Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » We lost a dream we never had. » panik

We lost a dream we never had.

3 jan 2009 - 1:34

687

0

295



panik

"Geweldig meid." zeg ik lachend. "Gott, ik ben moe." zucht ik. "Ja van al die intensieve inspanning zeker?" vraagt Georg grijnzend. "Noem het gewoon neuken Hobbit, en om eerlijk te zijn, ja ik ben daar moe van maar voel me ook gewoon slap." zeg ik. Georg knikt verbaasd. "Wie brengt die allerliefste Elyshí¡ naar bed?" vraag ik emt een schattig ego. Tom wil al opstaan, ik grijns. Tom loopt op me af en net voordat hij bij me is voel ik me inelkaar storten, Tom grijpt me nog net vast voordat mijn hooft de grond raakt. "Elyshí¡!" hoor ik Bill in paniek roepen.

we hadden elysh op bed gelegd.ze toonde zekere slaap verschijnselen,snurken dus dus we verzamelde ons weer inde woonkamer.'aya?'vroeg georg. 'uhu?''hoe kryg ik me haar goed?' hij trok er een zielgi gezichtje bij. 'vraag het internet maar,truste jungs.truste Gwennie!' en ik rende de trap op. tom riep me nog achterna : ik blijf porn kijke oke?' 'je doet maar'effe nog kijke bij ely.ze was woelen in bed..

Ik woelde heel erg, nachtmerrie. Gillend en huilend kwam ik overeind. Aya stond in de deuropening. "OMG Ely, wat is er?" vraagt ze bezorgd en rent op me af. Ze neemt me in haar armen, en ik akn niets anders dan huilen. "Wat is er gebeurd?" vraagt ze aan me. "Nachtmerrie, ik, Bill, en," ik zicht en begin rustig te vertellen. "We gingen emt zijn allen op vakantie en we werden benadert door TH haters en die gingen bedreigen en da wij naar hun moesten komen als ze ons iets zouden flikken en toen kwamen we ze weer tegen en de jongens riepen dat ze op moesten flikkeren en toen Een heel gevecht en die leider was met Bill aan het vechten en trok een mes en stak het in zijn hart en toen renden ze weg en, en, en, toen rende ik naar Bill en toen stierf ie in mijn armen en hij zei: Du wirst für mich immer heilig sein, en toen was ie dood en toen was de begrafenis gewoon thuis in Berlijn en toen.. Sprong ik avn een flat en toen ik neerkwam werd ik wakker, maar neit tegen Bill zeggen, hij is heel leif enzo echt waar, maar hij hoefd zich neit ongerust te maken en.." ratelde ik en ik zuchtte. Ik sloot mijn ogen en snikte. Ik voelde een tweede paar armen om me heen. Ik kijk wie het is, Bill. "Liefje toch, wat is er gebeurd?" vraagt Bill lief. "N-niks hoor." zeg ik nog altijd snikkend. "Ik heb het gehoord hoor, maar ik snap niet dat je het niet wil vertellen omdat ik ongerust word, dat mag toch wel?" vegt Bill lief. "Ja dat mag ook wel, maar eht was maar een nachtmerrie, het is niet nodig." zeg ik dan. Bill knikt. "Ga maar naar bed Aya, ik blijf wel bij haar, je ziet er echt moe uit." zegt Bill tegen Aya. Ze knikt. Bill sust me nog. Ik zit klaar wakker met mijn armen om mijn opgetrokken benen heen geslagen te huilen in Bills armen. "Zullen we gaan slapen?" vraagt Bill lief. Ik knik. Bill kleed zich uit en komt naast em liggen, ik nestel me tegen hem aan en hij neemt me in zijn armen. Ik val in slaap in Bills zachte armen.


ik lag alleen in bed,nou lekker zeg de 1ste dag weer een relatie die niet dreigt te stranden door mijn vrienden en gaat ie lkr porno lope kijke van zn beste vriendin en zn broer ook romantisch zeg -.- de deur ging open en ik keek afwachtend naar wie er stond. 'ohh hee georgie wat is er?' 'ze doen dom -.- en tom komt nie bij je liggen -.-' nee goh dat had ik nog niet gemekt zeg'zei ik droog, ik maakte plaats voor georg en hield de dekens ietsjes omhoog zodat hij erbij kon liggen.'wat is tom aan het doen dan?'vroeg ik nadat georg naast me lag.'aant rukke op tila te quila' 'oh die op mij lijkt alleen dan lelijker'zei ik droog. 'georg grinnickte en knikte. ik lachte en gaapte : truste georg' 'truste aya' en ik viel als een blok in slaap


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.