Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 35.Don't do it again!

Trip to hell!

9 sep 2010 - 18:36

1045

2

387



35.Don't do it again!

Plots barstte je in huilen uit, je kon het niet meer. Het beeld van de verkrachting kwam steeds terug, telkens als je je ogen sloot. Bill's lieve stem deed je opschrikken 'Honey, what's wrong?' Bill trok je zacht naar zich toe zodat je op je rug kwam te liggen. Lief keek hij je aan terwijl hij geduldig op je antwoord wachtte. Doodsbang keek je hem aan, meteen probeerde je om uit het bed te geraken maar Bill trok je zacht terug en sloeg zijn arm om je heen. Hevig probeerde je hem van je af te duwen terwijl je hysterisch gilde 'Don't touch me! Let me go! Not again! Please, stop it. I...' je barstte in snikken uit. Bill begreep meteen wat er gebeurd was en hij trok je nog harder tegen zich. Hulpeloos probeerde je jezelf te verdedigen maar niets hielp. Waarschijnlijk lag het aan het feit dat je helemaal was uitgeput, zowel fysiek als mentaal. Verkracht worden op je zestiende was niet niets. Dit zou wel eens zware gevolgen kunnen hebben op je verdere leven. En dat allemaal omdat de jongens te lang geen seks meer hadden gehad. Huilend piepte je 'Please stop!' Bill trok je dicht tegen zich en fluisterde zacht 'It's okay Keisha. I'm here. It's okay. I just want to help you.' huilend keek je hem aan. Bill streelde je lief over je wang en drukte zachtjes een kusje op je lippen terwijl hij zacht fluisterde 'I will help you, don't be afraid.' huilend verstopte je je gezicht in Bill's nek. Dat deed je altijd als je bang was en je beschermd wou worden. Dan leek het alsof Bill al het kwade zou tegen houden en je zou beschermen.

Geschrokken keek je op toen het deken werd omhoog getild. Je draaide je een beetje om zodat je kon zien wat er gebeurde. Een shock ging door je heen toen je een grijnzende Tom voor je zag staan. Bang schoof je een beetje meer naar Bill toe. Bill merkte je angst en sloeg beschermend een arm om je middel. Tom zei grijnzend 'Is there some place for me?' Bill zei rustig 'Come a bit closer Keisha.' Bill schoof op tot hij aan het andere uiteinde van het bed lag. Je volgde zijn voorbeeld en schoof op tot je tegen hem aan lag. Tom kwam naast je liggen en schoof ook op tot hij tegen je lag. Je draaide je met je gezicht naar Bill en legde je terug neer. Bill keek je lief aan en haalde zijn arm van je af. Bill wreef zacht je tranen weg en fluisterde lief 'Try to sleep a bit, okay?' je knikte maar toch durfde je je ogen niet dicht doen. Je was bang dat de tweeling je terug opnieuw zou verkrachten als je je ogen zou sluiten. Tom sloeg zacht zijn arm om je middel en liet zijn hand op je buik liggen. Eigenlijk was je best wel blij dat Bill je ondergoed had gegeven, want als je nu naakt was geweest hadden de jongens zich zeker niet kunnen inhouden. Tom begon zacht over je heup te strelen, ongemakkelijk bewoog je wat en hoopte je dat hij de hint zou snappen. Maar tot je ergernis had Tom het verkeerd begrepen en trok hij je dichter tegen zich aan, waarna hij zijn gezicht op je schouder legde. Je wachtte even af wat Tom zou doen, maar tot je verbazing liet hij je met rust. Misschien was hij dan toch tot het inzicht gekomen dat hij je vandaag al genoeg pijn had gedaan. Je sloot je ogen, maar net toen je dat deed zag je weer de beelden voor je.Tranen begonnen weer over je wangen te stromen terwijl je bang piepte 'Please, let it stop!' Bill kwam dichter tegen je aanliggen en drukte zacht zijn lippen op de jouwe. Je deed je ogen open en keek Bill aan die je lief glimlachend aan staarde. Bill fluisterde 'It's okay Keisha, we won't hurt you anymore. Sshtt, everything will be okay.'
Een shock ging door je heen toen je Tom's hand plots over je buik richting je slipje voelde glijden. Je lichaam spande zich helemaal op en ongemakkelijk probeerde je iets meer naar Bill te verschuiven. Maar plots werd je tegengehouden door Tom. Hij hield je aan je heupen tegen en liet toen zijn hand in je slipje glijden. Je wou hem wegduwen met je handen, maar Tom had dat al voorzien en hield je polsen vast. Huilend piepte je 'Please no!' Bill die voor je lag begon door te krijgen dat er iets mis was. Bill zei snel iets tegen Tom in het Duits. Er volgde al snel een kort gesprekje, maar hoe verder het gesprek vorderde des te luider begon de tweeling tegen elkaar te schreeuwen. Plots voelde je hoe Tom zijn hand steeds verder in je broekje voelde glijden en op zoek ging naar je opening. Huilend probeerde je je te verzetten maar Tom had zijn voeten om je benen heen geslagen zodat je niets kon doen. Huilend zei je 'Please stop! Let me go!' Bill besefte dat Tom ondanks hun woordenwisseling nog steeds niet was gestopt. Geïrriteerd hief hij het deken een stukje op. Geschrokken keek hij van de hand in je slipje naar Tom, dan naar jou en terug naar je slipje. Je schrok toen Bill luid begon te schreeuwen en Tom hand beet greep en het uit je slipje haalde. Daarna schopte hij met zijn been, Tom's ene been van je af zodat je benen vrij waren en trok hij je polsen los uit Tom's greep. Hij schreeuwde luid nog iets tegen Tom waarna hij zich terug op jou richtte. Bill trok je uit Tom's greep en trok je dicht tegen zich aan terwijl hij sussend door je haren streelde. Huilend klampte je jezelf aan Bill vast. Waarom moest jij dit altijd meemaken? Was de verkrachting dan nog niet genoeg? Moest Tom je echt helemaal kapot maken?


Bedankt voor jullie lieve reacties, krijg ik er weer?
Oh misschien even interessant om te weten. Ik ben bezig met het herzien van mijn story. Daarmee bedoel ik, de fouten eruit halen en de je-vorm naar de ik-vorm omzetten. Vinden jullie dat goed? Of willen jullie toch nog liever dat ik blijf verder schrijven in de je-vorm?


Reacties:


4passions
4passions zei op 10 sep 2010 - 13:58:
Tom is altijd de boeman he? hahaXDXD

overseke hiphoperXD grom

Bijt hem in zijn oor Keisha! stamp hem zen verdomde kl***en van zijn lijfXD

Bill is nu weer zo lief...last van moodswings heeft die jonge...

verder?

en owja ik vind de jevorm ook wel cool. ik vorm is altijd chic, maar jevorm vind je niet veel...
x


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 9 sep 2010 - 20:27:
IN JEVORM!
je vorm
je vorm
dat ben ik dus nu gewend bij dit verhaal


en en en beter dat Bill Tom in de gaten had!
beter dat hij Keisha helpt!
hij heeft ergens diep vanbinnen tog nog wel een beetje goeds in zijn hart zitten!
maar maar ik vind hem toch nog niet zo!
dat ie dat Keisha toch kan aandoen.

maar snel verder