Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When summer ends. ~ Fernando Torres. » 011.

When summer ends. ~ Fernando Torres.

8 sep 2010 - 10:30

488

0

189



011.

Milano Sanchez.

Ik liep meteen naar de slaapkamer en kroop onder de dekens. ‘Ik ga douchen’. Zei Cesc. ‘Oké.’ Zei ik slaperig en staarde naar het plafond. Cesc was mijn droom jongen, de prins op het witte paard, de Romeo. Oké Milano stop. Is hij ook nog een komkommer? Of toch een augurk. Ik rol met mijn ogen en verstop me onder mijn kussen toen Cesc later naast me kwam liggen. ‘Slaap je al?’ vroeg hij. ‘Nee’. Zucht ik. ‘Waar dacht je aan?’ vroeg hij toen, en speelde met mijn haar. ‘Aan groentes.’ Zei ik. ‘Groentjes?’ Cesc trok zijn wenkbrauw omhoog. ‘Het is niets. Ik ben vaag.’ Zei ik en ging half over hem heen liggen. ‘Waar denk jij aan?’ grijns ik. ‘Aan dat perfecte lichaam van je.’ Grijnst hij, en draaide me om zodat ik onder lag. ‘Jouw lichaam is perfecter hoor.’ Zei ik. ‘Ach, hou je mond.’ Lacht hij, en drukt zijn lippen op de mijne. ‘Toe maar. Meneer Fí bregas.’ Zei ik en kon niet normaal praten omdat hij kusjes in mijn hals plantte. ‘Ik wil je.’ Oh god. Zei ik dat nou luid op? ‘Je wilt mij? Fans willen mij ook. Jij ook?’ ‘Doe niet zo onnozel. Teddybeer.’ Lach ik. ‘En nou ben ik een teddybeer? En net was ik een komkommer tussen haakjes augurk.’ Zei hij. ‘Ach, hou je mond.’ Ik aapte hem na en drukte mijn lippen op die van hem. Ik sloeg mijn armen omhoog zodat Cesc mijn hemt uit kon trekken en Cesc volgde mijn voorbeeld. O man. Dat lichaam. ‘Staar niet zo. Dan maak je me ongemakkelijk.’ Zei hij, en grijnst. ‘Als jij niet naar mijn bloemkolen staart.’ Zei ik. ‘Hebben we het nou weer over groentjes?’ vroeg hij. Ik schoot in de lach en drukte mijn lippen in zijn hals. Ik friemelde aan zijn broek en Cesc trok mijn short uit. ‘En wat gaan we nu doen? Groente boer?’ vroeg ik. ‘Ik wil graag twee bloemkolen bestellen, mevrouw.’ Zei hij, en duwde me naar achteren. ‘Moet er nog een plastic zakje omheen, mevrouw?’ vroeg hij. ‘Graag, meneer.’ Zei ik. Cesc graaide in een la en kwam later weer bij me liggen. ‘Dat worden honderd kusjes graag, mevrouw.’ Zei hij. ‘Oké, meneer.’ Zei ik en trok aan zijn boxershort en Cesc aan mijn slip. ‘Maar serieus nou. Wil je het echt?’ vroeg hij. ‘Nee joh. Ik trek mijn kleren uit om te gaan slapen.’ Zei ik sarcastisch. Hij grinnikt en duwt zijn lippen op de mijne, en duwt met zijn tong tegen mijn lippen. Ik beantwoorde de kus graag.

‘Oh my god!’ Ik zette mijn nagels in zijn rug terwijl Cesc “even bezig was”ť. ‘Milano.’ Kreunt Cesc. ‘Nu begrijp ik waarom je zo’n goede voetballer bent.’ Zucht ik. Hij ging harder, maar nog niet niet hard genoeg. ‘Oh god. Harder, Cesc.’

Bezweet liet nestelde ik me naast Cesc neer en kuste zijn schouder. ‘Je was geweldig.’ Zei ik zacht. ‘Jij ook.’


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.