Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When summer ends. ~ Fernando Torres. » 07.

When summer ends. ~ Fernando Torres.

8 sep 2010 - 10:27

541

0

171



07.

Avery Corlisto


Ik keek op de wekker en rekte me uit. Ik knipperde met mijn ogen en zag Ricardo nog slapen, beschermend zijn arm om mijn middel geslagen. Ik zuchtte. Wat had ik nou gedaan? Mijn beste vriend.. Ik haalde een lok uit zijn gezicht en kuste zijn voorhoofd en stapte uit bed. Ik wikkelde de deken om me heen en wou een broodje smeren toen de deurbel ging. Ik liep naar de hal en deed de deur open. Milano met Cesc. ‘Zo. Wat loopt jij erbij.’ En zonder iets te zeggen lopen de twee mijn huis binnen. ‘Ik..’ Milano keek me onderzoekend aan en liep een rondje. ‘Ik zie geen Ricardo.’ Zei ze. ‘Nee klopt want..’ Ik kwam niet verder of hoorde de gapende Ricardo achter me. ‘Oh my god!’ Ricardo stond in de deur opening met niks om zich heen, als je begrijpt wat ik bedoel. ‘Verberg dat ding! Ik krijg nog een hartverzakking!’ riep Milano en meteen deed Cesc zijn hand voor haar ogen. ‘What the fuck, Avery, heb je liggen wippen met Ricardo!?’ riep ze geschrokken. Ricardo liep gauw weg en ik hoorde de douchekraan al aan gaan. ‘Cesc wacht maar buiten.’ Zei Milano. ‘Oké.’ Zei hij en liep naar het trappenhuis. Ze keek me nog steeds onderzoekend aan. ‘Wat?’ vroeg ik onschuldig. ‘Je beste vriend?’ vroeg ze. ‘We hadden allebei gewoon een kut dag. En we zijn er achter gekomen dat we heel lang op elkaar verliefd zijn, of geweest, ik weet het niet.’ Zei ik. Ik ging zitten en Milano kwam naast me zitten. ‘En Fernando dan?’ vroeg ze. ‘Die heeft Olalla.’ Zucht ik. ‘Volgens mij hebben ze ruzie..’ zei ze. ‘Fernando heeft me gezoend, gister, in het zwembad.’ Zei ik. ‘Gezoend!? En daarna met Ricardo gewipt?! Man man man.’ Ze keek me afkeurend aan. ‘Alsof jij niet hebt zitten dromen over een wilde avond met Cesc.’ Zei ik, en trok een wenkbrauw omhoog. ‘Oké. Hij is lekker, maar oh my god, jij en Ricardo!?’ Ik zucht en duwde haar richting de deur. ‘Ik bel je nog! Doei!’ Voor dat ze wat terug kon zeggen sloeg ik de deur dicht en liep naar de badkamer. Ricardo stond nog te douchen, dus besloot ik om mijn tanden te poetsen.

Later stapte hij er onderuit en woelde door zijn natte haren. Zijn sixpack was echt goddelijk. Ik keek mijn ogen uit. ‘Kun je het zien?’ zei hij grijnzend. ‘Ricardo.. van gister..’ Hij stapte op me af en droogde zich verder af. ‘Ik. Fernando. We.’ Ik hakkelde wat toen Ricardo zijn vinger op mijn lippen legde. ‘Denk nou even na, je bent in de war, al lang. Sinds je Fernando zag.’ Zei hij. ‘Je hebt er geen problemen mee?’ vroeg ik. ‘Dat?’ vroeg hij. ‘Ik kan niet kiezen, oké, niet tussen jullie.’ Zucht ik. ‘Ik ben je beste vriend..en Fernando je ex.’ Zei hij. ‘Ex. Ja.’ Zucht ik, en liep naar de woonkamer. Ricardo liep me snel achterna en zette me op zijn schoot op de bank. ‘Avery Corlisto. Ik ben niet zo’n jongen die meteen boos wordt, denk na, denk na voor wie je wilt gaan.’ Zei hij. ‘Maar.’ Maar mijn gemaar werd onderbroeken door een kusje, kus, zoen, tongzoen, wilde zoen. Tjonge, Ricardo was echt verslavend gewoon.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.