Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Beautiful Nigtmare (compleet) » Hoofdstuk 24

Beautiful Nigtmare (compleet)

13 okt 2010 - 20:42

407

0

217



Hoofdstuk 24

Dit was het laaste deel voor nu, ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden.. ik heb zelf namelijk het gevoel dat het saai word en niet meer zo origineel is..

‘’Vaness, wakker worden! Over 2 uur ga je weg’’ hoor ik Tyler roepen, ik stap moe uit mijn bed en kijk op mijn wekker.
5 uur *zucht*, maar ik moet er wel uit want we gaan inderdaad over 2 uur al weg!
Ik stap uit mijn bed en neem een snelle douche, daarna trek ik wat leuke kleren aan en ga nog bij Sophie kijken.
‘’Kom, het is tijd om te gaan’’ zegt Tyler en wil me meenemen de kamer uit ‘’oké, wacht’’ zeg ik en til Sophie uit haar bed ‘’ik zal je heel erg missen! Maar oma en Tyler zullen goed op je passen’’ fluister ik en kus haar hoofdje.
Daarna leg ik haar terug en loop met Tyler mee naar beneden, waar mam en Alexander op de bank zitten.
Ik geef ze allebei een knuffel en loop dan naar de overkant waar Nick, Joe, Kevin en Danielle bezig zijn met alle spullen in de tourbus leggen.
Ik ben echt heel blij dat Danielle ook mee gaat, want de jongens zullen het heel druk hebben en dan kan ik ook samen met Danielle wat leuke dingen doen.
‘’Klaar om te gaan?’’ vraagt Kevin ‘’Helemaal!’’ zeg ik enthousiast, tijd om afscheid te nemen van Tyler…
Ik geef hem een lange knuffel terwijl hij me belooft dat hij heel goed op Sophie zal passen.
‘’Ik zal je missen!’’ ‘’Ik jou nog meer’’ zegt hij, ik glimlach naar hem en geef hem nog een knuffel, daarna is het toch echt tijd om te gaan.
Eerst zijn we nog twee weken in Amerika, daarna gaan we twee weken naar zuid Amerika en daarna naar europa!
Vandaag word best een lange dag, we moeten veel en lang in de bus zitten en er is nog geen concert vanavond, de eerste is morgen!

een paar maanden later op tour, onderweg naar Parijs
‘’Vaness, kom eens bij me liggen?’’ vraagt Nick die op zijn bed in de bus een film ligt te kijken, ik loop naar hem toe en ga naast hem in bed liggen.
‘’Ik moet je wat vertellen’’ zegt hij ‘’vertel’’ ‘’ik hou van je’’ zegt hij, ik glimlach ‘’en ik van jou’’ zeg ik ‘’en ik ben blij dat ik hier ben’’ vul ik aan.
‘’Vanessa! Waar ben je?’’ hoor ik Danielle roepen ‘’Ik ben hier! Ik kom eraan’’ zeg ik en wil opstaan ‘’Wacht’’ zegt Nick en houd me tegen, ik kijk hem vragend aan, hij geeft me een kus ‘’nu mag je gaan’’ ‘’okay, tot zo!’’ zeg ik lachend en loop weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.