijf hem aan kijken en ik weet dat de angst in me ogen te lezen staat. Kevin komt naar me toe en knielt bij me neer. Hij kijkt me bezorgd aan. ''JOE,NICK.. IK HEB HAAR.'' Ik zie Joe en Nick de kamer in komen en Joe komt snel naar me toe. Joe knielt bij me neer en trekt me in z'n armen. ''Lyssee.. waarom deed je niet open.'' Ik antwoord niet en staar alleen maar voor me uit. ''Lysse?'' Joe pakt mijn gezicht vast en dwingt me hem aan te kijken. Ik zie paniek in zijn ogen. ''Kevin, waarom reageert ze niet.'' ''Ik weet het niet Joe.'' Joe streelt zachtjes mijn haar. Ik blijf naar Joe kijken en ineens komen er tranen op. Joe trekt me tegen zich aan. ''Sssht.. stil maar.'' Ik huil zachtjes verder. Als ik uit gehuild ben kijkt Joe me vragend aan. ''Lieverd, gaat het wel?'' Ik knik. ''Ja waarom zou het niet gaan?'' Ik wil het hem zo graag vertellen, maar ik kan het hem niet aan doen. ''Omdat je niet open deed en niet reageerde toen we tegen je spraken.'' ''Sorry, zal vast nog wel komen door de vermoeidheid.'' Joe knikt. ''Ga je mee naar huis.'' Opdat moment hoor ik de voordeur open gaan en ik verstijf. Me moeder komt de kamer binnen. ''Wat is er aan de hand en waarom ligt het glas van de achterdeur er uit?'' Kevin kijkt op. ''We wilden kijken hoe het met Lysse ging maar ze deed niet open toen hebben we de ruit in gegooid.'' en hij word langzaam rood. ''Dat is lief van jullie, maar die ruit gaan jullie betalen.'' lacht ze. dan kijkt ze naar mij. ''Gaat alles wel goed meisje?'' Ik knik. ''Ik voel me niet zo lekker.'' Joe staat op en trekt me mee omhoog. ''Ik leg je wel even in bed.'' Ik knik en Joe brengt me naar boven. ~S'avonds~ ''Lysse kom je eten lieverd?'' vraagt me moeder voor de zoveelste keer. Ik schud m'n hoofd. ''Geen honger.'' ''Oke.'' ze staat op en loopt m'n kamer uit. Ik slaap hier nog een paar nachten omdat Joe met de jongens weg moest en ik wou niet mee. Justin komt naar boven met een glas water en houd die voor me. Ik schud m'n hoofd. ''Lysse je moet iets drinken.'' ''Nee. geen dorst.'' Justin zucht en loopt weer weg. ~Zo gaat het 4 dagen lang en ik voel me steeds zwakker worden.~ Zuchtend stap ik uit bed en loop naar de badkamer. Halverwege wordt het zwart voor mijn ogen en ik zak in elkaar.


Reacties:


saphira
saphira zei op 8 sep 2010 - 18:41:
Neeheeee!! Als die KLOOTZAK haar maar met rust laat!
Ik ga hem vermoorden!!