Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Torture - Tom Kaulitz » Preface

Torture - Tom Kaulitz

10 sep 2010 - 20:42

237

0

247



Preface

It takes two to lie. One to lie and one to listen.

http://www.partynet.nl/plaatjes/1151505678_popup_Yolanthe-groot2006.jpg

Zijn gsm trilde. Hij reageerde amper. Ik helemaal niet. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe hij het ding haast onopgemerkt uit zijn broekzak viste, zonder zijn ogen los te scheuren van het televisiescherm. Ik voelde tranen branden achter mijn oogleden.
Ik wist wat er zou gebeuren.

Hij zou zuchten, twijfelend op zijn lip bijten om mij de indruk te geven dat wat hij zou doen volledig tegen zijn zin was. Daarna zou hij naar mij kijken en zijn gsm weer wegstoppen. Vervolgens zou hij mijn naam fluisteren. Ik zou hem aankijken, en dan zou hij mijn wang strelen en me vertellen dat hij weg moest voor 'zaken'. En ik zou vervolgens, zoals gewoonlijk, begrijpend knikken en hem vragen niet te laat thuis te komen.

"Yentl?" Ik keek hem aan, hij streelde met zachte hand mijn wang.
"Ik moet eventjes naar de studio, er zijn wat problemen." Ik knikte, met pijn in mijn hart.
"Maak het niet te laat, schat."
"Ik hou van je." Ik glimlachte flauwtjes toen hij mijn voorhoofd kuste.
Hij stond recht, nam zijn autosleutels en vertrok, net iets te enthousiast. Ik hoopte -tegen beter weten in- dat hij terug zou keren en de avond met mij zou doorbrengen.
Maar toen ik het geluid van zijn wagen hoorde wegsterven, wist ik zeker dat hij de eerste uren niet thuis zou komen. De eerste traan rolde over mijn wang, dezelfde die hij enkele minuten eerder had gestreeld.
Omdat hij liever bij Haar wilde zijn.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.