Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » a beautiful Babygirl.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

12 sep 2010 - 19:38

1007

1

259



a beautiful Babygirl.

't is wel balen dat er hier geen foto's kunnen, wnat ik had een mooie van Joe en een baby! <33

POV Lysse :

Ik lig weer alleen. Joe moest weg en Leen komt zo even langs, ze lijkt zo gelukkig met Cody. Natuurlijk zie ik wel aan der dat ze het moeilijk heeft omdat het uit is met Justin. Ik zucht en leg mijn hand op mijn buik. Nog even en ik heb er weer een geweldig kindje bij. Ik hoor mijn mobiel trillen en lees snel het smsje van Joe. ''Wat is het toch ook een schatje..'' De deur gaat open en Leen komt binnen met Cody. ''Wie is er een schatje?'' vraagt ze verbaasd. ''Joe.'' ze komt naar me toe en ik laat der het smsje lezen. ''Aaaahh. wel lief van hem.'' Ik lach en ze kuffelt me even. Cody knuffelt me ook kort. we zitten een tijdje te praten en dan gaan Leen en Cody eventjes drinken halen en als ze terug zijn praten we weer een halfuurtje en dan komt Joe binnen en hij kust me , en ondertussen zijn Leen en Cody ook al aant kussen , en net op het moment dat Leen en Cody aan het kussen zijn komt Justin binnen en ziet het , ik zie aan hem dat hij het er moeilijk mee heeft , maarja hij heeft het uitgemaakt en dan zegt hij opeens. "Ah mij dus al vergeten hé , zo snel gaat dat hier dus" nu gaan we het krijgen hoor.. "Euhm , moet gij net zeggen , gij had al iemand voor het gedaan was tussen ons "Zei Leen . oeh daar had ze wel gelijk in. Justin laat een zucht ontsnappen. ''Ja, nou ik kon je niet bereiken.'' Ik zucht. ''Jus, dat is de slechtste smoes ooit, je hebt der wel pijn gedaan.'' ''Dus.. maar moet ze dan die Simpson aflebberen?'' Joe zucht geiriteerd. ''Bieber, als je ruzie wil maken doe het dan wel ergens anders en niet hier, Je weet dat Lysse zich niet druk mag maken.'' Justin kijkt schuldig. ''Sorry, ik zal me gedragen.'' Justin kijkt naar Leen en Leen kijkt weg. Ik voel een steek door me buik gaan en hap naar adem. Justin kijkt me geschrokken aan. ''Het is niks.'' Justin knikt en gaat zitten. Joe komt naast me op het bed zitten en ik nestel me tegen hem aan. en justin blijft maar naar Leen kijken en Cody ziet het en geeft leen dan een kusje en zet haar op zijn schoot en justin krijgt het moeilijk, "Leen kunnen we eventjes op de gang gaan praten??" "Euhm oké , is goed" Leen en geeft Cody nog een kusje en loopt dan met Justin mee. Even later komt Leen weer terug. "en wat had hij allemaal te vertellen?" Vroeg Lysse. " Hij zei dat hij het moeilijk kreeg als hij my en cody zag kussen , en niet zeker wist als hem de juiste keuze had gemaakt en toen kuste hij mij gewoon , en toen ben ik boos weggelopen , hij moet niet denken dat hij mij eerst voor iemand anders kan dumpen en dan mij ineens kussen.. maar maak je niet druk Lysse.." zei ze in een adem. Ik knik. "Wat deed hij?" Vroeg Cody boos. " Cody maak je er niet druk om het betekende niks voor mij.." Zei ze en gaf hem een kusje en net op dat moment kwam Justin binnengelopen en hij was een beetje aant wenen en ging terug zitten en staarde voor zich uit. Ik kijk medelevend naar me broer. maar ook naar Leen. Ik zucht en ik krijg weer een steek. Ik geef een gil. ''Lysse wat is er?'' ''Ik..ik..ik.. Me buik.'' Ik begin zwaarder te ademen. Leen kijkt geschrokken op en Cody loopt snel naar me toe. ''Lysse rustig..'' ''Lukt..niet.'' Cody komt naast me staan. ''Adem met mij mee.'' Ik knik en concentreer me op z'n ademhaling. Joe staat op. ''Ik ga een dokter halen.'' Ik knik en concentreer me weer op Cody z'n ademhaling. Ik wordt al wat rustiger. Leen komt aan de andere kant naast me staan. ''Lysse gaat het weer?'' Ik knik en Joe komt weer binnen met een dokter. Joe komt naast me zitten en kijkt Cody dankbaar aan. ''Thanks.'' ''No problem.'' Cody gaat terug naast Leen zitten. De dokter stuurt iedereen naar buiten behalve Joe en hij onderzoekt me. ''Lysse..'' Ik kijk op. ''Ja.'' ''Je vliezen zijn gebroken.'' Ik kijk hem geschrokken aan. ''Ik kom over een half uur terug en dan kan de bevalling denk we beginnen.'' Ik knik en de dokter loopt weg. Ik kijk bang naar Joe. Joe slaat een arm om me heen. ''Het komt wel goed lieverd.'' Ik knik. Naar een halfuur komt de dokter terug. ''Lysse bij de volgende wee mag je persen.'' Ik knik en begin te persen. Naar een uur zijn we nog steeds bezig en ik begin te huilen. ''Ik wil niet meer.'' ''Kom op je kan het lieverd.'' Joe streelt me wang en ik knijp hard in z'n hand. Naar een halfuur hoor ik gehuil en ik zucht. Ik kijk naar Joe. Joe staart terug en dan voel ik z'n lippen op de mijne. De zuster komt terug met ons kindje. ''Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter.'' Ze geeft de baby aan mij en ik kijk trots naar men dochter. ''En hoe gaat het meisje heten?'' ''Maudy.. Maudy Maija Sarah.'' ''Wow, dat is een mooie naam.'' ''Danku.'' ''Veel geluk met der.'' en de zuster loopt weg. Justin,Cody&Leen komen weer binnen. Leen knuffelt me voorzichtig. ''Gefeliciteerd.'' Justin staat zo wat te springen. ''Nee Justin ze draagt niet je naam, maar je bent wel peetouder samen met Leen.'' Justin stopt met springen. ''Waarom met haar?'' ''Waarom niet, ze is wel een vriendin van me.'' ''Okee.. wat jij wilt.'' en Justin knuffelt me. Ik grijns. ''En nu komt er echt geen meer, ik kan het niet meer.'' Joe kijkt me droevig aan. Ik lach en druk een kusje op z'n lippen. ''Iloveyou!'' ''Loveyou2.'' en Joe kust me kort. ''We zien wel of er nog een komt.'' Joe's ogen beginnen te glinsteren. You'll never know.

Okee ik heb 1vraagje voor jullie:
Wat vinden jullie ervan als ik Tokio Hotel er een keer in voor laten komen?
Reactie's!
x


Reacties:


saphira
saphira zei op 13 sep 2010 - 10:02:
Uhm... Ik heb echt Niks met Tokio Hotel, ik ken ze niet. Maar ben wel benieuwd. Zijn zowat alle FanFic'ers blij.