Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » part 12

Save your kisses for me..!x [TC]

3 jan 2009 - 20:56

610

2

235



part 12

‘Tom?’, ik kijk opzij naar Bill. ‘Wat?’, ‘Ik euhm neen niets laat maar.’, zegt hij en wijkt zijn blik af, ik haal mijn schouders op en kijk weer naar buiten. Als ik thuis ben aangekomen ga ik meteen naar boven, alle tekeningen die ik heb van Bill, alle teksten of eender wat dat over Bill gaat verdwijnen in de vuilnisbak, alles wat met Bill te maken heeft moet weg! Als dat ik gebeurt begin ik aan mijn huiswerk. ‘Tom bezoek!!’, hoor ik mijn vader van beneden roepen, ik snel naar beneden maar blijf op de overloop staan als ik Bill zie, wat doet die gast hier? ‘euhm hoi Tom ik ben mijn Geschiedenis vergeten ik vroeg me af of ik die bladeren kon kopiëren?’, ‘O ja oké is goed.’, zeg ik snel en ga -door Bill gevolgd- naar boven. Ik ga mijn kamer in en neem de nodige papieren, kopieer die en geef ze aan Bill, zonder ook maar één woord te zeggen. ‘Dank je.’, zegt hij en loopt weer weg, met zijn blik naar de grond gericht. ‘Bill wacht…’, zeg ik, fuck zei ik dat echt?! Hij draait zich om en kijkt me niets begrijpend aan. ‘Ik, nee laat maar.’, zucht ik en draai me om. ‘Nee, Tom wat is er?’, en hij legt zijn hand op mijn schouder. ‘Er is niets Bill, ga maar gewoon weg oké?’, ‘Oké sorry dat je mijn naam zei hoor.’, mompelt hij en loopt weg. Ik zucht, waarom durfde ik nou niets te zeggen? Met mijn blik op de grond gericht sjor ik naar boven en laat me, eenmaal in mijn kamer, op het bed vallen. ‘Tom?’, en mijn vader komt mijn kamer binnen. ‘Wat?’, vraag ik nors. ‘Bill is nog niet weg hoor.’, zegt hij. ‘Laat hem dan buiten!’, brom ik en verberg mijn gezicht in mijn kussen. Mijn vader staat op en gaat de kamer uit, ik hoor hoe hij de deur sluit en zucht opgelucht. Ik ga weer recht zitten en kijk naar de vuilbak waar een ik nog net -getekend- haar van Bill zie. ‘Ach rot toch op!’, roep ik en geef een trap tegen de vuilnisbak zo dat die omvalt. Dan gaat mijn deur weer open. ‘ga weg, ik heb nu geen zin!’, brom ik en draai mijn hoofd weg van de deur. ‘Tom ik…’, ik draai me meteen om als ik de stem van Bill hoor. ‘Wat jij?’, ‘Ik denk dat we eens moeten praten.’, zucht hij, ik knik en klop naast me op het bed. Hij zet zich neer en tuurt naar zijn handen. ‘Misschien wel handig als je iets zegt dan.’, zeg ik na een lange stilte. ‘Nou Tom ik, ik vind het irritant of zo dat we zo tegen elkaar doen!’, ik knik. ‘Andreas heeft me vertelt dan…’, maar algauw zwijgt Bill. ik kijk hem met grote ogen aan. ‘heeft hij…’, maar voor ik mijn zin kan afmaken heeft Bill zijn lippen al op de mijne gedrukt. Als hij zijn lippen van de mijne afhaalt staat hij op en zonder nog maar één woord te zeggen loopt hij mijn kamer uit. ‘fijn’ denk ik bij mezelf en laat me met een zucht naar achter vallen zodat mijn hoofd over mijn bedrand hangt. Een zucht verlaat mijn mond, en geloof me het is geen negatieve zucht. Waarom zou hij dat eigenlijk gedaan hebben? Want eerlijk, ik geloof niet dat hij hetzelfde voor me voelt. Dan hoor ik iets aan mijn deur rommelen, ik schiet recht en kijk naar de deur en zie hoe een briefje onder de deur mijn kamer in schuift. Ik spring zowat recht, ik neem het papiertje en vouw het open.

reacties??


Reacties:


XAngelGiirlX zei op 3 jan 2009 - 23:42:
Verder ^^
Leuk verhaallie! ='D
xByee!


JessixDoom
JessixDoom zei op 3 jan 2009 - 21:01:
omg omg verder
spr goed
ikke wil vervolgje

xx

Luv Uu