Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Justin's new girl.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

11 sep 2010 - 0:28

1249

1

321



Justin's new girl.

Soraya. 16jaar. Ouders zijn gescheiden. Kent Justin van school. Steunt hem tijdens de ruzie met Leen. Heeft altijd eigenlijk wel een crushje op Justin gehad. Ze mag de Jonas Brothers niet zo, maar nu ze weet dat Lysse met Joe getrouwd is veranderd dat. {Ze zal geen fan worden, maar is ook geen hater!xD} ^^ Enjoy!

POV Justin:

Justin en Leen hebben al 2maanden ruzie.

Ik heb Leen niet meer gezien naar onze ruzie en ik voel eerlijk gezecht niks meer voor der. Ik zit thuis te wachten op Soraya. Ja Soraya heeft me geholpen toen ik het moeilijk had met de ruzie tussen mij en Leen en ik moet eerlijk toegeven ik ben eigenlijk wel verliefd op der. maar dat weet ze niet.. Anyway back to the point.. De bel gaat en ik spring op. Ik ren naar de deur en ruk hem open. Voor me staat Soraya. Ik omhels haar. ''Ready?'' ze knikt en samen stappen we in me auto en gaan we naar het ziekenhuis. Bij het ziekenhuis aan gekomen stappen we uit en ik pak der hand. We lopen samen naar binnen en gaan naar Lysse der kamer. Ik stop voor de deur en hoor Joe en Lysse praten. ''Joe.. ik wil niet meer.'' ''Lieverd je moet wel.'' Zou ze? nee dat kan niet ze is nog maar 7maanden.. ''Maar ik haat naalden en dat weet je.'' ''Ik weet het, maar het houd je in min of meer in leven, je bent te zwak om op eigen kracht te leven.'' Ik doe de deur open en loop naar binnen. Ik zie dat Soraya twijfelt. ''Kom maar.'' ze knikt verlegen en gaat naast me staan. ''Hee sis.'' ''Jus.'' antwoord Lysse blij. ''Hoe gaat het met je?'' ''Mwa.. zwakjes.'' Ik loop naar der toe en knuffel der voorzichtig. Joe gaat van het bed af en kijkt naar Soraya. ''Zeg, Bieber ga je ons nog voorstellen of laat je der daar staan?'' lacht Joe. ''Owja.. Joe, Lysse dit is Soraya, Soraya mijn zusje Lysse en der Man Joe.'' Soraya der mond valt open. ''Man?'' Lysse lacht. ''Ja, ik ben met hem getrouwd toen ik 17 was, het was een soort van kado voor mijn verjaardag.'' ''Wow, hoe vet.'' Soraya loopt naar Lysse en knuffelt der. Lysse kijkt naar mij. ''Zeg Jus, hoe ken je der?'' ''Euhm.. nou euh.. ze heeft me geholpen toen ik het moeilijk had met de ruzie tussen mij en Leen.'' ''Ruzie?'' vraagt ze verbaasd. ''Ja, we kregen ruzie om niks en ik denk dat ik niks meer voor de voel.'' ''Aahh. kom is hier.'' Lysse gaat half zitten en ik loop naar der toe. Ze knuffelt me. ''Follow your heart.'' fluisterd ze in me oor en dan laat ze me los. ''I will.'' Ik ga naast Soraya zitten. De deur vliegt open en Nick komt binnen. ''Hoi, euh.. Sammy is bevallen van ons dochtertje.'' ''Dochtertje?'' ''Ja.. Nicole.'' ''Gefeliciteerd..'' ''Dankje, maar dan ga ik nu terug.. Kusje.'' Hij blaast een handkusje richting Lysse en gaat weg. Lysse begint te lachen. ''Wat hou ik toch van hem.'' Soraya kijkt der niet begrijpent aan. ''Huh? oke ik snap het niet meer.'' Lysse lacht opnieuw. ''Nick is mijn beste vriend en door dat ik met Nick zo goed bevriend ben zijn Joe en ik verliefd op elkaar geworden.'' ''Wow.. Vet..'' Soraya staat op. ''Ik ga even naar de wc.'' ''Is goed.'' Soraya loopt de kamer uit en Lysse kijkt me sirieus aan te sirieus. ''Dus vertel op.'' Ik kijk der niet begrijpent aan. ''Wat vertel?'' ''Dat je der leuk vindt.'' Ik zucht. Waarom kent ze me zo goed, dohh.. ze is je soulmate.. je wederhelft.. je tweeling zus. ''Ja, ik vindt der leuk.'' Ik word langzaam rood. ''Maar ik hou ook nog van Leen, ik weet het niet meer.'' En ik laat me hoofd in me handen vallen. ''Justin.. Just follow your heart 'nd you'll see.'' Ik knik. Mijn hart zegt kies Soraya, maar mijn hoofd zegt kies Leen! Hoe frustrerend. ''Lys.. I'll follow my heart and wil choose Soraya.'' ''Than go for it.'' Ik knik. Soraya komt terug binnen en gaat weer naast me zitten. We kletsen nog wat met ze en dan moeten we gaan. Ik heb vanavond een optreden. ''Sis.. ik moet gaan, optreden.'' ''Is goed.'' Ik sta op en loop naar der toe. Ik knuffel der kort en geef Joe een box. Soraya knuffelt Lysse ook en Joe kort. Samen lopen we weg en gaan in me auto zitten. ''Zeg Jus.. heb je nog wat gehoord van der?'' ''Van wie?'' ''Van Leen.'' ''Nee.. en weet je.. ze kan me niet meer zo veel schelen.'' Ze kijkt me niet begrijpent aan en ik buig naar der toe. Ik druk m'n lippen op die van haar en ze kust meteen terug. Ik haal mijn lippen van die van haar. ''Jus.. waarom deed je dat?'' ''Omdat ik van je hou Soraya.'' ''Oh.'' ''Zou je me meisje willen zijn?'' En ik kijk der met puppyoogjes aan. Ze knikt heftig en ik druk nog een keer kort mijn lippen tegen die van haar. Ik rij naar het Concert gebouw en we stappen uit. Ik pak der hand en samen lopen we naar binnen. ''Hee mam.'' ''Hee.. daar ben je.. hoe was het bij Lysse?'' ''Ja goed.. Alleen..'' Ik denk terug aan voor dat we naar binnen gingen. ''Joe.. ik wil niet meer.'' ''Lieverd je moet echt wel.'' Zou ze? nee dat kan niet ze is nog maar 7maanden.. ''Maar ik haat naalden en dat weet je.'' ''Ik weet het, maar het houd je in min of meer in leven, je bent te zwak om op eigen kracht te leven.'' ''Alleen wat?'' Ik zucht en voel tranen op komen. ''Ik heb zo het gevoel dat Lysse niet meer wil.. dat.. dat..'' Soraya slaat der arm om me heen. ''Dat wat?'' ''Dat ze niet meer wil leven.'' Me moeder schrikt. ''Justin zo mag je niet denken.'' ''Ik weet het.'' ''Concentreer je nou maar op vanavond en met Lysse komt het allemaal wel goed.'' Ik knik en loop naar m'n kleedkamer. Soraya komt naast me zitten en ik leg mijn hoofd op der benen. Ze speelt met mijn haar, wat trouwens helemaal niemand mag behalve zij dan. ''Ik ben zo bang, om mijn zusje kwijt te raken, ik ben er al een keer bijna kwijt geweest.'' ''Jus.. het komt allemaal wel goed.'' Ik ga recht zitten en Soraya kijkt me even aan. ''Dankje.'' ze glimlacht en ik druk mijn lippen op die van haar. Naar een tijdje haal ik mijn lippen van die van haar en leg mijn hoofd weer terug op der schoot. Ze begint opnieuw met me haar te spelen en ik sluit gelukkig mijn ogen. De deur gaat open. ''Justin.. ik wil met je praten.'' Ik kijk op en zie dat Leen in de deuropening staat. ''Wat doe je hier?'' ''Nou ik kom naar het concert van me vriendje en ik wil met hem praten.'' ''Ex-vriendje.'' en ik kijk der kwaad aan. ''Hoeso ex-vriendje?'' ''Omdat.. ik je niet meer wil.. ik dacht dat je me gelukkig maakte maar dat deed je niet.'' ''Maar Justin dat komt door de ruzie lieverd.'' ''Nee. dat komt niet door de ruzie.. dat komt doordat ik niks meer voor je voel.. ik voel meer voor Soraya.'' ''Wat?'' ''Soraya en ik zijn samen... als je het niet begreep.'' ''WAT?!'' ''Het is over Leen, ik wil dat je gaat.'' Leen draait zich om en loopt weg. Soraya kijkt me aan. ''Justin heb je wel de goede keuze gemaakt?'' ''Ja, ik volg mijn hart en die wijst naar jou.'' Ze bloost ligt en ik kus der. ''JUSTIN JE MOET OP!'' ''Ik kom.'' Samen met Soraya loop ik naar het podium en ik kus der kort. Ik stap onder luid gegil het podium op en begin met Favorite girl. En mijn Favorite girl is Soraya.


Reacties:


saphira
saphira zei op 12 sep 2010 - 12:07:
Oehh Soraya is sweet. <3
Straks gaan de gestoorde Ex-en nog samensweren (james en leen)