Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 36.He didn't listen.

Trip to hell!

15 sep 2010 - 13:14

925

2

323



36.He didn't listen.

Je schrok van Tom's luide stem 'Keisha, shut up!' je hoorde nog duidelijk de irritatie in zijn stem omdat hij zojuist zijn zin niet had gekregen. Maar doordat hij het zo hard riep begon je nog harder te huilen dan dat je al deed. Een geïrriteerde zucht verliet Tom's lippen en hij zei luid 'Keisha, shut your mouth, I said! Otherwise I've to punish you.' doodsbang drukte je jezelf bijna plat tegen Bill's lichaam. Bill streelde lief door je haren en fluisterde zacht 'Don't cry anymore sweetheart. You're a big girl now and big girls don't cry.' hulpeloos probeerde je je adem in te houden zodat je niet meer zou snikken. Maar dat kon niet voorkomen dat drie zachte snikken je mond verlieten. 'Keisha! Shut your fucking mouth!' een klein tik op je achterhoofd volgde, bang kroop je dichter tegen Bill aan. Bill fluisterde sussend 'Try to sleep a bit Keisha.' huilend knikte je terwijl je jezelf onder controle probeerde te krijgen. Je probeerde Bill's rustige ademhaling te volgen, iets wat moeilijker was dan het leek. Je sloot je ogen en probeerde de beelden van de verkrachting te verdrijven maar ze kwamen steeds terug.

Na iets meer dan een halfuur opende je terug je open. Slapen lukte toch niet en je had helemaal geen zin meer om telkens die beelden van de verkrachting terug te zien. Je keek recht in het slapende gezichtje van Bill. Hij was zo lief als hij sliep. Maar als hij wakker was, was hij allesbehalve lief. Hoe kon het dat zo'n lieve jongen zoiets verschrikkelijk kon doen. Dat had je nooit van hem verwacht, maar ook niet van de andere jongens. Gustav, zo'n lieve teddybeer, hoe kon hij je dit aandoen? Hoe konden ze het eigenlijk over hun hart krijgen om zoiets te doen. En het ergste was dan nog, dat ze helemaal niet zat waren maar ze heel goed beseften wat ze aan het doen waren. Ze beseften heel goed dat ze iemand's leven helemaal zouden kapot maken, zelfs dat weerhield hen er niet van het te doen. Zacht schudde je je hoofd terwijl een zachte zucht je lippen verliet.
Je ogen werden zo groot als schoteltjes toen je Tom hoorde sissen 'Hello Keisha, are you also still awake?' meteen sloot je terug je ogen en deed je alsof je sliep. Tom kwam dichter tegen je aan liggen en fluisterde zacht in je oor 'I know you're awake Keisha, so don't act like your sleeping.' je negeerde Tom en probeerde te doen alsof je gewoon aan het slapen was. Zachte lippen werden in je nek gedrukt, doodstil bleef je liggen want als je nu zou bewegen zou je verklappen dat je wel degelijk wakker was. Tom zoog zacht terwijl hij je met zijn hand uit Bill's greep probeerde te bevrijdden. Geschrokken klampte je je nog harder vast aan Bill. Deze keer zou je hem zijn pleziertje niet gunnen. Met een handige beweging had Tom Bill's arm van je weten los te krijgen en zacht sloeg hij zijn arm rond je middel en trok hij je dichter naar zich toe. Je raakte in paniek toen je voelde hoe Tom's greep op je middel verstrakte en hij je langzaam maar zeker uit Bill's armen trok. Hulpeloos probeerde je jezelf aan Bill vast te klampen, maar Tom was sterker en hij trok je genadeloos weg van Bill. Tom schoof naar het uiteinde van het bed en trok je met zich mee, zacht siste hij in je oor 'Hello Keisha, how are you?' hij draaide je om zodat je hem wel moest aankijken. Bang keek je hem aan 'Let me go!' het was niet meer dan een schel gepiep. De grijns op Tom's gezicht voorspelde niet veel goeds.Hij trok je naar zich toe en duwde je op je rug waarna hij zich bovenop je zette. Je voelde tranen opkomen toen je besefte wat hij met je van plan was. Tom boog zich over je heen en wou zijn lippen op de jouwe drukken, maar je verhinderde hem dat door hem hard weg te duwen.
Lachend keek Tom je aan toen hij je polsen vast had en ze naast je hoofd duwde, hij had blijkbaar al voorzien dat je dit niet zou willen. Zijn benen klemde hij hard rond je benen zodat je geen enkele kant meer op kon. Tom drukte zijn lippen op de jouwe en dwong je om je mond te openen. Tranen brandden achter je ogen terwijl je jezelf hulpeloos probeerde te bevrijdden uit Tom's ijzersterke greep. Een harde por in je ribben liet je mond meteen opengaan. Misselijkheid bedwelmde je toen Tom's tong hevig door je mond cirkelde en uiteindelijk met jouw tong begon te spelen. Een traan gleed over je wang toen Tom je lichaam begon te betasten. Een luide piep verliet je mond en hevig probeerde je om Tom van je af te krijgen. Tom die je nog steeds aan kussen was, voelde de traan ook en keek je grijnzend aan terwijl hij poeslief zei 'You're not gonna scream Keisha. You're a big girl.' onverwachts liet hij zijn hand terug in je slipje glijden. Je ogen rolden bijna uit hun kassen en huilend keek je hem aan 'Please no!' je stem brak toen je het zei. Tom boog zich grijnzend over je heen en siste zacht in je oor 'It's okay Keisha. We're just gonna have fun together.'

Doodsbang...Panisch...Een vreselijke combinatie...

Ik besloten om deze story eerst verder af te schrijven in de je-vorm. Maar nadien ga ik hem waarschijnlijk wel aanpassen en omzetten naar de ik-vorm.
Krijg ik weer reacties?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 15 sep 2010 - 12:58:
Nicceee!!!
En ik haat Tom nu doowderg!!!
Dat hij haar dit WEER aandoet!!
En en billieboy moet wakker worden en Tom gaan haten en weghalen van Keisha!!


Snel verder gaan:d

Xx


4passions
4passions zei op 15 sep 2010 - 11:28:
opende je terug je open...oei?:p

were=we're in het laatste zinnetje:p

maar ik vind Tom echt maar niks just fun pff just fun my ass!!!! f***cker!!!!!ik begin hem echt te haten!!! verder?

hit him!!