Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me! » Sixth One

Bite me!

12 sep 2010 - 17:31

248

2

206



Sixth One

Jongens, (sorry, dames) dit is een knalverhaal, ik voel het gewoon!!!!! ik ben me aan het inbeelden hoe ik zou zijn als verslaafde tiener, en ik heb ineens bijzonder veel inspiratie xD als mijn mama dit leest, stuurt ze me naar een gesticht, ik zweer het! xx

Na nog een paar (duizend) keer besluit ik toch naar huis te gaan, in plaats van op te nemen. Nou ja, het duurde ene halfuur voor ik kon vertrekken, want Jeffrey wou eerst nog een vluggertje. En zelfs daarna bedelde hij steeds om een zoentje. Lieve jongen toch, dat vriendje van mij.

Ik trapte de deur nog net niet in.
"Je belde?" zei ik toonloos tegen mijn pa. Hij kneep zijn gsm zowat fijn en stond kokend van woede recht.
"Jongedame, je gaat morgen naar La Push!"
"Denk je echt dat ik daar geen drugs vind? Desnoods snuif ik zeewier," grijnsde ik uitdagend.
"Geloof me, Billy zal ervoor zorgen dat je zelfs geen aspirientje te zien krijgt, laat staan kan slikken!" grijnsde hij op zijn beurt.
"Ja, hij kan vast mee, met dat karretje van hem," sneerde ik.
"Ja, dat kan hij. Hij is mobieler dan je denkt."
"Heeft hij een afstandsbediening misschien? Of turbo?" Ik gierde het uit en liep naar mijn kamer. Tot mijn grote verbazing was alles ingepakt. Alle drugs die ik had, waren weg. Zelfs in mijn boxen zat niets meer! Onder mijn bureau stond een doos met spullen, mijn kleren zaten in de koffers in het midden van de zooi. Wacht even, betekende dat nou dat mijn Pa serieus was? Jezus, is die vent seniel? La Push is maar een dik uurtje van Seatle, daar was het gewoon een paradijs voor junks! Man, het kon niet stuk!
Hooooooohhhw, wacht eens, dan kon ik Jeffrey niet meer zien! God, ik ging sterven!!!!


Reacties:


NeverNezzie
NeverNezzie zei op 12 sep 2010 - 10:34:
Awsome <33

melding?

XxX


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 12 sep 2010 - 9:12:
Niiiicceee! SNEL VERDER! Melding?
xxx