Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Are you not afraid to stay alone with him?

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

14 sep 2010 - 13:56

993

0

275



Are you not afraid to stay alone with him?

Geen lulshit.

POV Lysse:

Ik ben overgebracht naar een andere kamer en hoor jongens stemmen. Ik open me ogen en kijk naast me. Dat is Bill.. Bill kaulitz. Bill draait zich om. ''Oh, sorry ik wilde je niet wakker maken.'' Ik schud m'n hoofd. ''Het geeft niet.'' Bill schenkt me een glimlach. ''Bill.'' ''Lysse.'' lach ik. Bill kijkt me ondrzoekend aan. ''Het zusje van Justin Bieber?'' Ik knik. ''Ja, klopt.'' ''Leuk je te ontmoeten.'' ''Ingelijks.'' Bill kijkt weer terug naar het bed. ''Bill, wie ligt daar?'' Bill draait zich om. ''Tom, hij heeft een auto ongeluk gehad.'' ''Oh oke.'' Bill glimlacht zwak. ''En waarom lig jij hier?'' ''Euhm.. veel meegemaakt, laten we het er maar ophouden dat ik niet meer veel zin had om te leven.. en ik ben gisteren bevallen.'' Ik bloos licht. Bill kijkt me nu lachend aan. ''Gefeliciteerd.'' ''Dankje.'' Ik ga zitten met m'n benen over de rand en kijkt naar Tom. Tom opent z'n ogen en kijkt naar z'n broer. ''Gozer, waar ben ik?'' ''In het ziekenhuis.'' ''En wie is dat?'' Tom kijkt vragend naar mij. ''Dat is Lysse.. je ligt samen met der op een kamer.'' Tom schiet recht. ''Is dat niet het zusje van die Bieber dude?'' Bill lacht. ''Ja, dat is haar. en ga nou niet flippen idioot je hebt rust nodig.'' Tom knikt en gaat weer liggen. Ik lach en voel twee armen om me heen. Ik kijk om en zie Joe staan. ''Hee.'' ''Hee lieverd.'' Joe kust me kort en ik leun tegen hem aan. Bill kijkt om en schrikt. Ik lach. ''Wat is er Bill?'' ''Dat is toch Joe Jonas?'' Ik lach. ''Ja.'' Bill kijkt me niet begrijpent aan. ''Joe is de vader van me kind.. kinderen, we hebben er al twee rond lopen en we zijn getrouwd.'' Ik bloos licht. Bill glimlacht. ''Wow, en je bent?'' ''18'' ''Okee.. nouja, wel leuk in iedergeval.'' Ik knik. Tom is weer in slaap gevallen. Joe kijkt me aan. ''Lieverd, ik kan vanavond niet komen, we moeten optereden.'' Ik knik. ''Is goed.'' Joe komt naast me zitten en ik leun nog meer tegen hem aan. er komt een zuster binnen met Maudy en geeft der aan mij. Joe kijkt trots naar z'n nieuwste aanwinst en slaat een arm om me heen. Bill draait zich om. ''Is dat het kleine wondertje?'' Ik knik en Bill kijkt naar Maudy. ''Ze is prachtig.'' Ik glimlach. Ze zitten we nog 2uur en Joe moet weg. ''Het spijt me.'' ''Het geeft niet.'' Joe kust me kort en gaat dan weg. Naar een uur staat Bill ook op. ''Ik moet gaan.'' Ik knik. ''Vindt je het niet eng om met Tom alleen te liggen?'' Ik schud me hoofd. ''Nee hoor.. ga maar.'' De deur klapt dicht en Tom lachte kort. ''Wat?'' vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik Tom zijn kant op keek. ''Dat je met die Jonas gast gaat.'' Zei hij opnieuw lachend. ''Ja, wat is er met hem?'' Vroeg ik lichtelijk geiriteerd. Tom stond op uit zijn bed en liep dichter naar mijn bed toe tot hij naast mijn bed stond. Hij boog over me heen. Ik kroop verder naar de muur omdat hij zo dichtbij kwam. ''Hij is een loser.'' zei Tom grijnzend. Wat een klootzak! ''Als Joe een loser is, wat ben jij dan wel niet?'' Zei ik boos. ''Ik? Ik ben een perfecte man.'' zei Tom grijnzend. ''Ja, een dooie als je niet snel oprot!'' riep ik boos. Tom ging weer rechtopstaan en grijnsde alleen maar. ''Zo zo, ook nog een grote bek?'' Ik reikt met mijn hand naar het knoppenpaneel aan de zeikant van mijn bed. Maar Tom zag het en pakte mijn pols vast en kneep er hard in. ''Dat zou ik maar niet doen als ik jou was.'' zei hij dreigend. Oké, nu word ik echt bang. Hij pakte mijn andere arm ook vast. ''Laat me los!'' riep ik paniekerig. 'Haha, schreeuwen heeft geen zin. Niemand kan je horen!'' zei Tom grijnzend. ''Donder op griezel!'' Riep ik. Hij liet me los en rukte het hele knoppenpaneel los van mijn bed. ''Doe normaal! Wat wil je van me?'' Riep ik paniekerig. ''Wat ik wil? Ik wil jou!'' zei Tom die boven op me ging zitten en mijn polsen hard tegen de ijzeren bedranden drukte. ''Asjeblieft hou op.'' Zei ik, langzaam begonnen mijn ogen te tranen. Niet nog een keer... Dat kan ik echt niet meer aan... Hulpeloos verloren keek ik naar de deur, hopend dat Joe of een van de anderen zou komen binnenstormen. Maar ik wist dat dat niet zou gebeuren. Ik probeerde me te verzetten maar Tom was veel sterker dan mij. Tom begon me te zoenen.Ik beet keihard op zijn lip. Hij legde zijn hand op zijn lip en zag het bloed over zijn hand stromen. ''Godverdomme! Stomme trut!'' hij hief zijn hand op en sloeg me keihard tegen de rechterkant van mijn gezicht. Opeens werd ik nog banger dan dat ik al was. Als dit nog verder uit de hand zou lopen, zou ik Joe en de kinderen waarschijnlijk nooit meer terug zien. Dit mocht ik niet laten gebeuren. Hij had even mijn pols losgelaten. Ik verzamelde al mijn krachten en sloeg hem zo hard als ik kon. Hij viel van me af en lag op de grond. Ik strompelde het bed uit en haaste me naar zijn bed en drukte op de rode knop op zijn bed. Ik was doodop en zakte tegen de muur aan naar beneden. Tom stond weer op en hurkte bij me neer. ''Vuile hoer! Hoe durf je mij te slaan!'' riep hij boos en sloeg me nog een keer keihard. Mijn beeld werd waziger en Tom zijn stem galmde door mij hoofd. Opeens hoorde ik de deur opengaan en er stormden een paar artsen binnen. Twee mannen pakten Tom vast en sleurden hem de kamer uit. Toen er een arts voor me neer bukte werd het beeld zwart en hoorde ze niks meer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.