Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When summer ends. ~ Fernando Torres. » 013.

When summer ends. ~ Fernando Torres.

8 sep 2010 - 10:32

590

1

192



013.

Avery Corlisto


1. Ik kon Fernando gewoon niet uit staan. 2. Ik kon ook weer niet zonder hem. En 3. Was ik nou weer verliefd of niet? Ik duwde hem van me af en liep naar de kledingkast. ‘Alles kan niet meer worden zoals vroeger, Fernando.’ Zei ik, en trok een skinny jeans aan en een wit hempje. ‘Waarom niet?’ vroeg hij, en hield mijn hand vast. ‘Ik weet het niet.’ Zucht ik, en deed mijn blonde lange haren in een staart, en deed wat mascara op en liep naar de voordeur. ‘We mogen niet weg voordat we het hebben goed gemaakt.’ Zei hij en trok me terug. ‘Ik stik hier, ik heb buiten lucht nodig, oké!?’ snauw ik. Fernando zucht en trok snel een lichte spijkerbroek aan met wat scheuren bij de knie en een zwart t shirt. Hij ging met zijn hand door zijn haar en ging voor me staan. ‘Laten we een tochtje gaan maken dan.’ Zei hij. Ik keek hem nog steeds arrogant aan en pakte mijn jas en verliet het appartement met Fernando op mijn hielen. ‘Hijg niet zo in mijn nek.’ Snauw ik. ‘Doe ik niet.’ Zei hij. ‘Wel.’ ‘Niet.’ ‘Wel!’ Fernando trok me mee naar een man in een streepjes shirt en een hoed. ‘Romantische vaar tocht?’ vroeg de man. ‘Graag.’ Zei hij. Fernando stapte in het bootje en gaf me zijn hand. ‘Kom.’ Zei hij. ‘Nee.’ Zei ik kinderachtig. ‘Ik laat je hier niet achter.’ Zei hij. ‘Nou en.’ En ik wou weg lopen of hij trok me het bootje alweer in. We gingen op een rood kussentje zitten en de man duwde het bootje van de kant met een enorme stok.

Nog steeds aan het varen. Yey. Ik huiverde. ‘Heb je het koud?’ vroeg hij en gaf me een klein kusje op mijn wang. ‘Ja.’ Zei ik ongemakkelijk. Hij trok zijn jas uit en sloeg hem om mij. ‘Nu krijg jij het koud.’ Zei ik. ‘Als jij maar niet ziek wordt.’ Zei hij, en sloeg zijn arm om me heen. ‘Waarom ben je zo lief voor me?’ vroeg ik. ‘Omdat jij het aller aller aller liefste meisje bent die ik ooit heb ontmoet.’ Zei hij, en tilde mijn kin omhoog. De boot stopte weer en samen liepen we eruit. We liepen naar de ijssalon en namen allebei een ijsje. ‘Wanneer ga je weer naar Spanje?’ vroeg ik. ‘Over twee weken.’ Zei hij, en ik zag zijn gezicht pijnlijk vertrekken. ‘Samen met Olalla?’ vroeg ik. ‘Ik heb geen contact meer met haar. Ik haal straks mijn spullen op en dan kom ik weer naar jou.’ Zei hij, en kuste mijn mondhoek. Ik veegde mijn mond af en liep samen met Fernando naar het trappenhuis en liep de trap op. ‘Ik ga me spullen halen.’ Zei hij en knuffelde me. Ik sloeg mijn armen zwakjes rond zijn middel en kon wel uren zo staan. ‘Kom je snel terug?’ vroeg ik, en keek omhoog. ‘Voor jou altijd. Mi amore.’ Zei hij en kuste mijn voorhoofd. Hij liep weg, maar het voelde niet goed. ‘Fernando!’ riep ik. Hij draaide zich om en ik rende op hem af. Ik belande in zijn armen en kuste zijn lippen passievol. ‘Ik - hou van je.’ Zei ik, en keek naar mijn schoenen. Hij tilde met zijn vinger mijn kin omhoog en kuste mijn lippen. ‘Ik hou ook van jou.’ Zei hij en toen lieten we elkaar los. Onze handen gleden uit elkaar, en verliefd liep ik naar de voordeur van mijn appartement, waarbij ik tot mijn verbazing Ricardo zag staan.


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 9 sep 2010 - 17:22:
Omg!!! Leuk verhaall!! Ga je snel vedrer, plz *puppyoogjes*
Jeeey, ze zijnw eer bij elkaaar!!! Melding?
xxxx