Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Why do they always have to pick her?

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

14 sep 2010 - 13:57

701

0

338



Why do they always have to pick her?

Joe is boos! ):

Joe POV:

We waren nu al dik een uur bezig met het concert. Ik zong de laatste woorden van When You Look Me In The Eyes. Toen pakte Nick de microfoon. ''Ik wil graag een heel speciaal persoon op het podium roepen. Ze is de moeder van mijn twee kinderen en sinds kort ook mijn verloofde, Sammy!'' Sammy liep richting Nick met een rood hoofd en ging op de kruk naast de piano zitten. Waar Nick achter ging zitten en een nieuw liedje voor haar zong. *Nick Jonas - Critical*. Toen het liedje afgelopen was klonk er een luid applaus. Ik begon nu door de microfoon te praten. ''Ik heb nog een mededeling, ik heb sinds kort een dochter erbij, haar naam is Maudy.'' De fans juichten en klapten enthousiast. ''We hopen dat jullie het leuk hebben gehad!'' Riep Kevin door de microfoon. We liepen van het podium, Ik nam eerst ene flinke slok water. We liepen naar hun kleedkamer en ik zocht mijn mobieltje. Ik had wel zes gemiste oproepen van hetzelfde telefoonnummer die ik herkende als de afdeling waar Lysse lag. Ik belde het nummer terug, zenuwachtig wachtte ik tot er iemand opnam. ''Goedenavond Afdeling...'' Ik kapte de zin direct af. ''Wat is er aan de hand met Lysse?'' vroeg ik paniekerig. Nu trok ik ook de aandacht van Nick en Kevin die geschockt omkeken. ''Meneer Jonas, kunt u zich onmiddelijk naar het ziekenhuis begeven?'' Oh nee wat is er gebeurd. ''Ben al onderweg.'' Zei iken stopte me telefoon in mijn broekzak. ''Ik moet direct naar het ziekenhuis, er is iets met Lysse.'' Nick en Kevin knikten kort. Ik rende de kleedkamer uit. ''Joe je.... jas.'' Zei Kevin nog, maar ik was al weg. Ik sprinte het gebouw uit en haaste me naar de auto toe. Ik deed de sleutels in het contact en scheurde weg. Ik reed zo snel als ik kon en remde met piepende banden voor de deur van het ziekenhuis. Ik rende naar binnen, door de lange gangen richting Lysse haar kamer. Toen ik bij haar kamer aankwam werd ze druk verzorgd door de artsen. Ik ging naast haar bed staan en pakte direct haar hand vast, die koud aanvoelde. Ze was niet wakker, maar leek ook niet echt te slapen. Dat betekende dat ze dus buiten bewustzijn was. ''Wat is er gebeurd?'' vraag ik aan de arts die aan de andere kant van het bed stond. ''Nadat iedereen weg was gegaan heeft Tom haar mishandeld. We weten niet precies wat er gebeurd is, toen we haar vonden raakte ze buiten bewustzijn. We hebben Tom gepakt en op een speciale kamer neergelegd.'' Zei de arts. Ik voelde de woede door me heen stromen. ''Waarom haar? Waarom moeten ze verdomme altijd haar hebben!'' Roep ik boos. Ik voelde me een beetje schuldig dat ik er niet was om haar te beschermen. Er tikte iemand op de openstaande deur. ''Pardon, maar waar is Tom?'' Vroeg Bill die in de deuropening stond. Boos stond ik op. ''Tom? Ik wil die klootzak niet meer binnen twintig meter van haar in de buurt hebben!'' riep ik boos tegen Bill. Bill keek naar Lysse, die lijkbleek in bed lag. ''Wat is er gebeurd?'' Zei Bill koel. Ik loop kwaad naar Bill en ga voor hem staan. ''Dat idiote broertje van je heeft mijn vrouw misbruikt! Hij kan maar beter ver weg blijven!'' zei ik boos. Bill schrok heel erg. ''S-sorry ik wist niet...'' begon Bill. Maar ik draaide me boos om en ging weer naast Lysse staan terwijl ik der hand vast hield. Stilletjes draaide Bill zich om en liep weg. De artsen werpen me een medelevende blik toe en gaan dan ook weg. Ik kijk naar Lysse. ''Lieverd.. wordt wakker alsjeblieft.'' en ik voel de tranen over m'n wangen lopen. Justin komt binnen en kijkt me vragend aan. ''Wat is er gebeurt?'' ''Tom.'' en ik bal m'n hand tot een vuist. ''Tom wie?'' ''Tom Kaulitz.'' ''Wat doet hij hier?'' ''Hij heeft een auto-ongeluk gehad.'' ''Ow.. en wat heeft ie met Lysse gedaan dan?'' ''Aangerand.'' Ik voel de woede weer opkomen en heb moeite om me te beheersen. Ik sta op en heef mijn vuist op en sla tegen de muur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.