Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I met Cody Simpson.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

12 sep 2010 - 19:35

400

0

267



I met Cody Simpson.

--

POV Leen :

Ik loop Justin's kleed kamer uit. Waarom flikt ie me dat.. ik bedoel we hadden ruzie omdat ik niet wilde.. ja hallo.. ik was er nog niet klaar voor. Ik loop verder en zie niet waar ik loop. Ik knal tegen iemand op. ''Sorry gaat het?'' ''Ja. het gaat wel.'' Ik kijk op. ''Jij bent Cody Simpson.'' Hij lacht klopt. ''Jij bent Justin's vriendin.'' Ik voel m'n hart scheuren. ''Was'' en ik kijk naar beneden. ''Hoeso was?'' ''Hij heeft een ander.'' ''Sirieus?'' ''Ja.'' ''Ah, rot voor je, kom hier.'' Cody knuffelt me en ik knuffel terug. ''Weet je, je verdient beter dan Justin.'' ''Wie dan?'' ''Mij bijvoorbeeld.'' en hij lacht. Wait, ik kan justin jaloers maken met hem. ''Okee'' Hij kijkt me met open mond aan. ''Wil je mijn vriendin zijn?'' Ik knik. Cody drukt voorzichtig z'n lippen tegen die van mij en ik kus hem terug. Hij kan goed zoenen! ^^ Cody beeindingt de zoen en kijkt me aan. ''Ik moet op.'' Ik knik en ga naast het podium staan. Ik kijk naar het optreden van hem en voel me al wat blijere worden. Cody komt van het podium en trekt een ander shirt aan. Hij kust me kort en gaat dan weer op. Naar z'n optreden gaan we naar Lysse. Ik klop op de deur en hoor de stem van Joe. ''Binnen.'' Cody kijkt me met open mond aan. ''Is dat niet Joe Jonas?'' Ik knik. ''Ja.. is er iets met hem dan?'' ''Nee, maar wat doet hij daar?'' ''Ow, nou Hij is met Lysse getrouwd en heeft 2 kinderen met der en ze is nu zwanger van de derde.'' ''Waarom ligt ze hier dan?'' ''Ze heeft in coma gelegen en der lichaam is te zwak, ze kan niet op eigen kracht verder leven.'' Cody knikt begrijpent en we lopen. Joe staat op en knuffelt me kort. Ik loop naar Lysse en knuffel haar. ''Hee..'' ''Hee.'' ''Hoe voel je je?'' ''Ja goed, beter dan gisteren.'' grapt ze. ''Mooi.. euhm.. dit is Cody.. en Cody is zeg maar m'n vriendje.'' Ik bloos ligt en Lysse lacht. ''Leuk.'' Cody kijkt der met grote ogen aan. ''Dus je bent getrouwd met Joe Jonas?'' Lysse lacht. ''Ja.'' ''Leuk.'' We blijven tot het einde van het bezoek uur en gaan dan terug naar Cody's hotel. Ik trek een van Cody's shirtjes aan en we vallen samen in slaap op z'n bed.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.