Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » You'll never lose me.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

9 sep 2010 - 22:51

1175

0

329



You'll never lose me.

Oeh.. hij is lang want ik verveelde me en de liedjes van de jongens gaven me inspiratie! ^^

POV Lysse:

Joe ligt nog steeds te slapen en ik ga met m'n hand door z'n haar. Joe's ogen gaan open. ''Sorry, ik wilde je niet wakker maken.'' ''Geeft niet lieverd, ik heb wel genoeg geslapen.'' Joe komt recht en steunt op z'n arm. Joe gaat met z'n hand over m'n wang en kijkt me aan. Ik staar terug. ''Lysse.. ik zie dat er wat is.. wil je hem me alsjeblieft vertellen?'' Ik wil het wel, maar ik kan het niet. Ik zucht. ''Lysse alsjeblieft?'' Ik bijt op m'n onderlip. ''Mike.. hij.. hij..'' Joe blijft me aan kijken. ''Wat is er met hem?'' ''Hij.. hij.. kwam namens James en heeft me.. aangeraakt.'' Joe's mond valt open. ''Je bedoelt dat hij..'' Joe maakt z'n zin niet af. Ik knik en krijg tranen in me ogen. Joe trekt me zachtjes tegen zich aan en wrijft met z'n hand over mijn arm. ''ssssht.. stil maar.'' Naar 2minuten ben ik rustig. ''Reageerde je daarom niet?'' Ik knik en Joe legt z'n hand op mijn wang. ''Maar waarom moet je je eigen dan uithongeren?'' Shit. ''Ik weet niet, Ik had nergens zin in, Ik wilde niet meer..'' Joe wordt een beetje boos. ''Lysse.. zo mag je niet denken.. Je weet dat er mensen zijn die van je houden.'' Ik knik. ''Sorry, ik bedoelde het niet zo.'' ''Het geeft niet, je bedoelde het goed.'' Joe glimlacht en kust me kort. ''Ik hou van je Lysse Maria Jonas Bieber.'' Ik glimlach. ''Ik ook van jou Joseph Adam Jonas.'' Joe lacht en ik ga met m'n hand door z'n haar. Er komt een dokter binnen. ''Je bent wakker.'' Ik knik. ''Hoe voel je je?'' ''Mwa.. gaat wat zwakjes..'' ''Dat komt door de zwangerschap.'' Ik knik. ''Dat weet ik.'' ''Euhm.. dokter..'' ''Ja?'' ''Mag hij hier blijven slapen?'' ''Tuurlijk.. graag zelfs.'' Ik knik en de dokter gaat weer weg. ''Dan moet ik wel even me moeder bellen dat Jolaise en JJ blijven logeeren.'' Ik knik en Joe pakt z'n telefoon. Joe zet hem opluid spreker. ''Met Denise..'' ''Hee.. met Joe.'' ''Hee.. hoe gaat het daar?'' ''Ja goed, ze is ontwaakt en ligt nu naast.. nou eigenlijk lig ik naast haar.'' Lacht Joe. ''Mooi dat ze weer wakker is.. ik hoorde trouwens van Pattie dat we der bijna kwijt waren.'' ''Ja, dat moment was echt vreselijk.. ik denk er liever niet meer aan.'' ''Okee.'' ''Maar ik belde eigenlijk voor iets anders.'' ''Ow voor wat dan?'' ''Nou.. ik wil graag blij Lysse in het ziekenhuis blijven slapen.. dus zouden JJ en Jolaise bij jullie kunnen blijven logeeren?'' ''Tuurlijk.. oh Jolaise wil wat zeggen.'' Ik hoor gerommel en dan de stem van me lieve dochtertje. ''Mama, ik mis je.'' ''Ik mis jou ook lieverd.'' Ik krijg tranen in me ogen en Joe trekt me tegen zich aan. Joe pakt z'n telefoon weer. ''Jolaise.. lieverd luister heel goed naar papa..'' ''Okee.'' ''Oke.. je moet samen met JJ bij opa en oma blijven want papa blijft bij mama slapen en morgen mogen jullie komen goed?'' ''Okee.. Papa?'' ''Ja meisje.'' ''Wil je mama een kusje geven van mij.'' ik lach. ''Ja tuurlijk.'' ''Okee.. dan ga ik nu naar bed.'' ''Is goed lieverd.. slaap lekker.'' ''Jullie ook.'' en ze hangt op. Joe lacht. ''Wat?'' ''Niks.. alleen dat we zo'n lieve dochter hebben.'' Ik bloos licht en Joe kust me. ''Die was van Jolaise en deze is van mij.'' Joe drukt z'n lippen weer tegen de mijne en bijt zachtjes op mijn onderlip. Ik open me mond en Joe's tong speelt een spelletje met de mijne. Joe haalt z'n lippen van de mijne en trapt z'n schoenen uit. ''Joe, weet mijn moeder al dat ik wakker ben?'' ''Shut.. vergeten, ik sms der wel even.'' Ik lach. ''Dumie.'' Joe pakt z'n telefoon en begint druk te smsen. ''Zo gedaan.'' Naar een minuutje gaat z'n smsdeuntje. Hij leest het smsje snel. ''Ze is blij dat je weer wakker bent en ze vindt het fijn dat ik bij je blijf.'' ''Ik ook.'' Joe drukt z'n lippen tegen de mijne. ''Slaap lekker lieverd.'' ''Jij ook.'' Ik sluit m'n ogen en val in slaap.

~Volgend dag!~

Ik open me ogen en zie dat Joe weg wilt gaan. Paniek bekruipt me. ''Joe, waar ga je heen?'' Ik merk dat m'n stem paniekerig klinkt. Joe komt terug en kijkt me aan. ''Ik ga alleen even wat eten.. ik ben over een kwatiertje terug.'' ''Beloofd?'' ''Beloofd.'' Joe drukt z'n lippen kort op de mijne en gaat dan weg. Zoals beloofd is Joe naar een kwatier weer terug. Joe kijkt naar de klok. ''Ze kunnen hier elk moment binnen vallen.'' Joe kijkt me lachend aan. De deur gaat open en Jolaise komt op me afgerent. ''Mama.'' ze springt op het bed en knuffelt me. ''Mama.. ik was zo bang.'' ''Je hoeft niet bang te zijn.. mama blijft hier bij jullie.'' Jolaise kijkt me aan met tranen in der oogjes. ''Beloofd?'' ''Ik beloof het.'' Jolaise glimlacht en knuffelt me weer. Denise en Kevin Sr. komen binnen met JJ. ''Mama.'' kraait JJ. ''Hee meisje.'' ''Hee.'' Denise geeft JJ aan mij en ik knuffel hem even. Denise knuffelt me kort en Kevin Sr. ook. ''We zijn zo blij dat je er nog bent.'' Ik knik. ''Ik ook.. alhoewel het vreemd was.'' ''Hoeso vreemd?'' ''Nou ik kwam op een strand en toen stuurde me 5jaar geleden overleden oma me terug.'' ''En dat is maar goed ook.'' lacht Kevin Sr. zacht. Ik geef JJ terug aan Denise en de deur vliegt weer open. Justin komt naar binnen gerent en knuffelt me plat. ''Oh my god, ik dacht dat ik je kwijt was.'' Ik lach. ''Je komt niet zo makkelijk van me af Jus..'' Justin laat me los en glimlacht naar me. Me moeder komt ook binnen en knuffelt me ook. ''Meisje.. toch je hebt ons echt laten schrikken.'' ''Sorry,mama.'' ''Het geeft niet lieverd.'' ze laat me los en Joe slaat z'n arm om heen. Oma had gelijk, ze zouden kapot gaan als ik er niet meer zou zijn.

De dokters hebben verteld dat ik het ziekenhuis niet uit mag vanwege m'n zwangerschap.. Maanden verstrijken en ik word steeds zwakker. Joe probeert zo vaak mogelijk bij me te zijn en als hij er niet is is Justin er. Het kindje groeit goed en zal geen last hebben van mijn coma. Ondanks ik zwak ben voel ik me harstikke gelukkig.. Ik ben nu 7maanden zwanger.

De deur gaat open en Joe komt binnen. Ik glimlach zwak en Joe komt naar me toe. ''Hee.'' ''Hee.'' spreek ik moeizaam uit. Joe kust me kort en gaat dan naast me zitten. ''Hoe.. Hoe.. was je concert?'' ''Ja, dat ging wel goed.. en hoest met jou?'' ''Mwa.. gaat wel.'' Joe knikt en kijkt me aan. ''Ik vindt het niet leuk om je hier zo te zien liggen, her is net of ik je elk moment weer kan verliezen.'' ''Joe.. je raakt me niet kwijt.'' ''Ik weet het.'' Ik til mijn hand op en leg die tegen z'n wang. ''Nooit.'' Mijn ogen vallen langzaam dicht. ''Ga maar slapen lieverd, ik blijf hier.'' Ik knik en val in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.